Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Elwi, ihana uutinen.Onnea teille :hug:

niin ja minä tulisin mukaan listaanne mutta kuka tietää mikä mun kp taas onkaan..huh
Mulla on ollu iät ajat aina niin epäsäännölliset menkat että voi voi
oonkin naureskellu että olen varmaan yhden kerran maailmassa ovuloinut kun meillä tuo iki ihana 2v poikakin on :)
Olishan se helppo laskea se kp kun kattelis kalenterista millon on viime menkat ollu.Lupaan katella että mikä se on kun kerkiän.
Se on vaan niin että aikanaan kuumeilin aktiivisesti ja aina sain pettyä kerta toisensa jälkeen niin jätin kaikki kyttäämiset sitte mutta eipä sekään ole asiaa muuttanut.Pahus sentään
Mutta nyt mulla on kuulkaa kanssa sisaret ihan varmaan ovis taas käsillä kun limat on sellaset ja muutoinkin oireet.Sain sitten miekkosen pöllyyttämään lakanoita ihan urakalla ja lasti olis taas oottamassa että jos kerkiis perille asti ;)
Ei kun toivomme vaan parasta.Olis se niin ihanaa saaha elämäämme se pikkukakkonen
Meillä porvoossa on jo muutama kiprakka pakkasaste ja lunta hiljalleen tupruttaa,ihana ilma.Tosin töissä oli aika rankka päivä kun lapset satutti jos mitä kun piha oli ihan jäässä.Yks löi pään jäähän ja toinen polven ja verta tuli aika lailla.Muutoinkin levoton päivä kun oli perjantai ja kaikilla kiirus kotiin.
No nyt on ihana olla viikonloppu kotosalla kun miehelläkin on pitkävapaa ja lupas mut viedä perjantaina ravintolaan syömään.
Jospa tästä kömpis tuonne olkkariin miekkosen kainaloon katteleen töllöä
Moika kaikille ja toivomme meille paljon plussia =)

ONNEA Elwi!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower:

Ihana kuulla + uutinen!!! =)

Onnea ja paljon tarraisia sukkasia pienelle!!! =)

Jeps ja huomasin, jotta tuossa listassa yk? minun kohdalla... siis montako
yrityskiertoa takana? Huh, huh... en ainakaan nyt jaksa laskea. Tytär on 2v ja risat eli ainakin siis 2 vuotta oltu ilman ehkäisyä, jollei imetystä 1v9kk lasketa "ehkäisyksi". ;)

\|O nukkumaan... :wave: <br><br>

onnea kaikille plussanneille :heart:

täällä on tapahtunut paljon mun viimekertasen käynnin jälkeen. Vaikka alussa puhuin, että yritys alkaisi vasta syksystä, niin ei malta odottaa. jos vaan ne piinaavat pari kuukautta menis ohi. Kaikki aika menee vauva tavaroiden katteluun, vauva lehtien lukemiseen ja kovaan kuumeiluun :LOL: Miten näin ihana asia voi olla näin piinaavaa. Mut takas töihin

LAUANTAI 20.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 29/33-45...............yk2
tahtoo äidiksi.............kp33/30-31................yk16

Toista toivovat

tiitikkä......................kp20/28-35...............yk10
Inkku80....................kp21/27-29...............yk16
mantana...................kp24/26-33................yk?
morsian....................kp8/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp13/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp18/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:10 tahtoo äidiksi kirjoitti:
Minä ainakin ymmärsin niin että se tarkoittaisi yritys kertaa???
eli mulla taitaa olla yk 15-16 en ole kyllä varma :ashamed:
ahaa, eli miten kauan on oltu ilman ehkäisyä? meillä on sitten menossa yk2, haamun sain pari viikkoa ennen joulua ja joulun alla alkoi vuoto.

Minä testaan torstaina. jos jaksan odottaa :ashamed: :whistle:

Mitään muita "oireita" ei ole ilmeentynyt kuin runsasta valkovuotoa. Ja oikeastaan koko viikon on ollut maha kovin löysällä ja pierettänyt :ashamed: Omasta mielestäni en ole syönyt mitään erityistä, tiiä sitten mikä takia.

Yllättävän nopsaan on mennyt tämä kierto, mikä hyvä!

Täällä on kova pakkanen, ei kehtaa lähteä edes kävelylle. Mieskin lähtee kohta töihin. Eilen kävin ostaan lankaa ja aattelin kutoa vauvan villapaidan :) saas nähdä miten onnistuu.

tahtoo äidiksi, sinulle suuren suuri voima :hug:
Todella kurja juttu tuo nega...ihan itkettää minuakin!!!!
Mutta jos nyt menkat ei ala niin tee uusi testi...

