Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

siskonen harmaana
Heipä hei!

Juu, mulla tosiaan päivät paukkui jo tuossa, eikä tätsykkää näy.

Tää kierto on ollu monella tavalla erilainen kun muut kierrot. Viikko sitten huimas pari päivää tosi paljon, ja oikeestaan viikon on nyt ollu sellanen olo vähän väliä et iskee kauhee flunssa. Mutta ei oo tullu. Rinnat mulla kipeytyy joka kierrossa, ja niin nytkin. Eilen tuli tosin eka kertaa nännin seudut tosi kipeeks. Rinnoissa näkyy verisuonet selvästi, mutta saattaa olla että on ennenki näkyny, en tiiä kun en oo kiinnittäny huomiota... Eilen ja tänään on ollu tosi paha olo. Niin ja eilen oli parin tunnin ajan menkkajomotusta, joka on menny nyt ohi ja tilalla on tuossa keskellä alavatsalla ajoittain tuntuva nippailu ja kivistys. Ja repäisykivut on ollu tosi voimakkaita viime päivinä. Yleensä mulla on aina ennen menkkoja pari päivää pientä tuhrua, mutta ei ole näkynyt...

Kaikenlaisia oireita, mutta en oikein tiedä mitä ajatella! Kieltämättä pieni toivo alkaa herätä pikkuhiljaa :p Eka aattelin testata jo tänään, mutta aion nyt kuitenkin odotella huomiseen, koska mun testit ei oo ihan herkimpiä, vaan neuvolassa käytettäviä joiden herkkyys taitaa olla 25.

Alkaa jänskättää aika paljon!!! :D

Lauantai 27.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp6/30-35...............yk3
ellu-g........................kp7/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp7/30-34................yk17?
siskonen....................kp31/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp27/28-35...............yk10
Inkku80....................kp28/27-29...............yk16
mantana...................kp7/24-33................yk?
morsian....................kp15/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp20/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp25/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Anteeksi kanssasisaret jotta ehdin päivittää listan vasta nyt mutta tänään on ollut niin kamala päivä :'( jotta en edes nyt jaksa tämän enempää tässä kirjoitella....

Huomenna ehkä kaikki paremmin!

Bontso.... :hug:

Itselle ei kuulu hirmusti kai mitään maata mullistavaa.Paljon tänne oli tullut taas kirjoituksia siitä kun itse oon viimeksi kirjoitellu.
Meillä on tuo räkätauti taas saapunut seuraksemme.Poika on pahiten nuhassa ja nyt minuun on iskemässä :snotty:
Kyllä se itellä menee mutta kun 2v on kipee niin ei oo kivaa olleskaan.Viime yönkin nukkui mun viekussa kun isi oli yövuorossa ja oli niin nuhainen rassukka kun tuhisi siinä.
Mä olen mukana jännittämässä mutta en voi tulla mukaan kuumeilemaan tuohon Bontson ylläpitämään viralliseen ketjuun kun mulla ei oo tietoo ollenkaan mun kp:stä
Muutenkin vispaa niin vitralleen nuo kierrot että parempi ku ei ees tiiä tarkkoja päiviä.
Ovistikkuja kyllä aattelin taas alkaa käyttään kun kierto on mitä on niin näkis ees että ovuloiko sitä ollenkaan.
Hoh hoijaa että on kaveripiirissä taas syntynyt/syntymässä pieniä kääröjä :)
Tää tahtoo kans!!!!
No mutta hei nyt aamupalalle ja sitten ulkoilemaan kun on kiva pakkasilma

sunnuntai 28.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp7/30-35...............yk3
ellu-g........................kp8/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp8/30-34................yk17?
siskonen....................kp32/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp28/28-35...............yk10
Inkku80....................kp29/27-29...............yk16
mantana...................kp8/24-33................yk?
morsian....................kp16/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp21/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp26/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Jaahas täti on poistunut jo aikoja sitten, menkat kesti taas vain kolme päivää, ennen mentiin viidellä. hyvä vaan :) Flunssakin on melkein poissa, nuhaa vähän viel.

Ovistestit tilasin tänään ja raskaustestitkin oli alennuksessa, 5kpl/5?, päiväys menosssa umpee. Noh, toivottavasti niitä ei tarvita enää kuin yksi!

