Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Ohhoijaa... "tätönen" saapui, mieli tosi maassa. :ashamed:
Kp2/24(-33) ja olen aivan ihmeissäni, kun kierto taas noin lyhyt! Ensi kuussa menen gynelle, yk:ta jo niin pitkästi, jotta haluaisi jotain jo tapahtuvan! Ei voi taaskaan, kun ottaa seuraava kierto tässä vastaan. Ulkoilu hieman piristi mieltä, ihana auringonpaiste!

Plussatuulia kaikille ja kevättä rintaan! :wave:

:hug: Kaikille tätin vastaanottaneille!!

Tahtoo äidiksi Mie mietin sitä lääkärissä käyntiä joku aika siten et tikuttelen ensin jonku aikaa että tunnen itteni tai siis no ymmärräthän sie... Ja samalla yritän tiputtaa painoa edes vähän että mulla ois parempi mieli jos saan "jaskaa" niskaan.

Mie tosiaan aloin nyt vasta joulun alla ajattelemaan oviksia yms. aikasemmin vauva sai tulla jos tulee ja niin se on kyllä nytkin. Meillä on yks ihana poitsu!!!! Oishan sille kiva saada sisarus tai useampi mut mie en koe vielä olevani valmis lääkäriin ko on niin monta asiaa mihin mie ite pystyn vaikuttamaan muttakun tahtoa tai sisua ei löydy. Sillä mie tänne liityin et saisin muilta tukea päästäkseni eteenpäin Ja siitä ISO KIITOS teille... Hyvään alkuun olen jo päässyt, ruokailuani olen seuraillut ja vähentänyt mutta se tupakki vielä on... :ashamed:

Nyt takaisin töihin

Inkku

Saako tänne kuumeilijaketjuun tulla myös luvan odottaja? Ylipainoa +50kg, hormonikierukalla heitetty vesilintua, mutta kumien kanssa pelattu siitä asti, kun täytyy saada sokerit (2-tp diabetes) kondikseen ja painoa alemmas.

Maanantai 22.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 31/33-45...............yk2
tahtoo äidiksi.............kp?/30-31................yk17?

Toista toivovat

tiitikkä......................kp22/28-35...............yk10
Inkku80....................kp23/27-29...............yk16
mantana...................kp2/24-33................yk?
morsian....................kp10/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp15/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp20/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Nyt vasta pääsin katsomaan mitäpäs tänne kuuluuja päivittämään listaa... En edes viitsinyt kirjautua...alkaa olemaan tämä heitukka lopen väsynyt...aamusta aikasin pojan kanssa sairaalaan ja jokunen aika sitten vasta tulin kotiin...tosin omaa syytä,mitäs menin vielä kaupoille ja tein hankintoja...ohhoh ja mies kiittää kun rahaa palaa!!!! :LOL:

Hei tota toivottavasti nuo tiedot ovat oikein listalla!!!

Maanantai 22.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

Toista toivovat

tiitikkä......................kp22/28-35...............yk10
Inkku80....................kp23/27-29...............yk16
mantana...................kp2/24-33................yk?
morsian....................kp10/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp15/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp20/28-29.................yk6

TIPPUNEET

annnas

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Otin itseni pois :'( \|O

Tiistai 23.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

Toista toivovat

tiitikkä......................kp23/28-35...............yk10
Inkku80....................kp24/27-29...............yk16
mantana...................kp3/24-33................yk?
morsian....................kp11/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp16/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp21/28-29.................yk6

TIPPUNEET

annnas

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

annnas et siis halua tulla enää listalle takaisin?
sinullekkin ison iso voima :hug: ja jaksamisia!!! Pahalta se ihan varmasti tuntuu mutta pää pystyyn ja katse kohti uusia tuulia! :heart: :heart: :heart:

Tiistai 23.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 2/30-35...............yk3
tahtoo äidiksi.............kp3/30-34................yk17?

Toista toivovat

tiitikkä......................kp23/28-35...............yk10
Inkku80....................kp24/27-29...............yk16
mantana...................kp3/24-33................yk?
morsian....................kp11/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp16/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp21/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

Eikö juu tietenkin haluan olla vielä mukana :) aattelin taas omiani :)

Lisäsin myö tahtoo äidiksi kiertopäivän. Mennään melkein samassa :) <br><br>

En jaksa kirjautua...

