Kiitos tervetulotoivotuksista!
Kp 39/35-40
On niin menkkamainen olo tänään.
Aamun testi näytti taas negaa...tosin todella tarkalla tuijottamisella näkyy hailakkaa hailakkaampi viivanen (ja tietystä kulmasta ja tietyssä valossa ja ja ja ja )...En kyllä enää luota noihin testeihin, pitää seuraavaksi hommata Apteekin oma, jos ei täti pian kaarra paikalle.
Ja mä tiedän pahentavani tilannetta tällä omalla stressaamisella.
Ois vaan niin kiva saada jotain tulosta pian, koska ois kaverin häät tulossa piakkoin ja haluisin niiiin paljon olla alkoholittomalla linjalla.
Kohdunnapukka on kummallisesti siirtynyt ylös ja koventunut, vielä eilen se oli suht alhaalla ja pehmeä..
Pitääkin testailla tässä päivän mittaan miten kn käyttäytyy.
Eilen mulla oli kyllä NIIN kamalia raskausoireita;
Maha turpos iltapäivällä niin, että jopa pikkarit ahdistivat ja saivat mut haukkomaan henkeä.
Pahaolo pääsi päivällä yllättämään, ja se jatkui siihen asti, kun menin nukkumaan.
Kauhee nälkä oli kuitenkin koko päivän.
Huimasi ja pyörrytti.
Päätä särki.
Kuumia aaltoja.
Kohdussa tuntui painetta.
Haukotutti ihan koko ajan.
Nyt tuntuu ihmeellisiä särkyjä lonkkaluiden kohdalla.
Oikealle takareiteen ja pakaraan särkee vieläkin (sitä on särkenyt nyt vajaa 2vko).
Maha täynnä ilmaa ja vaatteet ahdistaa.
Vielä ei ole pahaolo eikä huimaa pahemmin, mutta tunnen/tiedän sen taas alkavan päivän aikana.
Mä teen näyttöpäätetyötä, joten voipi tää työasento yms vaikuttaa tohon huimaukseen, mikä taas omalta osaltaan saattaa aiheuttaa pahaaoloa.
Eli jos toisin aattelee, niin kaikki oireet vois liittää johonkin aivan muuhun.