Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Kissendaal
Mulla kp 32/30-34 ja tein kanssa herkällä testillä negan. Ja kolme viimisintä kiertoa on mulla ollu se 30pv.... En kyllä ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon kun esikoisen kanssa oli sama juttu. Sain sillonkin plussan vasta kun kuukautiset oli reilusti myöhässä.
paljonko sulla viimeks sit oli kuukautiset myöhässä selis, kun testi näytti ekan plussan? missä vaiheessa aloit sillon testailla? voi kun meilläkin vielä nasahtais plussa liuskaan.. :)

tein taas tänäkin aamuna testin ja nega oli. nyt kp 34/32.

kertokaa muutkin että missä vaiheessa ootte plussailleet. jospa mullakin vielä ois toivoa :)

limat ja ovisoireet tuli kyl ihan normaaliin aikaan. eli jos en ole raskaana, toivottavasti alkais vuoto.

nyt alkoi vuoto. eli kissendaalilla kp 1/32 ja yk 2. ehdin jo pelätä PCOta ja vaikka mitä, kun testi vaan oli ja pysyi negatiivisena. kun mehän pöllytettiin peittoa selkeesti myöhässä, oviksen jälkeen tai korkeintaan samana iltana. se pieni toive raskautumisesta silti oli, mutta jospa sitä nyt kun ihan virallisesti alkoi yritys.. :)

ehkä menkat myöhästyi nyt ihan silkasta jännittämisestä, me ollaan odotettu tätä jo pitkään. että päästään yrittämään ja saataisiin oma pieni murmeli tänne :heart:

plussatuulia kaikille!

Vau, ONNEA kaikille plussanneille!! Täällä on kunnon kevään siitepölyä ollut ilmassa, kun melkein kaikki naiset on raskautuneet.... =)

Mulla taas pitäis alkaa huomenna menkat, kun on kp 28 ja nyt on ollu monen kierron ajan se 28. Nyt ei tosiaan ole peittoja pöllytelty kauhean ahkerasti, niin on melkeinpä 100 varma, et ihana täti tulee taas...
Muuten vaan häitä suunnitellaan... :heart:
plussatuulia kaikille! :wave:

Hui miten paljon satelee plussia, ihania uutisia. =)
Onnea kaikille, erityisesti sinulle mantana jolla on pitkä yritys takana.

Itse olen yrittänyt olla ajattelematta raskautumista ja aika hyvin olen siinä onnistunutkin.
Tietysti toivon odottavani taas pian, mutta en jaksa oikeasti yhtään stressata asiasta. Siten koitan myös vain hiljakseen palstalla pyöriä, enkä kovin aktiivisesti käy kuulumisia kertomassa. Pitäkäähän kuitenkin minut listalla, vaikka unohtuisinkin viikoiksi.

Nyt olen hyvillä mielin sillä valmistuin eilen joten opiskelu taas ainakin vaihteeksi takana. Kesälomakin on parin viikon päästä edessä, joten sitä odotellessa on mieli virkeä.

Plussatuulia kaikille :wave:

-Meritähti-

Ensimmäistä toivovat
kiharapää.......................kp 2/32-35(-46).........yk.10
Piglet.............................kp20/27-28
laku...........................kp186/32....................yk.12?
Miiuliini85.......................kp16/29-39...................yk.11
Mayah.......................kp176/32....................yk.1
JoJo79.......................kp35/37
Arcatha.....................kp22/27.....................yk.8
Hemmuli87................kp37/30-45................yk.4
kissendaal................kp34/32.............................yk.1 kiukkutäti.................kp15/30-40?...............yk.15
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp28/24-28..................yk.4
Meritähti.................kp14/35..........................yk.2

Toista toivovat
minilättä.......................kp159/28-33..................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp37/26-34.........................yk.1
Pilkkis79......................kp22/28-33...............................yk.9
Jennan äiti..................kp20/29-30
emmmaa.....................kp44/29-31.........................yk.2??
nallekarhu...................kp.../...
selis............................kp33/30-34................................yk 1

Kolmatta toivoo
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
TMK.............................kp/..............................yk.?