Hienoa annnas, mukaan vaan... Ajattelinkin jo että et kai meitä hylkää =) siksi kysyinkin että etkö tule enää listalle mukaan... HIENOA!!!!!!!!!!! Kiva että olet vielä mukana!!!!! :hug:

Ja mukava kun päivitit listan ja vaihdoit tahtoo äidiksi tiedot. Itse kun nyt en tänään ole kovinkaan paljoa ehtinyt koneelle kun tuo pikkuinen miehenalku on kipeä! :'(

Moi!

Pääseekö teidän mukaan jännäilemään vielä? Olen lueskellut teidän pinoa ja uskaltudun nyt itekin kirjottelemaan. Täällä myöskin yksi turhan muhkeaa kokoluokkaa oleva piinailija. Painoa löytyy tällä hetkellä hieman yli 80, mikä on ainakin 15 kiloa liikaa! Vuoden alusta olen aloittanut hieman yríttämään saada painoa alaspäin, mutta eipä oikein vielä ole tulosta tullut. Jotenkin tämä vauvakuume vie voiton päässä, eikä niin paljon osaa panostaa laihdutukseen.

Ikää mulla on 23 vuotta. Yritetään ensimmäistä lasta, ja nyt on menossa yrityskierto 4. Tänään kp 27/25-28, eli tosi jänniä päiviä elelen!! Olo on aika samanlainen kun muissakin kierroissa, rinnat on ehkä vähän kipeemmät ja eri tavalla kipeet kun aikasemmin. Erona edellisiin on myös huimaus sekä ihan järjettömän kovat repäisykivut alavatsalla joissain asennoissa. Tiedä sitten. Sen olen jo tähän mennessä oppinu tosin, että joka kierto on niin erilainen ettei voi yhtään näin ensikertalaisena tietää mitkä kaikki "oireet" kuuluu menkkojen tulóon! Eli aika pessimistisellä mielellä olen liikenteessä.

Näin! Mutta jos joku viittii lisätä mut listaan kun seuraavan kerran päivittelee. Kiva olis jännäillä yhdessä :)

kikiwa
täällä myös yksi ylipainoinen kuumeilija. Painoa on 88 kg ja pituutta 171 cm. Joten jos sais kiloja ees kymmenen pois niin johan asiat olisi loistavammin. miten teijän muiden mitat? ja onko muita turusta päin?

ihanaa kun on tälläinen ketju, usein kuulee tuon lauseen: pudota painoas ni johan raskaudut..
jos se ois niin helppoa ni kai sen oisin tehnyt jo monesti. nyt tosin pisteillä ja käyn kahdessa jumpassa ja uimassa per viikko.

Keskiviikko 24.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp3/30-35...............yk3
ellu-g........................kp4/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp4/30-34................yk17?
siskonen....................kp28/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp24/28-35...............yk10
Inkku80....................kp25/27-29...............yk16
mantana...................kp4/24-33................yk?
morsian....................kp12/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp17/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp22/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi
<br><br>

Oikein mukavaa huomenta kaikille!!!!! :wave: :wave: :wave:

Ja tervetuloa siskonen mukaan meidän listalle. Kyllä mukaan mahtuu ja oikein mielellämme otamme porukkaamme uusia kanssasisaria!!!! =)

Ja tervetuloa myös sinulle kikiwa!!! :heart: Kyselit meidän muiden mittoja ja muistaakseni aika moni onkin kertonut niistä aikaisemmissa viesteissään...että jos mitenkään jaksat lukea taaksepäin tätä meidän pinoa...kun niitä nyt muista. Mutta itse olen tällä hetkellä 178cm ja hei...painoa nyt alle sadan!!!! :D Mutta tiedän että sekin vielä liikaa mutta kun lähtöpaino oli useamman kilon yli sadan :whistle:

Tuossa yksi päivä lankesin tosiaan taas tuon suklaan pauloihin :ashamed: :whistle: mutta jos sitä nyt sitten taas lähtisi tuonne ulos rehkimään senkin eteeen sitten.... Mutta mukavaa keskiviikkoa kaikille...

