Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Olisiko tuo lista nyt oikein...

Huomasin itse äsken että olin vain poistanut itseni pois ja en ollut siirtänyt itseäni oikeaan paikkaan...

Niinhän siinä sitten kävi...plussa se testiin tuli...
Kyllä tunteet nyt ovat aika sekasin..kun tilanne on se mikä on mutta..
Kai se sitten tästä ajan kanssa...

heidi74
vieläks mahtuu mukaan :wave: neljättä kuumeilen..kiertoni on aikas epäsäännöllinen ja suht pitkä,oottelen josko se asettuis suunnilleen uomiinsa,ni olis helpompi ajottaa niitä "teko-hetkiä"..tosin ei yrittämällä yritetä,jos saa vaavi alkunsa,se on erittäin toivottu,ja jos ei saa,niin ollaan onnellisia näistä kolmesta :heart: ilman ehkäisyä ollaan oltu noin puoli vuotta,siksi tuntuukin hassulta,kun edelliset kolme on saaneet alkunsa ensi yrittämällä..liekö sit tuo paino,sitä on nyt ehkä 10kg enempi kuin kolmannen raskauden alussa.nuorin on nyt 1,5v =) kiva jos mahdun sekaan =)

Anna333 harmailee
no moi... mulla lähti paino kivasti alan...otin itseäni niskasta kiinni... tää on mahtava mulla on 3pv takana dieettiä ja oon tiputtanut jo 4kg.... aika jännä.. ja en tunne edes nälkää...

Piitukka harmaana
Minä tulisin takaisin tänne listalle...

2.2. meni kesken :'(

Heti ajateltiin kuitenkin yrittää uudelleen, en vain nyt tiedä kuinka menkkojen kanssa, taitaa kiertoon vähän vaikuttaa kun silloin 2.2. alkoi vuotamaan ja jatkuu edelleen.. Periksi ei anneta..

Heipsis!

Ei ole tullut täällä taas käytyä kun nuo kuukautiset masensi mielen. En tiedä, nyt taas tuntuu etten ilmeisesti enää koskaan tule raskaaksi :\|

Piitukalle suurensuuresti voimia ja myötätunto halaus, onneksi et ole antanut periksi :hug:

Bontsolle, niinhän se usein on että raskaaksi tulee juuri kun aika sille ei ole välttämättä se paras. Mutta onnea kuitenkin plussauutisen johdosta.

Minneköhän se siskonen on kadonnut? Ja voisiko tuohon listaan liittää jollain lailla kaikki mukana olevat ylipainoiset kuumeilijat (kuka vaan jaksaa/ehtii/viitsii tuota listaa aina päivittää)? Kovasti tuntuu olevan uusia nimiä viestejä kirjoitellut mutta listalla ei ole kuin tarkaan kiertonsa tietävät, pysyisi paremmin perillä jos kaikki saisi jotenkin listaan mukaan =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2007 klo 12:57 tiitikkä kirjoitti:
Ja voisiko tuohon listaan liittää jollain lailla kaikki mukana olevat ylipainoiset kuumeilijat (kuka vaan jaksaa/ehtii/viitsii tuota listaa aina päivittää)? Kovasti tuntuu olevan uusia nimiä viestejä kirjoitellut mutta listalla ei ole kuin tarkaan kiertonsa tietävät, pysyisi paremmin perillä jos kaikki saisi jotenkin listaan mukaan =)
samaa mietin minäkin. ja esim. mä en tiedä kiertoa tarkkaan (tuli ja meni plussa tuossa ennen joulua, sen jälkeen ollut yhdet menkat ja yhteensä siis kolmet menkat synnytyksen jälkeen). yrityskerta taitaa olla kolmas tai neljäs.

paljon voimia piitukalle ja bontsolle :hug:

Huomenta päivää vaan kaikille!
Aikaisemmin jo ilmoittautunut mukaan porukkaan mutta koska nuo kuukautiset on niin epäsäännölliset ei listalle pääsystä voi kuin haaveilla :)
Tilasin tuossa juuri ovulaatio- ja raskaustestejä, jos ne vaikka auttaisivat hieman tuon oviksen havainnointiin!
Yrityskertoja meillä taitaa nyt olla 3 takana.
Painoa on alettu yhteistuumin herran kanssa pudottamaan, hitaasti mutta varmasti. Tupakasta kun tielä pääsis eroon :ashamed:

BONTSO:lle vaan voimia tuon asian kanssa, onnittelut kuitenkin plussasta ja kaikille muillekin plussanneille :flower:

Ei mulla ollutkaan siinä ovistestissä eilen viivaa. Kun mulla on noita advanceja niin niissä näkyykin se viivanpaikka. Tänäänkään ei ollu minkäänlaista viivaa. Laskujen mukaan huomenna pitäs olla ovis, niin tänäänhän olis näkyny jo jotain??:eek: Eli taitaa kierto tällä kertaa mennä yli 30 päivän.