Viidettä toivoo
anskuli78......................kp228/30-40..............yk.40 HuHuu?? Oletko vielä remmissä mukana? Mitä kuuluu?

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp9/28-32...............yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 6.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
mei08 (la 1.1.09) Onnea paljon!! :wave:
daizz (la 6.1.09) ONNEA!!!! :wave:
mamma4v (la 10.2.09) Onnea!!!! :flower:
Niiskuneiti (la 3.2.09) Onnea!! :flower:
mantana (la 7.2.09) ONNEA!
rytinä (la myöhemmin) Onnea!
Tirppaliinu (la myöhemmin) ONNEA!!!

Tähän lissää ihania plussia kaikille!!! :wave:

Hei mantana!
Kysyn nyt valmiiksi, kun menen to-pe leirille eli en ole koneen päässä.. Voitko päivittää listan ne pari päivää.. Niin porukka pysyy ajantasalla vaikka päivittäjä onkin keskellä metsää tekemässä ruokaa pari päivää.. Eli poissa koneelta to ja pe, jos voit päivittää ne listat vielä.. Vaikka näin viimeisiä kertoja ennenkuin siirryt tuonne odotuspuolelle..

KP

Moikka!

KISSENDAAL: Mulla kierto n. 33pv ja näytti vasta kp 39 plussaa ekan kerran! Että kyllä toivoa on. Tiedätkö/onko mitään arvausta millä kp:lla ovulaatio olis ollu?

Mulla on sama tilanne nyt kun Mantanalla. Halusin vielä varmistaa raskauteni, kun oireita väsymystä lukuunottamatta on niin vähän-tämä on siis 3. testini plussan jälkeen, TIEDÄN-olen vainoharhainen, mutta selitykseni on se, että ystäväni sai juuri keskenmenon, joten pelko elää jotenkin nyt kovasti minussakin.. :(
Sain tänään iltapissasta (joka ollut rakossa 2,5h) PREDICTORIIN vain haamun!Kevyt haamu siinä kyllä on, mutta eikö se tässä vaiheessa kun viikkoja 6+2 pitäs näyttää täysiä plussia..Pöh, arvatkaa lähtikö tämä tyttö apteekkiin hakemaan heti uuden testin :whistle:

Mä kun olen ajatellut että jos km tulee niin äitini sanoin "luonto korjaa huonot pois" ja siinä se! Just sanoin tänään miehellenkin niin! MUTTA nyt kun aattelin pelonsekaisin tuntein matkalla apteekkiin etten saisikaan tätä helmipikkuruistani niin olisi KAUHEATA ja tuntuis ihan hirveältä ja siitä olisi varmasti aivan järkyttävän vaikeata päästä yli..

No huomenna tehdään nyt Biocardin raskaustesti, hope so plussa näkyisi... :heart:

Terveisin toivottavasti turhia pelkäävä niiskuneiti ja toivottavasti pikkuruinen 6+2

Alkuperäinen kirjoittaja Paapu:
Onnea meritähdelle valmistumisesta! :wave: Täällä kans toinen, tosin mulla kemut oli jo 31.5 :D
Onnea sinullekin Paapu :flower: Yritän tosiaan pitää vähän hiljaiseloa tämän palstailun suhteen ( hyvinpä näyttää onnistuvan :whistle: ) , mutta enköhän minä sinne kerhonkin puolelle jossain vaiheessa eksy, kun kuumeilu taas alkaa. Nyt yritän nauttia kesästä.

