Tosta puuttuu MrTurkuAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Miehiä on
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
Lisäsin muutaman. Kukahan puuttuu vielä
siis mitäh,häh,täh, onko muka miehii tääl noin monta ? en mää oo vaan nähnyt kuin noist osan , oikeastaan muutama hassu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet naimisissa. Samoin TavisÄitiAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tottakai ku oon ihastunu siihen korviani myöten! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PPPPPPPPPP:KYLLÄ. JA NUOLEE AINA TAVISÄIDIN PERSETTÄ KUIN SPANIELI.Alkuperäinen kirjoittaja mökö:urpo68 on miellyttävä ja hyväkäytöksinen keskustelija. Muista miehistä ei niin positiivista kuvaa. Kiltistituhma on jopa niin feministininen jutuissaan, että pitäisi soittaa radio rockiin ja testata tyypin seksuaalinen suuntautuminen.. : )
Et kai taas ole mun ukkoni????!!!!????Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Ok.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kaikista tiedä, mutta minä taidan tuntea sinut ja vaimosi. Varma en tietenkään oleAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Joo, kaikki tuntee kiltistituhman mutta kiltistituhma ei tunne ketäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Taidan tuntea tuon kiltistuhman :O
No Suomi on pieni. Tai siis Kuopio ......
Sano terkkuja mun vaimolle ku näät
touhutipatAlkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Tosta puuttuu MrTurkuAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Miehiä on
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
siis mitäh,häh,täh, onko muka miehii tääl noin monta ? en mää oo vaan nähnyt kuin noist osan , oikeastaan muutama hassu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:karlossAlkuperäinen kirjoittaja tundra:Miehiä on
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
touhutipat
Onko tässä kaikki?
Joku MrTurku vielä?Itse en ole törmännyt mutta ylempänä mainittiin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:karlossAlkuperäinen kirjoittaja tundra:Miehiä on
Mu stana
urpo68
kiltistituhma
päätön
Prof.Kaksimieli
Timppa
Marko31
imperial
HraHuu
perusmaukka
Karl Eri Raaja
Mies-Hki
Skorpioni-67
tammihärkä
Äijä-69
KapteeniJackSparrow
touhutipat
Onko tässä kaikki?
c) ei huumorintajuaAlkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olet naimisissa. Samoin TavisÄitiAlkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:Tottakai ku oon ihastunu siihen korviani myöten! :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PPPPPPPPPP:KYLLÄ. JA NUOLEE AINA TAVISÄIDIN PERSETTÄ KUIN SPANIELI.Alkuperäinen kirjoittaja mökö:urpo68 on miellyttävä ja hyväkäytöksinen keskustelija. Muista miehistä ei niin positiivista kuvaa. Kiltistituhma on jopa niin feministininen jutuissaan, että pitäisi soittaa radio rockiin ja testata tyypin seksuaalinen suuntautuminen.. : )
vattu mitä juttuja täällä.
a) en ole naimisissa, vaan varattu kylläkin
b) ihmiset taas kommentoivat tietämättään asioista OIKEASTI mitään
no,mikä on tulos??Alkuperäinen kirjoittaja Neito:Tänään klo 24Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Koskahan ap ajatteli, että tämä kisa ratkeaa?
Joku saa laskea äänet, minä en jaksaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no,mikä on tulos??Alkuperäinen kirjoittaja Neito:Tänään klo 24Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Koskahan ap ajatteli, että tämä kisa ratkeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
joo, oon femiininen machoAlkuperäinen kirjoittaja Täh:Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:mun on pakko myöntää, etten tähtää mukavuuteen.
Hups, olen aina luullut sun olevan nainen...