Itse täällä odottelen tässä ovistestin tulosta...jos kierto on normaali niin oviksen pitäisi tapahtua maanantaina...kiva nähdä pitääkö laskennallinen juttu paikkaansa...että nyt teen testin tikuilla...Edellisillä kerroilla tuo laskennallinen on pitänyt paikkaansa sillä on tärpännyt..ihan mielenkiinnollakin nyt tikutan... Odottakaan hetki niin käyn katsomassa mitä tikku näyttää...

Juu...kaksi viivaa tuli näkyviin...testiviiva van ihan himpunverran hailakampi kuin kontrolliviiva joten taitaa hyvin pitää paikkaansa tuo laskennallinenkin juttu...huomenna varmaan viivat yhtä tummat joten nyt peittoa pöllyyttämään!!!!! :kieh: :whistle: :kieh:

JEE MÄ OVULOIN!!!!!!!!!!!! :LOL:

Hienoa bontso ei muuta kun :D tiedätkin varmaan mitä heh heh
Pitipä vaan sitäkin sanoa että lääkärille maanantaina soitan ja
kyselen tuosta kun en raskaaksi ole tullut.Viimeksi puhuin tän lääkärin (noin viikko sitten)kanssa ja se sanoi että voisi katsoa mitä voisi tehdä?Eli se lähete sinne lapsettomuus klinikalle tai jotain??Niin kerron sitten teillekkin kuinka tässä käy, kun tuokin homma saattaa venyä pitkien jonojen takia niin kuin lääkäri jo sanoi!!
Sitten tälläinen kysymys miksi lääkäri ei voisi tutkia minua gynekologisesti.
ja katsoa onko kaikki ok tuolla alhaalla vaan sanoi että tässä jutussa tarvitaan myös mun miestä eli miehen sperma näyte????
Kysyin ihan normaalia tarkastusta????

SuNnUnTaI 21.1.2007

Ensimmäistä enteilevät

annnas......................kp 30/33-45...............yk2
tahtoo äidiksi.............kp34/30-31................yk16

Toista toivovat

tiitikkä......................kp21/28-35...............yk10
Inkku80....................kp22/27-29...............yk16
mantana...................kp25/26-33................yk?
morsian....................kp9/28-40..................yk4

Kolmatta kokeilevat

BONTSO...................kp14/28-30.................yk2

Neljättä yrittävät

Kuplis.......................kp19/28-29.................yk6

PLUSSANNEET

piitukka
Elwi

En milllään kehtaa kirjautua... :ashamed:

ONNEA Elwi ja TARRASUKKIA mukaan!!

Tahtoo äidiksi: Miehän lupasin että ollaan sun tukena kävi miten kävi :hug: :hug: :hug: !!!
Mieki olen miettiny tuota lääkärissä käyntiä mut en ole uskaltanu ko kuvittelen et ne käskee kuitenki ensin laihduttaan ja lopettaan tupakointi. Niin mie olen päättänyt eka itsekseni tehdä niin, nolottaa lähteä arvosteltavaksi kun tietää millainen lekuri meillä on... :ashamed: :ashamed:
Mut onnea sulle matkaan ja tulehan kertomaan mitä lääkäri sanoi ja suhtautui asiaan.

Mulla on joskus käyny mielessä jopa se et mitäpä jos leikkauksessa on sattunut jokin virhe joka estää raskautumisen eikä sitä ole minulle kerrottu. Ensimmäiseni ja ainokaisena syntyi sektiolla.

Tämmöstä miettiipi Inkku

P.S. Tervetuloa tulokkaille ( myös niille pikkiriikkisille)

kiitos paljon tuesta
Mäkin luulin että se lääkäri olisi sanonut jotain että laihduta
ennen kun voisi mua mihinkään tutkimuksiin lähettää.
mullakin tuota painoa on kertynyt liikaa 163/87kg
Mutta se ei sanonut mitään mun painosta eikä tupakan poltosta.
Mä olen miljoona kertaa miettinyt lopettaa ton tupakan polton mutta aina yritän siirtää sitä.Ota nyt itseäsi niskasta kiinni ja mene sinne lääkääriin!!!
Minä ainakin mietin sitä että jos en nyt mene niin on jo liian myöhäistä jos minussa on jotain vikaa tai miehessäni :'( Niin ja miehellänikin on säännöllinen lääkitys joten sekin voi kait vaikuttaa asiaan etten tule raskaaksi??

tahtoo äidiksi jos tässä saan vähän udella, niin minkälaisia lääkkeitä se miehesi syö? Ja kun menet sinne lääkäriin, niin kysy siellä samalla voisiko ne lääkkeet jotenkin vaikuttaamiehesi "tuotantoon".
Aika harvat lääkkeet(kai?) vaikuttaa siimapäiden tuotantoon mutta ei kysyjä tieltäeksy!!!
Oma mieheni syö masennukseen ja paniikkihäiriöön säännöllisesti joka päivä lääkkeitä ja ei se lääke ainakaan vaikuttanut mitenkään, kun ensimmäisellä kierrolla nappasi...ja hän on syönnyt niitä lääkkeitä jo useita vuosia.......
Toivottavasti ei löytyisi mitään syytä miksi ei ole tärpännyt ja jos jokin vika löytyy, niin että se on niin pieni että sen saa helposti korjattua!!!!! :hug:

Profiilissasi kerroit että olet kahden lapsen äitipuoli...eli miehelläsi on jo lapsia...minkä ikäisiä???? =) Ja tiedätkö söikö hän niitä lääkkeitä silloin kun sai nämä kaksi kullannuppua? Anteeksi uteluni!!!!! :ashamed: <br><br>

Mieheni syö kanssa masennus lääkkeitä mirtatsapiiniä en tiedä kirjoitinko oikein lääkken nimen?
Juu hänellä on 6 ja kohta 2 vuotiaat lapset
ja hän ei silloin vielä syönyt näitä lääkkeitä.
Joten hyvin mahdollisesti voisi vaikuttaa tähän sperman tuotantoon tai sitten tosiaan vika voisi olla minussa?
Asiasta kolmanteen olen lukenut että jos äiti tupakoi raskaana ollessa voi tyttö lapsella olla hankaluuksia hedelmöittyä.Eli siis minun äitin äiti ei polttanut kun odotti äitiäni ja minun äiti tuli ekalla yritys kerralla raskaaksi eli odotti minua. ja ennen minua hän on tehnyt yhden abortin joka oli vahinko? taisi olla melkein eka kerta kun hän oli sängyssä isäni kanssa? .Mutta minun äiti sitten taas poltti punaista norttia minua odottaessa minua, voisiko vaikuttaa jotenkin minuun tää on aika kaukaa haettu :ashamed:

Itse kävin tuossa lukemassa helistimen ketjua raskausoireista, kävin etsimässä itselleni oireita :D
Elikkä
- maha on ollut jo viikon tosi löysällä, täytyy käydä 2-4 kertaa päivässä, normaalista ei aina edes joka päivä.
- runsasta valkovuotoa
- Vähän väliä pissattaa, kahden tunnin välein vaikka kuinka paljon.
- Nenää on kuivannut ja verta tullut.
- mahaa pistellyt välillä, niinkuin kutittaisi sisältä

Mutta mielestäni en ole näitä kuvitellut :D

Ja ette ikinä arvaa mitä onnistuin tekemään :LOL:
kudoin vauvan lapasia niin laitoin puikon suuhun (älä ikinä tee näin :headwall: ) ja sitten onnistuin kädella tökkään puikkoa, pikkasenko tökkäs kivasti tonne kitalaen perälle! nyt sitä jomottaa koko ajan ja nielaseminen sattuu. onneksi ei tullu verta. Että taitava mie :LOL: :LOL: <br><br>

tahtoo äidiksi,niin en tiedä voisiko se lääke vaikuttaa sperman tuotantoon... Lääkeselosteissa muuten lukee aina vain että sopiiki se raskaana oleville mutta ei mainita vaikuttaako se naisen hedelmällisyyteen tai miehen sperman laatuun...jännäjuttu. Tuota silloin jännäsin kun yritettiin sitä tokaa lasta että vaikuttaisiko se masennuslääke sperman laatuun,mutta ei sitten vaikuttanut kun tärppäsi silloin...
ja muuten äsken tein taas itse ovistestin niin testiviiva muuten tuli paljon paljon tummemmaksi kuin kontrolliviiva joten ei muuta kuin nutipäät liikenteeseen :kieh:
Se miten tuo tupakanpoltto vaikuttaa tyttösikiöihin, en tiedä...olisi kyllä kiva lukea...ainoastaan lukenut sen että aiheuttaa pieni kasvusuutta.

tahtoo äidiksi,niin en tiedä voisiko se lääke vaikuttaa sperman tuotantoon... Lääkeselosteissa muuten lukee aina vain että sopiiki se raskaana oleville mutta ei mainita vaikuttaako se naisen hedelmällisyyteen tai miehen sperman laatuun...jännäjuttu. Tuota silloin jännäsin kun yritettiin sitä tokaa lasta että vaikuttaisiko se masennuslääke sperman laatuun,mutta ei sitten vaikuttanut kun tärppäsi silloin...
ja muuten äsken tein taas itse ovistestin niin testiviiva muuten tuli paljon paljon tummemmaksi kuin kontrolliviiva joten ei muuta kuin nutipäät liikenteeseen :kieh:
Se miten tuo tupakanpoltto vaikuttaa tyttösikiöihin, en tiedä...olisi kyllä kiva lukea...ainoastaan lukenut sen että aiheuttaa pieni kasvusuutta.