-Meritähti-

Niiskuneiti toivottavasti murehdit turhaan. Tiedän että on helppo sanoa, että älä stressaa, mutta sanompa kuitenkin. Keskenmenon kokeneena minäkin olen varmasti ihan hermoheikko ensimmäisen kolmanneksen ajan kun joskus taas raskaana olen.
Mutta oireettomuushan ei tarkoita sitä, että jokin olisi hullusti, raskaudet ovat yksilöllisiä.
Tsemppiä sinulle :hug:

-Meritähti-

Älä hermoile, eihän kaikilla ole edes mitään isompia raskausoireita ja monella ne alkavat vasta 6-8 viikoilla. :hug: Apteekin oma raskaustesti sai minut rauhoittumaan, suosittelen sitä! Predictor ei anna alkuviikoilla vahvaa plussaa! Älä siitä hermostu ja paljon lisää tarrasukkasia pienelle! :heart: :wave:

Omaa... heräsin jo klo 5 ja nousin liian nopeasti ylös, hieman vellova olo, mutta meni onneksi ohi! Tuoremehulla tasoittelin oloani. =) mantana ja "Toivo" rv.5+2 :heart:

Plussanneille kovasti onnea! :flower: =)

Nyt olis menossa kp14/31 ja yk3.. En ole muistanut käydä päivittelemässä tietoja :ashamed: Eilen heiluteltiin peittoja ja tänään vielä kerran ehitään ku ukko menee huomena mettäleirille :( Toivottavasti ei olla liian aikaisessa..

Hei kaikki!

Ihan hirmuisesti onnitteluja Niiskuneidille, Mantanalle, Rytinälle, Tirppaliinulle ja Mamma4v:lle! Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!! Mahtavaa poiketa täällä kurkkimassa kuulumisia, kun on tullut plussia! Nyt vaan niitä kovasti vielä lisää kehiin :flower: + :flower: +++++ !!

Lupasin tulla ultrakuulumisia kertomaan, eli viime viikolla kävimme. Pää-perämitta vastasi viikkoja eikä niskaturvotusta ollut nimeksikään (vaikkeihän se kaikkea kerro), pikkuinen liikuskeli kun kätilö vähän tökki, käden heilautuksen minä maallikkokin erotin :heart: . Istukassa tosin oli jotain verihyytymiä, jotka sitten rakenneultrassa katsotaan uudelleen. Todennäköisesti harmitonta (pitäkää peukkua!).

Tämän painoni "ansiosta" päädyin muuten myös mukaan predo-tutkimukseen, jossa selvitetään pre-eklampsian syntyä ja ehkäisymahdollisuuksia. Kaikenlaisia näytteitä otetaan ja joutuu koko raskauden täyttämään mielialapäiväkirjaa (jesh, mun masennustaustalla... saa nähdä miten synkeää luettavaa siitä vielä tulee jos tätä tahtia jatkuu; toivottavasti vain hormonit syynä, äyh...). Asiassa on toki se iloinen puoli, että saan ainakin yhden ylimääräisen ultran (tutkimuksen alussa kohtuvaltimoiden virtaukset ultrataan ja täkynä lupasivat, että katsellaan sitä vaavia muutenkin =)). Minullahan siis tuo BMI on tällä hetkellä jotain 37, että siihen nähden olet Rytinä vielä kevyttä kamaa ;)!

Pisti taas niin vihaksi kun luin Arcathan kirjoitusta, on kyllä niin väärin, että jos on muutamakin kilo niin mitään ei suostuta edes tutkimaan. Kun niitä syitä voi olla niin paljon muitakin ja yleensä onkin, kuitenkin varsin harvoin pelkkä ylipaino yksinään. Huuh, en edes aloita tällä kertaa, olen niin monta kertaa täällä jo tästä jauhanut...

Raskaustesteistä oli ollut puhetta. Itse olen saanut varhaisimmat plussat (viikolla 3+5 kummallakin) sellaisilla merkeillä kuin Early Detection ja Analyze Exact. Ja Niiskuneiti, jos yhtään mietityttää, mene ihmeessä varhaisultraan yksityiselle! Saat mielenrauhan. Noilla viikoilla jo kohta kannattaa mennäkin, ainakin kun on rv 7 täynnä pitäisi jo sykkeenkin näkyä.

