Terve pitkästä aikaa. Olen pitänyt taukoa palstailusta, tämä taitaa olla ensimmäinen viesti kuukauteen.
Toivo elää tämänkin kierron suhteen, vaikken ovista pongannutkaan. En ole koskaan tikuttanut, mutta nippailut, limat ja lisääntyneet halut on paljastanut oviksen. Nippaillut on nytkin, mutta limoja en pongannut eikä oikein ole petipuuhat huvittaneet. On kuitenkin pupuiltu, joten toivossa on hyvä elää.
Wildmam tervetuloa mukaan. Meitä taitaa olla täällä kaiken kokoisia.
Minä itse kuulun tähän toooosi ylipainoisten sakkiin, jotka tuntisivat itsensä laihaksi 20 kiloa ylipainoisena...175 on minuulla pituutta. Elikkäs samassa veneessä ollaan.
Tosi hienosti olet pudottanut painoa! Minua ei laihdutus ole kiinnostanut pitkään aikaan. Viime vuonna sain aloiteltua ja 8 kiloa pois, mutta tyssäsi kun ensin raskauduin ja sitten meni kesken, eikä jaksanut innostaa yhtään mikään pitkään aikaan.
Nyt olen viikko sitten aloittanut taas laihiksen uudelleen. 1,5 kiloa lähtenyt, eipä paljon tunnu tässä painossa. Mutta nyt meinaan onnistua!
Onkos teillä lapsia ennestään, vai kuumeiletteko esikoista? Meillä kuumeillaan esikoista.
Kirjoittelen aktiivisemmin tuolla "keskenmenon jälkeen kuumeilevien" pinossa, tosin nyt olen ollut tauolla sieltäkin.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
-Meritähti-