Pikainen hei tänne!
Täälläpä onkin paljon nimiä keskustelemassa joita en enää tunne, mikä on tietysti hieno juttu koska tarkoittaa että porukkaa on siirtynyt odottajiin! Plussanneita onkin kivan mittainen lista, toivottavasti pian tulee lisää! Terkkuja uusille ja vanhoille tutuille, ainakin Kiukkutädin, Kiharapään, Meritähden ja Pigletin kanssa samaan aikaan olen kirjoitellut, ja muutama muukin nimi tuntui kovasti tutulta.
Lyhyesti vaan väliaikatietoja, eli 23. viikko menossa ja kaikki mennyt muuten hyvin, mutta istukasta löytyi ultrassa jotain laikkuja jotka nyt halutaan tutkia tarkemmin, kontrolliultra ensi viikolla. Todennäköisesti ja toivottavasti jotain harmittomia neste-/rasvapatteja, mutta hyvä tietysti kun tutkitaan.
Paino mulla on pysynyt kurissa odotusaikana, mistä olen tietenkin ikionnellinen. Heti alussa se nousi nopeasti muutaman kilon, kun todella järkyttävän kuvotuksen takia jouduin syömään melkein koko ajan, mutta nyt on tasaantunut. Sokerirasitukseen olen menossa kuukauden päästä ja toivotaan, että tälläkin kertaa selviäisin siitä puhtain paperein.
Palaan taas jossain kurvissa lukemaan kuulumisianne, ja kerron omia tietenkin viimeistään kun on nyytti kainalossa! Kiitoksia jälleen kerran kaikille ihanille tsemppaajille täällä ja hirmuisesti plussatuulia jokaiselle!