Myötätunnot Kissendaalille ja Selikselle ja muille, joilla menkat ovat alkaneet. Onnittelut Meritähdelle valmistumisesta, itsekin valmistuin 13 vuoden opintoputken (höm...) jälkeen vihdoin, huomenna on publiikki.

Vielä vilkutukset & terkut ihan kaikille, joita en nyt ehtinyt henkkoht mainita - olette mielessäni koko ihana porukka, kuten varmasti olette huomanneetkin kun en odottajanakaan suostu täältä poissa pysymään!

t. Grynna 11+6

Kaik hyvin taas valtakunnassa :) Raskaustesti tosiaan näytti vahvaa plussaa. Nyt täällä kiroan predictorin ja lähetän sen alimpaan rakoon kyllä! Sillä en enää koskaan testaa. Ja mieli keventyi kertaheitolla ja nyt lupaan keskittyä vain ottamaan rennosti :) Mua edelleen väsyttää niiiiin paljon aivan koko ajan, ihan sama kuinka paljon nukkuisi, silti väskää mielettömästi! Mutta toisaalta ihanaa, kun on edes tämä yksi oire ja olihan siitä esikoisestakin vaan aluksi tämä ja sitten alkoi tulla yhtäkkisiä pahoinvointikohtauksia myöhemmin..

Niin ja huomasinkin että kissendaalille oli menkat tulleet, pahoittelut-seuraavalla kerralla sitten :)

Ja ONNEA MYÖS TIRPPALIINULLE!!!Kyllä nyt plussia tippuilee ja onnea kaikille!!!

Terkuin Niiskuneiti+ pikkuruinen rv 6+3

Juuh, tuli käytyä lenkki heittämässä ystävän kanssa.. Tosin nyt oli sellainen pikanen tunnin lenkki kun ei jalat kestä pitkästi kävellä :(

Tietääkö kukaan mistä johtuu kova kipu vähän nilkkojen yläpuolella tuossa sääriluun kohdalla? Ei oikeasti meinaa kärsiä kävellä.. Pari päivää oli kävelyssä väliä niin tuntui helpottaneen kipu kokonaan, mutta tänään taas tuolla kävellessä iski :( Mieskin vaan kiusaa, että taitaa olla penikkatauti.. :(

Onko muilla kokemusta?

Kuulostaa Arcatha vähän rasitusvammalta! Onko sulla hyvät kävelykengät, ettei vaan jalan asento ole väärä? Tai käveletkö esim. jalkaterät sisään- tai ulospäin kääntyneinä? Kannattaa pitää nyt kunnolla lepoa ja tarkistaa jalkineet ym., ehkä vaihtaa kävely vähäksi aikaa vaikka pyöräilyyn. Näin mutu-tuntumalta tällaista tuli mieleen =). Hienoa, että Niiskuneidin plussa vahvistui! :flower: Havupuulle :( menkoista ja tsemppiä tähän kiertoon!

Grynna pyöräily olisi kyllä ehkä kivaa..

Meinaa vaan tuntua, että tällainen 120kg tyyppi ei kehtaa ajaa pyörällä..

177cm on pituutta ja tohtori.fi:n painoindeksi laskuri sanoo, että liikaa on 46kg ja, että olen vaikeasti lihava..

Mutta mitä esim mies on sanonut, niin ei tuo paino mulla näy päivittäisissä tekemisissäni.. Jaksan tehdä kaiken mitä pitääkin ja kävelylenkitkin sujuu ongelmitta, mitä nyt vähän joskus hengästyy..