Mies lähti töihin ja pitäs vähän siivoilla. Huomenna sitten seitsemäksi töihin. Vois käydä vähän haaveilemassa ikean sivuilla, jos ens vkl mennään käymää.

Bontso :hug: !

(.) ei tänne kuulu mitään, vähän joskus vihloo mutta muuten olo on kuin hakatulla. Tuli eilen tehtyä talven eka kelkkareissu, 5 tuntia ja nyt kolottaa niin joka paikkaa. Uusia lihaksia löytyi käsistä vaikka kuinka... :LOL:

Palaillaan vaikka huomenna asiaan, pliis pitäkää mulle peukkuja.........

Tiitikkäkin täällä pitelee sulle peukkua Inkku (kuten tietty muillekin :) ) Tosi hienoa, että olet jaksanut odotella näinkin pitkään etkä turhan aikaisin hötkyillyt tuon testauksen kanssa. Itsellä kierto lähestyy loppua ja kuukautiskiputuntemuksia on ollut eli täällä ilmeisesti tätsykkä on tulossa piakkoin käymään =(

Tulin vaan pikaseen ilmottamaan kun joku huhuili, että eipä näy vuotoja! Testasin lauantaina tosin negan, että toiveet ei oo kauheen korkeella... Alavatsalla juilii kummasti, mutta ei yhtään menkkamaisesti, saa nähdä... Mutta tosiaan toi nega veti mielen tosi matalaks ja nyt vaan ottaa päähän että jos se täti on saapuakseen niin eikö vois saapua... Uudestaan aattelin testata vasta joskus loppuviikosta jos en sitä ennen tipu.
Kivaa ensi viikkoa kaikille! :wave:

Moikka vaan kaikille!

Täällä sitä odotellaan kuumeisesti että kierto rullaisi jo siihen pisteeseen, että vois ruveta tärppiä toivomaan... ajattelin, että jos kokeilis kans noita ovistestejä (en tosin ole ennene niitä kokeillut) jos vaikka sais paremmin sitte ajotuksen kohdalleen. vaikka kyllä välillä tuntuu ettei se osu vaikka kuinka yrittää. :/ onneksi täällä on myös näitä jo plussanneita niin jaksaa toivo elää täällä meillä muillakin! pirteitä talvipäiviä kaikille ja plussa onnea! B)

Heippa!

Mie pääsin jo töistä kotiin ja pitäs vähän alkaa siivoileen ku iltasella olis alusvaatekutsut. On villakoiria pesiytyny enempiki viikonlopun aikana ku on kovasti vaatteita pöllytetty paikasta toiseen. Ja pitäs lähteä tuo meän oikeaki villis käyttään ulkona muttaku se raasu ei haluais pakkaseen paleltumaan ku karvat sai kyytiä pari viikkoa sitten, villapaitaa päälle vaan. Itelläki kyllä on kovasti kampetta yllä ja on niin tankki olo että... Flunssaa pukkaa, kurkku on toiselta puolen kipeä ja kipu yltää korvaan saakka, inhottavaa :snotty:

Tupakointia olen vähentänyt huomattavasti (HYVÄ MINÄ) Pieni toivon kipinä on josko se täti ei tulisikaan mutta en uskalla kovasti toivoa. Eipähän ole sitten suuuri pettymys kun täti tulee. Ja testata en aio, ehkä viikonloppuna kun palkkakin tulee vasta perjantaina ei nyt millään raaski tuhlata edes muutamaa euroa ja jos se vaavi siellä on niin kerkiäähän sitä myöhemminkin vahvistaa. Tulis vaan turha pettymys jos se onkin nega.

Inkku kylmissään

MAANANTAI 29.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp8/30-35...............yk3
ellu-g........................kp9/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp9/30-34................yk17?
siskonen....................kp33/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp29/28-35...............yk10
Inkku80....................kp30/27-29...............yk16
mantana...................kp9/24-33................yk?
morsian....................kp17/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp22/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp27/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

siskonen ja Inkku80, kovasti vielä pidellään peukkuja pystyssä!

Täällä ei nyt vieläkään mitään sen kummempaa...mieli maassa mutta kai se tästä tosiaan vielä...