:kieh: tuli tuossa mieleen että on tuo päättötyö tuossa mietinnässä (lähihoitajaksi valmistun kesällä erikoistuen lapsiin ja nuoriin) ja ajattelin että vois tehdä sen lapsettomuudesta! Siitä kun tuntuu itsekin kärsivän, tai sitten on vain liian lyhyt pinna odottamaan että tärppäis! :snotty:

heidi74
neljättä haaveilen tässä,noin puoli vuotta oltu ilman ehkäsyä,ei varsinaisesti yrittämällä yritetä mutta toivottu olis vaavi kovasti kuitenkin.koska lapsia on kolme,ei aina jaksa pöllytellä lakanoita(siis joka toinen päivä).ja minun kierto on epäsäännöllinen ja pitkä,viimeeksi oli menkat tammikuun puolessa välissä,enkä osaa sanoo että koska niitten pitäis alkaa..nuorin lapsi on nyt 1,5v.jospa se kiertokin siitä tasaantuis pikkuhiljaa =)

tuli sitte taas melkonen pakkanen! meinas jäätyä kun ulkona piipahdin... meni vapaapäivä hukkaan, kun piti olla sisällä koko päivän. täällä mittari näyttää -32!

oviksen ois pitäny täällä jo olla, mutta tuntuu ettei siittä ollu tietoakaan... ei ollu MITÄÄN tuntemuksia... :/ kyllä alkaa puuduttaa koko touhu, ei meille varmaan pikkuista tule ikinä! (tiedän että yritystä on ollut vasta vähän, mutta...) jotenkin on sellanen olo, että tämä kierto meni ihan pipariks.

onnea kaikille plussanneille ja bonzo- kyllä elämä vielä voittaa. toivotaan parasta! :hug:

ajattelin muuten ihan mielenkiinnosta kysellä, että minkä ikästä porukkaa täällä oikein pyörii? Sinä, mies, lapset? entä mikä elämäntilanne on noin muuten?

pakkaspäivän jatkoja toivottelee ellu.

Piitukka ja Bontso :hug: :hug:

Mulle vois laittaa tuonne yk 8 ainakin eli näin päätelty lääkärin kanssa. Kun imetys loppunut, niin siitä laskea kiertoja/mahdollisuuksia.
Kp18/24-33 menossa ja minä ovuloin!!!! =)
Sain eilen kaksi selkeää paksua viivaa ja ihan eka kerran selkeät viivat! =) Onnellinen pelkästään tästäkin!!! ;)

Tsemppiä kaikille ja paljon + + + + + + + + + + + + + + + + + + + :whistle: puhaltelen kaikille!!!! :wave:

Ei vieläkään viivaa ovistestissä :/ Tosin limaa tulee jo aika paljon, munanvalkuaistakin tänään ja eilen. Eli hieman pitempi kierto tulossa. Luottavaisin mielin että saan sen oviksen tikkuun vielä tällä viikolla :)

keskviikko 7.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Anna333....................kp17/28-35..............yk9
annnas......................kp17/30-35...............yk3
ellu-g........................kp18/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp18/30-34...............yk17

Toista toivovat

tiitikkä......................kp7/28-35...............yk11
mantana...................kp18/24-33................yk8
morsian....................kp26/28-40..................yk4

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi
Inkku80
BONTSO

Pitkään aikaan ei ollutkaan päivitetty niin toivottavasti meni kaikki oikein!

Heidi74! Lisätään sinutkin listaan jos annat hieman lisää tietoja :) <br><br>

keskviikko 7.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Toista toivovat

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi
Inkku80
BONTSO

:attn: MUKANA OVAT MYÖS :attn:

MammaWannabe................yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan

keskviikko 7.2.2007

Ensimmäistä enteilevät

Toista toivovat

PLUSSANNEET

Elwi
Inkku80
BONTSO

MUKANA OVAT MYÖS

MammaWannabe................yk4
Heidi74..............................neljättä toivotaan
Piitukka
Äitipeikko...........................toista toivotaan
Kuplis

heidi74
:flower: kiitti,kivaa olla listalla.täytyy tästä lähtee ukkoa houkuttelee petiin..epäilen olevan ovulaation ajan nyt käsillä.pitäkäähän peukkuja =) täältä kans peukut pystyyn kaikille toivoville :attn:

heidi74
ai hitto vasta nyt huomasin että haluttais lisää tietoja minusta..mitäs tänne nyt pitäs laittaa..oon 32v..minun lapset on poikia..ja sitä ylipainoakin on..noin 25kg ehkä.ihan tarkkaan en tällä hetkellä tiedä painoani koska olen välttänyt vaakaa(ehkä lapsellista joo..mutta..)jo jonkin aikaa..mitäs vielä muuta? =)

Yhteistyössä