No kun oot uusi täällä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki::'( mä en oo mies?
:kieh: ei täällä komeuspisteitä jaettu mutta kiitos vaan ... No en ole ollut täällä kauaa vielä regattuna =) sillon tällöin käynyt juttelemassaja kommentoimassa "Mies Hki" (vieraana)Alkuperäinen kirjoittaja Neito:Sori, eli tässä vielä 1 mies.Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki::'( mä en oo mies?
Olet muuten komea
En ole tuollaista Anttia huomannutkaan täällä.Alkuperäinen kirjoittaja harvoin palstalla:Sekä AnttiTre,
suukot ja halaukset heille molemmille !
Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
En kaikista tiedä, mutta minä taidan tuntea sinut ja vaimosi. Varma en tietenkään oleAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kaikista tiedä, mutta minä taidan tuntea sinut ja vaimosi. Varma en tietenkään oleAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
No Suomi on pieni. Tai siis Kuopio ......
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Minun ääneni 'ylläri': kiltistituhmalle, hänen jutut hyvin samankaltaisia kuin oman mieheni
Mutta pointsit myös proffalle. Muitten juttuihin en ole juurikaan tutustunut.
Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
no way!?Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
suloista, mutta no way :xmas:
Bettty....hysssssssssst!Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:HraHuu!!!
kiltistituhma on, no joo nimensäveroinen................
Hahha! Nii ei millään pahalla vaikka oikein mukavalta vaikutatkin B)Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:no way!?Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
Eikö koskaan? :ashamed:
Mä olin jo suunnitellu...
noh... :headwall:
no ei sitte!
Mutta joo: suloista! :kieh:
Saat kohta piiskaa........... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Bettty....hysssssssssst!Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:HraHuu!!!
kiltistituhma on, no joo nimensäveroinen................
no, jätä mut varalle jos miehes sattus jollain omituisella tavalla kuolemaan omituisissa olosuhteissa tässä lähiaikoina *omituinen katse*Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Hahha! Nii ei millään pahalla vaikka oikein mukavalta vaikutatkin B)Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:no way!?Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
no ei sitte!
Kyllä mie nyt sun suunnitelmista huolimatta pidättäydyn ihan omassani kalunkannattimessa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:no, jätä mut varalle jos miehes sattus jollain omituisella tavalla kuolemaan omituisissa olosuhteissa tässä lähiaikoina *omituinen katse*Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Hahha! Nii ei millään pahalla vaikka oikein mukavalta vaikutatkin B)Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:no way!?Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja salaliittoteoria:Minulla on visio. kiltistuhma ja TavisÄiti ovat oikeasti naimisissa. Olenko oikeassa?
no ei sitte!
Kyllä mie nyt sun suunnitelmista huolimatta pidättäydyn ihan omassani kalunkannattimessa :saint: