Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Hei kaikki! Pitkästä aikaa osuin tänne lukemaan kuulumisia, ja ihanaa kun oli tullut lisää plussia - kovasti onnea Mei ja Daizz! Myötätunnot kaikille tädin piinaamille sekä painonpudotuksen kanssa painiville - mä niin tiedän tuon vaiheen Niiskuneiti, kun paino jymähtää eikä tahdo mennä millään alas!

Omaan oloon ei ihmeempiä, huonoa oloa edelleen piisaa joten toivon kovasti sen olevan merkki siitä, että pikkuinen on edelleen kyydissä. Ensi viikolla on ultra äitipolilla, tulen sitten kertomaan mitä näkyi.

Kaikille hirmuisesti plussaonnea!
 
En testaa ennenkuin kunnolla myöhässä.. En jaksa mitään negojen testaamista taas..
Nyt yritän ajatella kaikkea muuta paitsi, että olisi tärpännyt..
Oltiin tänään lakkiaisissa tampereella.. Kyllä tuli kiire kun mä olin ensin aamuvuorossa ja sitten kiireen vilkkaan kotiin suihkuun ja vaatteet päälle, lahja pakettiin ja eiku ajamaan miehen kanssa...

KP
 
kiharapää toivotaan että tätiä ei ala kuulumaan ja että tuliskin plussa testiin! :) negojen testaaminen kun on ihan typerää :( kokemusta mullakin jo siitä...

Kolmissa juhlissa olin eilen, kahdet valmistujaiset ja yhdet ylioppilasjuhlat. Voi sitä herkkujen paljoutta! Silti pysyin tiukkana ja sain mentyä päivän pisteitten mukaisesti, mutta kumminkin herkutellen :) enää 100g kun sais pois niin olis täys 10kiloa lähtenyt :)
 


Ensimmäistä toivovat
**********************
Piglet.............................kp13/27-28
kiharapää.......................kp26/32-35(-46).........yk.9
laku...........................kp179/32....................yk.12?
Miiuliini85.......................kp9/29-39...................yk.11
Mayah.......................kp169/32....................yk.1
JoJo79.......................kp28/37
Arcatha.....................kp71/27-37................yk.6
Hemmuli87................kp30/30-45................yk.4
kissendaal................kp27/32.............................yk.1 kiukkutäti.................kp8/30-40?...............yk.15
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp21/24-28..................yk.4
Meritähti.................kp7/35..........................yk.2
Tirppaliinu...............kp24/29-31

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp30/30.............................yk.22
minilättä.......................kp152/28-33..................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp30/26-34.........................yk.1
Niiskuneiti84................kp32/30-45.........................yk.2
Pilkkis79......................kp15/28-33...............................yk.9
Jennan äiti..................kp13/29-30
emmmaa.....................kp37/29-31.........................yk.2
nallekarhu...................kp.../...

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
mamma4v....................kp27/28-40.................yk.1
TMK.............................kp/..............................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp221/30-40..............yk.40 HuHuu??

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp2/28-32...............yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 6.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
mei08 (la 1.1.09) Onnea paljon!! :wave:
daizz (la 6.1.09) ONNEA!!!! :wave:
............................
...........................
............................
............................Tähän lissää ihania plussia kaikille!!! :wave:

 
Heippa!!

Käyn ihan pikaseen vaan kun pakko mennä unille.
Mantana: Mulla on kyllä jo kp 38 menossa. Yleensä ollut nyt 33pv kierto ja nyt taas pitenee. Luulin bonganneeni oviksenkin, mutta kaksi negaa olen testannut, lauantaina viimeksi. Menkkakipuja on ollut ihan kp 33 lähtien (ja muita kuvitteluoireita en viitsi edes mainita :D ) mutta ei niin ei..näköjään kierto taas venyy ja paukkuu.

Laihdutusrintamalla edelleen hiljaista..kesä tuo kärpäset ja näköjään mun kohdalla myös herkut. ^

Terkuin Niisku
 
Täällä tuli haamujen haamu, mutta mieskin sen näki. Todella huono olo ollut jo viikon ajan varsinkin aamuisin, mutta se luulotauti on myös todella kavala. Ei uskalla hehkuttaa ennen kuin huomen aamuna testaan uudelleen. =)

Mitenkäs muut malttavat olla testaamatta, minä olen niin malttamaton
Plussatuulia kaikille... :heart:
kp28/28-40 yk.1
 
Saisiko tulla mukaan..? Googletin että löytyisikö tämmöstä ryhmää mistään ja täällähän te olette! Olen 28 -vuotias yhden 4 -vuotiaan pojan äiti ja yritetään kovasti toista lasta. Mie en oikein noista lyhenteistä ole perillä mitä käytätte.. (kp..yk..) ehkä viisastun matkalla? :snotty:

Joka tapauksessa neljä kk yritystä takana, ensimmäinen lapsi napsahti ensiyrityksellä. Nyt kymmenen kg enemmän painoa kun ensimmäisellä kerralla. Pituutta 172cm ja painoa 89,5kg. Pitäisi yrittää pudotella painoa, ihan senkin takia että muistan ensimmäisen kanssa millaista oli loppuraskaus, oli tosi vaikeaa, saatikka tietysti vielä nyt.

Jännä miten sitä ajatteli ettei stressaa tästä yrityksestä mutta sitä se on joka kuukausi. Pettymys kun huomaa että pms oireet pukkaa päälle ja tippikset alkaa :( Lyhyt aikahan tämä 4 kk on että ei sitä parane valittaa. Joka tapauksessa, tulihan se mieleen että painolla on tähän varmasti osansa, varsinkin jos tämä yritysaika kovastikin venyy, saatikka jos ei nappaisi ollenkaan.

No, mutta tälläistä täältä! Toivottavasti huolitte mukaan :)
 
Moikka pitkästä aikaa!
Toivottavasti tulis paaaaljon plussia tänne taas. Me yritettiin jättää tämä kierto väliin yrityksen kanssa kokonaan, ettei varmaankaan tule mulle plussaa. Ei ainakaan ole ollut mitään oireita ollenkaan. On kuiteskin kiva jännittää teidän muiden kanssa, miten teille käy. Toivottavasti mahdollisimman monella tärppäis! :heart:
 
Täällä edelleenkin vaan jatkuu se "limantulo" mistä kirjottelinkin tuonne aikasemmin ja eilen ihan uhallankin rupesin kattoon mitä se ovulaatiotesti sanoo niin johan hyppäs plussa silmille niin,että napsahti..eikä tarvinu ees kauaa ootella..asiassa on vain yksi MUTTA.. täällä pitäs menkat alkaa ihan pikapuoliin ja oikein oviksenkin aikaan sain selvän plussan, joten eihän tämä nyt voi ovulaatio olla?? :eek:
 


Ensimmäistä toivovat
**********************
Piglet.............................kp14/27-28
kiharapää.......................kp27/32-35(-46).........yk.9
laku...........................kp180/32....................yk.12?
Miiuliini85.......................kp10/29-39...................yk.11
Mayah.......................kp170/32....................yk.1
JoJo79.......................kp29/37
Arcatha.....................kp16/27.....................yk.8
Hemmuli87................kp31/30-45................yk.4
kissendaal................kp28/32.............................yk.1 kiukkutäti.................kp9/30-40?...............yk.15
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp22/24-28..................yk.4
Meritähti.................kp8/35..........................yk.2
Tirppaliinu...............kp25/29-31

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp31/30.............................yk.22
minilättä.......................kp153/28-33..................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp31/26-34.........................yk.1
Niiskuneiti84................kp39/30-45.........................yk.2
Pilkkis79......................kp16/28-33...............................yk.9
Jennan äiti..................kp14/29-30
emmmaa.....................kp38/29-31.........................yk.2
nallekarhu...................kp.../...
rytinä..........................kp/......................................yk.

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
mamma4v....................kp28/28-40.................yk.1 Haamu!! :flower:
TMK.............................kp/..............................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp222/30-40..............yk.40 HuHuu?? Oletko vielä remmissä mukana? Mitä kuuluu?

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp3/28-32...............yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 6.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
mei08 (la 1.1.09) Onnea paljon!! :wave:
daizz (la 6.1.09) ONNEA!!!! :wave:
mamma4v Onnea!!! Haamu pian vahvistuu!! :flower:
...........................
............................
............................Tähän lissää ihania plussia kaikille!!! :wave:

Rytinä tervetuloa! Kp=kiertopäivä esim. kun kuukautiset alkavat kp1/28 ja yk= yrityskierto =) Paljon plussa onnea sinullekin!! Toivottavasti pian saadaan paljon plussia kehiin lisää!! :wave:
 
Olen unohtanut täällä käydä kokonaan :O

Päivitelläänpä siis; Tänään on kp 16/27 ja yk 8.

Tuli taas sitten kunnallisen puolen lekurilla käytyä tuossa pari viikko takaperin ja lähes itkien sieltä sai pois lähteä..

Lääkäri ei edes tutkinut vaikka olin kivuliaiden ja runsaiden menkkojen takia sinne mennyt (ei mulla ennen ole noin runsasta vuotoa ollut mitä nyt tai tuollaisia kipuja). Tuli sitten puhetta siinä tuosta, että lasta toivotaan ja yk 8 meneillään, että alkaa huolestuttaa onko jotain vialla. Katsoi lääkäri ja sanoi; Tule syksyllä uudestaan jos et ole raskautunut, mutta parempi toki olisi jos tulisit vasta sitten kun olet pudottanut vähintään 20kg pois. :'(

Eikä auttanut vaikka lekurille yritin sanoa, että olen tehnyt ruokaremontin ja liikkunutkin, mutta paino ei lähde millään putoamaan..

Soitin sitten terveystalolle ja sain soittoajan gynelle jonka luona olen kerran käynyt. Hän määräsi minulle muistaakseni tammikuussa Terolutit kuudelle kierrolle ja sanoi, että jos ei ole tärpännyt niin sitten tulee soittaa. Noh, soitin, vaikkakin etuajassa. Kirjoitti suoraan lähetteen Kuopion In-Tiimiin, jonne perjantaina miehen kanssa menemme. Ei tuolloin tehdä muuta kuin, että mies antaa näytteen sperma-analyysia varten. Sitten kun siitä saadaan vastaukset, antaa terveystalon lääkäri jatko-ohjeita.

Mies kävi tänään työterveyslääkärillä "pikkuveljeensä" liittyvissä asioissa ja siellä kertoi lääkärille millaista kohtelua olen saanut julkisen terveydenhuollon gynekologeilta. Työterveyslääkäri olikin soittanut naistentautien johtavalle lääkärille täällä meidän kaupungissamme ja oli lekuri sanonut puhelimen toisessa päässä, että tottakai olisi tärkeää ja potilaan edunmukaista saada lähete ilman tuollaista niskurointia tutkimuksiin, mutta oli kyllä kuulema sitä mieltä, että parempi osaaminen ja nykyaikaisempi osaaminen on Kuopion In-Tiimissä.

Olen järestään saanut huonoa kohtelua jokaiselta kaupunkimme gyneltä, että alkaa usko loppua julkisen terveydenhuollon lääkäreihin :ashamed: Olisihan se ollut mukava päästä julkiselle puolelle, kun ei tuota rahaa hirveästi ole, mutta katsoo nyt ainakin ensin tuon analyysin vastaukset kunhan se saadaan otettua..

Pongasin ovulaation eilen ja toissapäivänä, tuli peittoja heiluteltua ja nyt sitten jännätään, että tärppäsikö.. Sillä mielin kuitenkin, että nyt ollaan pääsemässä jonkinlaisiin tutkimuksiin, niin ehkä se ei niin hirveän pahalta tunnu jos ei tärpännyt kuin, siinä tapauksessa, että tietäisi olevan tyhjän päällä..

Kaiken lisäksi nyt on menossa aivan karmea räkätauti.. Kesäflunssa heti loman aloittajaisiksi, voi jipii :p
 
Tietteks mitä!! Mun menkkojen poissaoloon ja oireiluun on löytynyt aika hyvä syy, meinaan raskaus!! Tein viimeviikolla tosiaan kaksi negaa, viime keskiviikkona eli kp 34 ja kp 37, viime lauantaina. Lauantaina olin vahingossa jättänyt ikkunalaudalle mun testin ja kun sunnuntaina tultiin mökiltä oli siinä joku haaleimmasta haalein haamu. Noh, miehän luulin että se on vaan siitä kun se 1,5vrk oli maannut siinä. Maanantaina päätin että teen viimeisen testini, enkä enää testaa sen jälkeen vaan kiltisti odotan menkkoja. Ja niin vaan apteekin omaan raskaustestiin pärähti 3minuutissa toinen viiva!! Ja iik kun on ihanaa!! Laskettu aika on nyt sitten jonkun laskurin mukaan 3.2.09 (voi kyllä vielä siirtyä)ja esikoinen on sitten 2,5v. Toivottavasti nyt vaan pysyttelee matkassa B)

Ja sitten voin kertoa oireilutkin, jotka ei sitten varmaan ollutkaan kuviteltuja:) Ensin alkoi kauhea kiukuntunne, jota kesti muutama viikko ja sitten alkoi ilmavaivat ja ummetus, jota mulla harvoin onkaan :whistle: Sitten kp 33 eli sillon kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, menkkoja ei näkynyt, mutta kuukautiskipuja oli kuitenkin pirusti. Niitä menkkakipuja on jatkunut ihan tähän päivään saakka aina välillä. Sitten tuli väsymys, joka aina välillä iskee "lamaannuttavana" samallalailla kun ekasta.. Pientä ellotusta on ollut välillä ja syke noussut yhtäkkiä nopeaksi.

Terveisin onnellinen Niiskuneiti! :heart:
Joka ei kyllä vielä uskalla siirtyä odottajiin:)
 
Ilokseni/iloksenne voin ilmoittaa että haamu vahvistui ja niin myös oireetkin. On ollut todella etova ja väsynyt olo koko päivän. Ja aikaisempiin jos vertaa en muista hionneeni näin helposti ja näin paljon :heart:

Toivottavasti pysyy mukana tämä kaverin alku!!!
la. olisi nettilaskurin mukaan 10.2.09, Niiskuneidin lailla en uskalla siirtyä vielä odottajiin kun ei tätä vielä todeksi voi uskoa???!!!

Kaikille muille lähettelen plussatuulia
:flower:
 
Onnea Niiskuneiti ja mamma4v!!! Hienoa!
Oon taas pitanyt hiljaiseloa. Tulee vaan aina luettua, mutta ei kirjoiteltua.

Itse ajattelin testata nyt viikonloppuna. Mutta tuskin tassa ollaan raskaana. Ei ole minkaanlaisia tuntemuksia suuntaan eika toiseen...

Olin just liittymassa kuntosalille kun sai kantapaan kipeaksi. Ei saa liikkua tarpeellista enemman. Samalla kun kavin laakarilla nayttamassa kantapaata, niin pyysin lahetteen ravintoterapeutille. Aika on vasta elokuussa, on nakojaan sinne tunkua. Itse kumminkin pitaisi laihduttaa jonkun verran ennen sita, etta ne on enempi halukkaita auttamaan.

Hyvaa kesalomaa kaikille onnekkaille! Itsella vasta heinakuun lopussa ja silloin tullaan Suomeen kahdeksi viikoksi!!! Jee!
 
Täällä olen roikkumassa mäkin vielä,vaikkei voida vielä alottaa kakkosen yritystä. Painoa pudotan edelleen ja toiveissa olisi olla vieläkin kevyempi syksyllä...Hankalaa tulee kyllä olemaan kun tämä työ loppuu kuun lopussa eikä enää tule rataslenkkejä. Ja kesälomalla olis kiva syödä muutakin kuin Nutriletteja :x

Tänne on tullut tosi paljon plussia,aivan ihanaa :hug: Onnea! En malttaisi odottaa että pääsee touhuilemaan raskautuminen mielessä :LOL:

On kyllä nyt asunnonkin kanssa sellainen tilanne että tulee paljon stressattua,eikä ehdi koko ajan miettiä vauvaa.

Aurinkoista päivän jatkoa!
 
:flower: :flower: :flower:

Mä en kans meinaa todeksi uskoa, täytyy kyllä vielä varmistaa huomenna uudella testillä, että oonko varmasti raskaana! Täällä edelleen juilii alamahassa, mutta niin se muistaakseni juili esikoisestakin ja valkkaria tulee kyllä hullunlailla...Toivottavasti pysyis nyt mukana, kun oon ehtinyt jo melkein puoli maailmalle ilmoittaa kun oon ollut ehkä vähän liiankin innoissani.. :)

Ihanaa kun on lämpösiä päiviä, ei tartte niin kauheesti pukea tota esikoistakaan..

Nyt tuplatsempit jojolle ja muillekin tietysti!
Mitäs mantanalle kuuluu?

Terkuin Niiskuneiti
 

Yhteistyössä