Hei kaikki!
Ihan hirmuisesti onnitteluja
Niiskuneidille,
Mantanalle,
Rytinälle,
Tirppaliinulle ja
Mamma4v:lle! Ihanaa, ihanaa, ihanaa!!! Mahtavaa poiketa täällä kurkkimassa kuulumisia, kun on tullut plussia! Nyt vaan niitä kovasti vielä lisää kehiin :flower: + :flower: +++++ !!
Lupasin tulla ultrakuulumisia kertomaan, eli viime viikolla kävimme. Pää-perämitta vastasi viikkoja eikä niskaturvotusta ollut nimeksikään (vaikkeihän se kaikkea kerro), pikkuinen liikuskeli kun kätilö vähän tökki, käden heilautuksen minä maallikkokin erotin :heart: . Istukassa tosin oli jotain verihyytymiä, jotka sitten rakenneultrassa katsotaan uudelleen. Todennäköisesti harmitonta (pitäkää peukkua!).
Tämän painoni "ansiosta" päädyin muuten myös mukaan predo-tutkimukseen, jossa selvitetään pre-eklampsian syntyä ja ehkäisymahdollisuuksia. Kaikenlaisia näytteitä otetaan ja joutuu koko raskauden täyttämään mielialapäiväkirjaa (jesh, mun masennustaustalla... saa nähdä miten synkeää luettavaa siitä vielä tulee jos tätä tahtia jatkuu; toivottavasti vain hormonit syynä, äyh...). Asiassa on toki se iloinen puoli, että saan ainakin yhden ylimääräisen ultran (tutkimuksen alussa kohtuvaltimoiden virtaukset ultrataan ja täkynä lupasivat, että katsellaan sitä vaavia muutenkin =)). Minullahan siis tuo BMI on tällä hetkellä jotain 37, että siihen nähden olet
Rytinä vielä kevyttä kamaa
!
Pisti taas niin vihaksi kun luin
Arcathan kirjoitusta, on kyllä niin väärin, että jos on muutamakin kilo niin mitään ei suostuta edes tutkimaan. Kun niitä syitä voi olla niin paljon muitakin ja yleensä onkin, kuitenkin varsin harvoin pelkkä ylipaino yksinään. Huuh, en edes aloita tällä kertaa, olen niin monta kertaa täällä jo tästä jauhanut...
Raskaustesteistä oli ollut puhetta. Itse olen saanut varhaisimmat plussat (viikolla 3+5 kummallakin) sellaisilla merkeillä kuin Early Detection ja Analyze Exact. Ja
Niiskuneiti, jos yhtään mietityttää, mene ihmeessä varhaisultraan yksityiselle! Saat mielenrauhan. Noilla viikoilla jo kohta kannattaa mennäkin, ainakin kun on rv 7 täynnä pitäisi jo sykkeenkin näkyä.
Myötätunnot
Kissendaalille ja
Selikselle ja muille, joilla menkat ovat alkaneet. Onnittelut
Meritähdelle valmistumisesta, itsekin valmistuin 13 vuoden opintoputken (höm...) jälkeen vihdoin, huomenna on publiikki.
Vielä vilkutukset & terkut ihan kaikille, joita en nyt ehtinyt henkkoht mainita - olette mielessäni koko ihana porukka, kuten varmasti olette huomanneetkin kun en odottajanakaan suostu täältä poissa pysymään!
t. Grynna 11+6