Mukava pakkasilma ulkona, tosin taitaa olla liikaa tuota pakkasta tuolle vaaville joten kai me joudutaan olmaan sisällä... Tosin joo-o...kyllä tuota hommaa riittää täälläkin...pyykin pesua ja yms....

Hei!

Me oltiin pudottu jo tooosi kauas, mihis kaikki on kadonnu? Mie pojan kans olen kotona, kumpainenkin ollaan kuumeessa ja iskäki lähti yöreissulle, nyyh :'( ... Häätyy kyllä myöntää että tunnen itseni tosi kurjaksi ja huonoksi äidiksi kun pienimmästäkin asiasta nostan voluumia, väsyttää itellä niin pirusti ja joka paikka on tukossa mut tuo pikkunen vaan jaksaa piipeltää mut onneeksi se on niin ihana et tulee halaamaan ja sanoo "antista" vaikka se pitäs mun pyytää anteeksi :ashamed:

Saanko olla utelias ja kysyä sulta BONTSO et mikä sun mielen saa noin matalaksi? :hug: :hug: sulle, pakko ei ole kertoa.

Mie lähen tarjoamaan pikkukkaverille mustikkasoppaa ja yritän itekki haukata jotain.

Inkku

Tiistai 30.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp9/30-35...............yk3
ellu-g........................kp10/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp10/30-34................yk17?
siskonen....................kp34/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp30/28-35...............yk10
Inkku80....................kp31/27-29...............yk16
mantana...................kp10/24-33................yk?
morsian....................kp18/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp23/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp28/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Saanko olla utelias ja kysyä sulta BONTSO et mikä sun mielen saa noin matalaksi? :hug: :hug: sulle, pakko ei ole kertoa.

Heh... Meillä tuo toinen aina sanoo ankeli äiti, siis tarkoittaa anteeksi äiti...mutta joo =)

Joo, kyllä saa udella.. Niin selvisipä vain aika rankkojakin asioita tuosta minun miehestäni...Miten minä itse olen voinnut olla niin sokea jotta en ole itse juomannut!?!?!?!?!Viikonloppu oli todellakin raskas ja pelottva ja kyllä ne asiat siis vieläkin pyörii mielessä...Loppujen lopuksi sain jo pelätä omanikin henkeni puolesta...lapset minä veinkin silloin heti hoitoon kun asia selvisi..tosin ovathan he jo nyt takaisin minun kanssani...Miestä ei ole sen koomin näkynyt...Liekö jo paremmassa turvassa/tallessa...

Että jos nyt ei sitten ole tärpännyt tällä kierroksella(kamalalta tuntuu sanoa,mutta todella toivon että ei ole tärpännyt), niin ainakin minä poistun tuolta "piinalistlta",mutta toki jatkan näitä löpinöitä teidän kanssanne ja jännitän teidäkin kaikkien muiden puolesta!!!!

KESKIVIIKKO 31.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp10/30-35...............yk3
ellu-g........................kp11/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp11/30-34................yk17?
siskonen....................kp35/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp31/28-35...............yk10
Inkku80....................kp32/27-29...............yk16
mantana...................kp11/24-33................yk?
morsian....................kp19/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp24/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp29/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Tulin taas tuota listaa päivittelemään... Tarkistakaahan kaikki jotta tiedot oikein kun on nyt nuo ajatukset pikkuisen harhailleen muualla...

Joku oli yöllä harhaillut pihalla kengän jäljistä päätellen...Lunta kun oli yöllä satanut niin hyvin oli jäänyt kengänjäljet... Tiedä sitten kuka hän on ollut, epäilykset ovat kyllä suuret.

Saapi nähdä tuleeko lukkojen vaihto vielä kysymykseen...

Mutta joo... Nyt vähän ihmisten ilmoille raikkaita ilmoja haistelemaan ja saamaan vähän muutakin ajateltavaa.

liityn mukaan... mun pitää luaihduttaa noi 30-40kg se on mun oma tahto ja tänään aloitin... mulla tänään 10/28-35 ja yk on 9.
mies ei oikein tällä hetkellä oo halukas esikoiseen ja oon aika samalla linjalla sen kanssa... raha asiat pitää hoitaa ensin... mutta tää vauvakuume... ja ajattelin että nyt otan itseäani niskasta kiinni ja laihdutan...

plussa tuulia sinnepäin... :whistle:

Yhteistyössä