ai niin, olimme muuten tuon minun vauvani kanssa viime yönä päivystyksessä...alkoi sitten illalla kamalan huutoesityksen joka ei sitten loppunut millään vaikka mitä teit...mentiin lääkäriin niin syy oli, KORVATULEHDUS!!!!! :/ Tämä nuorimmainen on kyllä sairastellut niin kamalasti tämän lyhyen elämänsä alun.... :'(

Mutta juu, nyt mä taas meen!!!! :wave:

:wave: Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä kanssa yksi "tonnikeiju", eli pituutta 165 cm ja painoa 99kg...eli iso olen. Ensimmäinen lapsi olisi haaveissa ja kolmas yrityskierto pärähti käyntiin. Nyt kp 4/29.

Juu ei Tästä mun lääkäriin menosta tule mitään!!!
Kotona vaan olen ollut kun en ole mukamas kerennyt :ashamed:
No onneksi kohta on taas uusi viikko eli katsotaan ensi viikolla
sitten uudestaan :)
Ja minukin puolesta kaikille tänne tulleille paljon plussatuulia, tsemppiä ja
päivänjatkoja :hug:

Moi!!

Oli tullu aika paljon juttua sitten viimelukeman ku en ole muka kerennyt lukemaan.... :ashamed: ja silläpä en muista joko olen toivottanut uusia TERVETULLEEKSI mut nyt kuiteski ja annnas :hug: sulle ku tipahdit, kyllä se siitä ja vähänhän sulla niitä yriteskertoja on ja nuorikin olet vielä niin kyllä sie kerkiät... Joo joo älä pliis käy käsiksi minä jos kuka tiedän miltä tuon kuuleminen tuntuu. Yritän vaan piristää sua sinne flunssan keskelle.

(.) omasta löllykästä ei kuulu mitään en oo kyllä oikeastaan edes kuunnellutkaan ku sitä tätiä oottelen kylään lauantaina tai sais se siirtää sen tulonsa sunnuntaille ettei tarvis ralleissa värkätä sen kans (eikös olekkin positiivisesti ajateltu). Viiään esikoinen hoitoon ja lähetään hellun kans kaksin kelkalla kattoon tunturirallia jos vain ei ole kova pakkanen.

Juuh ja se nortti mullon edelleenki mukana :ashamed: :ashamed: :ashamed: :headwall: :headwall: ei se ole niin helppoa!!! Esikkoaku aloin oottaan niin tupakointi jäi kuin seinään mut jostain syystä en jaksa uskoa sen lopettamisen auttavan raskautumiseen........... Mut miepä käväsen myöhemmin taas rupattelemassa.

Inkku :wave:

TORSTAI 25.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp4/30-35...............yk3
ellu-g........................kp5/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp5/30-34................yk17?
siskonen....................kp29/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp25/28-35...............yk10
Inkku80....................kp26/27-29...............yk16
mantana...................kp5/24-33................yk?
morsian....................kp13/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp18/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp23/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

PERJANTAI 26.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp5/30-35...............yk3
ellu-g........................kp6/29....................yk3
tahtoo äidiksi.............kp6/30-34................yk17?
siskonen....................kp30/25-28..............yk4

Toista toivovat

tiitikkä......................kp26/28-35...............yk10
Inkku80....................kp27/27-29...............yk16
mantana...................kp6/24-33................yk?
morsian....................kp14/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp19/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp24/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

:heart: HUOMENTA vaan kaikille :heart:

Ulkona nyt enemmän kuin mielenkiintoinen ilma ja sinne on pyrittävä pääsemään ennen kuin se kamala lumisade saapuu... Kun sitten liikkuminen noilla hyökkäyskärryillä vaikeutuu :D

Tuossa kun taas päivittelin listaa niin huomasin että siskosellaon päivät jo täynnä,että onkos kuulunut mitään?!?!?! Utelias kun olen :whistle: :ashamed: :D

Eipä tässäkai nyt sen kummempaa ole,pikkuisille aamupalaa ja vaipan/vaatteiden vaihto...itse juon pannullisen kahvia jotta pysyn hereillä ja sitten se kamalan ihana ulkovaatteiden päälle pukemis rumba!!!! :kieh:

Mukavaa perjantaita kaikille!!!!! :wave: :wave: :wave:

Yhteistyössä