:hug: tahtoo äidiksi :hug:
Voimia sinulle!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
Anna itkun tulla kun kerran siltä nyt tuntuu! Sekin jo helpottaa oloa ja sitten taas mietitään asiaa selkeämmin tuntein!
Olit menossa sinne lääkäriin ja se onkin oikein hyvä juttu! Ja varmasti ainakin helpottaa sinun oloasia kun saat asialle selvyyden, eikö niin?
Ja jos ei löydy mitään syytä siihen miksi ei ole tärpännyt(niin kuin varmaan ei löydy)niin sitten varmaan ajoitus on ollut huono vain...
Oletko muuten tikuttanut, jotta oletko ovuloinnut?

VOIMIA SINULLE!!!!
:hug: :hug: :hug:

En ole tikuttanut minkä kyllä voisin tehdä!!
Joka kuun puolessa välin suurin piirtein tunnen vasemmalla puolella että alavatsaa nippaa tai jotain??
siis luulen että ovuloin??
mutta sehän ei ole varmaa.
joten pitäisi varmaan kokeilla niitä ovulaatio testejä!!
En oikeasti tiedä mitä teen olen vaan niin väsynyt tähän tällä hetkellä
greippi mehut juotuna jalat kohti kattoa jne....
:'( :'( :'(

Tahtoo äidiksi, ehdottomasti kehotan kokeilemaan noita ovulaatiotikkuja! Ensimmäistä yrittäessämme en aluksi tikuttanut, koska uskoin tuntevani tuon ovulaatiokohdan ja silloin aina hommailimme tiuhempaan. 14 kuukautta kun olimme olleet ehkäisyttä niin rupesin tikuttamaan. Ensimmäisellä kierrolla ei kohtaa löytynyt mutta toisella kerralla jatkoin tikutusta toisella pakkauksella (sen ensimmäisen viiden tikun jälkeen siis) ja niin oikea kohta löytyi. Minulla oli siis niin, että nuo ovulaatiotuntemukset olivat tikkujen mukaan neljäkin päivää aikaisemmin kuin mitä testi sitten näytti. Ja niin tuon ensimmäisen onnistuneen tikutuksen jäljiltä meillä on nyt sitten 1,5-vuotias poika =) Että kokeilehan ihmeessä =) Ja onnea kaikille muillekin yrittäjille, täällä sitä sitten taas pitäisi ovulaatio olla ohi ja nähdään alkaako kuukautiset taas ajallaan...

Terve taas kaikille.

Kovasti näyttää erilaiset lääkitykset huolettaa. Loppujen lopuksi harva lääke aiheuttaa hedelmättömyyttä, onneksi. Voimia raskautumiseen.

Itselläni huolena mieheni ammatti. Hän jo 10 vuotta tehnyt töitä erilaisten liuottimien parissa ja purnukuiden kyljessä lukee: Voi aiheuttaa hedelmättömyyttä. Tunnen myös mieheni ja aina hän ei ole suojaimia käyttänyt.

Oma työnikin on vielä sellainen, että aiheuttaa helposti keskenmenoja ja sikiön epämuodotumia.

Liikaa murehtii tälläsiä asioita, mutta ainahan sitä toivoo että kaikki menee hyvin ja lapsi on terve. Mut halu saada lapsi on kova. Kun itselläni raskautumisen yritys koittaa niin ovulaatio testit aion kyllä ottaa heti käyttöön. Te kaikki kerrotte erilaisista tuntemuksista kehosta kierron erivaiheissa ja minä en huomaa läskieni alla tapahtuvan mitään muutosta. \|O

tahtoo äidiksi kuules ostappas ovistikkuja seuraavaan kiertoon ja testaile milloin ovuloit.Normaalia on että ei ovuloi joka kuukausi mutta epänormaalia on ettei ovuloi laisinkaan... Jos ei ovuloi niin ne jotkin lääkkeet auttavat siihen asiaan joten toivoa on! Mutta testaa sitä ennen miten tuon oviksen kanssa on!!!! :hug:

Ja laiska olen. en jaksanut kirjautua!!!!

Yhteistyössä