Haluaisin vaan nuo kilot pois :'(

Arcatha :hug: , tiedän tunteen... Oon ite saanu painoa tiputettu reilussa vuodessa joku 12-15kg. On ollut aika tuskaa ajoittain, nyttenkin tilanne on se ettei oo pariin kuukauteen tippunut mitään :kieh:
Hyvin voit kyllä lähteä pyöräilemään, saisi jalatkin levähtää. Itelläni on kanssa välillä samalla tavalla sattunut jalkoihin!

Hei kiharapää! Olen vallan uusi täällä, niin miten pääsisin sinne kerhoon ja laitatko yv:llä salasanaa sinne! Kiitos! Tosiaan, itsestäni hieman, ylipainoinen, 88kg puntarissa ja pituutta 162 :( Eli yYLIPAINOA on. Tänään ehkäsyrengas lähti veks ja sit alkaa yritykset. Ja painon pudotus...huh huh kun tulee kiirus kesä! :LOL:

Tulin kurkkimaan pitkästä aikaa! Onnea kovasti plussanneille, erityisesti Mantanalle, sait plussan melkein samalla kierrolla ku minäkin (mä plussasin yk21)!!!! :heart: :flower:

Jäljellejääville kovasti plussaonnea!!! :heart:

T. Koralli kera Aarteen rv 15+6

Hyvaa odotusta plussanneille! Ja hyvaa odotuksen odotusta meille muille. Seka tsemppia jannaajille! Ja tervetuloa uudet!

Ma tipahdin. Nyt kp 4/noin37 ja yk 2 lahti kayntiin. Ihmettelen, kaksi viimeista kiertoa ovat olleet samat 34 paivaa, minka katson hyvaksi.

Kesalla on paljon helpompi syoda kevyemmin. Nytkin pari paivaa syoty salaattia, pastaa ja salaatilla taytettyja wrappeja. Mulla tulee aina tammosia terveysjaksoja. Harmi vaan mun jalka ei nayta paranevan ollenkaan. Valilla on tosi kivulias. Just lauantaina oli tosi pahat menkka kivut niin otin vaikka kuinka monta paracetamolia, niin jalkaan ei sattunut yhtaan, mutta mahaan sitakin enemman! :headwall:

Ensimmäistä toivovat
kiharapää.......................kp 4/32-35(-46).........yk.10
Piglet.............................kp22/27-28
laku...........................kp188/32....................yk.12?
Miiuliini85.......................kp17/29-39...................yk.11
Mayah.......................kp178/32....................yk.1
JoJo79.......................kp4/37................................yk.2
Arcatha.....................kp25/27.....................yk.8
Hemmuli87................kp39/30-45................yk.4
kissendaal................kp36/32.............................yk.1 kiukkutäti.................kp17/30-40?...............yk.15
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp30/24-28..................yk.4
Meritähti.................kp15/35..........................yk.2

Toista toivovat
minilättä.......................kp160/28-33..................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp39/26-34.........................yk.1
Pilkkis79......................kp24/28-33...............................yk.9
Jennan äiti..................kp22/29-30
emmmaa.....................kp46/29-31.........................yk.2??
nallekarhu...................kp.../...
selis............................kp35/30-34................................yk 1

Kolmatta toivoo
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
TMK.............................kp/..............................yk.?

Viidettä toivoo
anskuli78......................kp230/30-40..............yk.40 HuHuu?? Oletko vielä remmissä mukana? Mitä kuuluu?

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp11/28-32...............yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 6.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
mei08 (la 1.1.09) Onnea paljon!! :wave:
daizz (la 6.1.09) ONNEA!!!! :wave:
mamma4v (la 10.2.09) Onnea!!!! :flower:
Niiskuneiti (la 3.2.09) Onnea!! :flower:
mantana (la 7.2.09) ONNEA!
rytinä (la myöhemmin) Onnea!
Tirppaliinu (la myöhemmin) ONNEA!!!

Tähän lissää ihania plussia kaikille!!! :wave:

Hei tarkistakaa onko nyt kaikilla oikein.. Kun olen nyt tehnyt suoraan huomisen eli keskiviikon listan..

Yhteistyössä