Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Välillä vaan tuntuu, et lääkärit ovat sitä mieltä että "et sinä läski ole lasta ansainnut"...Voi sitä ylenkatsetta, minkä se nainen mulle antoi kun kerroin et ehkäisy on jätetty jo yli vuosi sitten pois..."Ja VAIKKA sinä tulisitkin raskaaksi, se olisi todella suuri riski.." jne. (Tiedossa on..Mut on sitä isot naiset ennenkin terveitä lapsia saaneet ja selvinneet itse hengissä!!)
Olis varmaan pitäny siinä sen nokan edessä alkaa parkumaan, mut pystyin pidättämään itkuni siihen asti et pääsin sieltä huoneesta ulos...Gyne siellä yksityisellä pyysi raskautta yritettäessä ottaa yhteyttä häneen, et jos sitä seuraavaksi pistäis rahat likoon ja menis ammattilaiselle eikä millekkään kiukkuselle, läskienvihaaja vanhallepiialle...En vaan tiedä mistä aloittaa ja miten, kun olen saanut tuollaista kohtelua..
Sori taas kauhea miurutus..Tuntuu vaan etten lihavana saa edes toivoa lasta...Pidetään jotenkin vähä älyisenä ja katsotaan nokan vartta pitkin...
Ehkä ne paremmat uutiset odottavat tulevaisuudessa...
 
Neuvola-uutisia: Minä siis pääsinkin oletettua aikaisemmin sinne vastaanotolle (oli tänä aamuna) kun muutamat olivat kuulemma peruneet aikojaan.
Ja ette ikinä arvaa mitä sieltä selvisi!!?? Oon niin täpinöissä, etten tiedä mitä kirjotan tuskin maltan tuolillanikaan pysyä.. :D Siellä näkyi 2 pikkuista!!! <3<3. Siis molen aivan äimänä tämän kaiken jälkeen että miten on ylipäätänsäkään mahdollista,että TUPLAOVULOIN silloin ja tuli vielä menkatkin!! Tämä on niin uskomaton seikkailu ollut tähän asti,että tuntuu et tällasta sattuu vaan saduissa..Huh.. :) Olen kuulemma viikoilla 7-8, mutta ihmettelen vain kun menkoista laskettuna tulis 6+5.. Huoh, emminä tiedä..
 
Moi!
Mahtuiskos mukaan yksi suurikokoinen 24-vuotias vauvakuumeilija? Ehdin tässä jo ilahtua, kun tulin elämäni ensimmäistä kertaa raskaaksi, mutta se ilo loppui pian, kun meni kesken 15.4. Eli ihan alkutekijöissään, onneksi ei kerinnyt mennä kovin pitkälle, olis tuntunut vielä pahemmalta. Vauvakuume on nyt kuitenkin iskenyt rajummin kuin koskaan.
Nyt on kp 7/24-28, jos vaikka listalle pääsisi... =) Yrityskertoja 3 takana.
Laihtua tosissaan pitäis, miehen kanssa ollaan yritetty laihtua yhdessä ja erikseen, vähän huonoin tuloksin... :ashamed:
Onnea kaikille plussanneille ja muille onnea yritykseen! :heart:
 
HEIPS

Enpä ole täällä vähään aikaan käynyt lukemassa. Halit tädin yllättämille ja onnea plussanneille.

Omasta olosta. Kuvottaa,rinnat arat ja hajut tekee todella pahaa. Tuleva muutto vie onneksi ajatukset muualle. Nytkin olen juossut asuntoja katselemassa. Huomennakin on kaksi näyttöä.

terv. tikruliini ja pörris 7+1
 
Onnea kaikille plussanneille ja tupla onnittelut Tirppaliinulle. Tervetuloa myos uusille. Vaikka aika uusi olen minakin.

Kiitos vaan kaikille kivoista sanoista, etta ylipainoisetkin raskautuu ja ym. Ma olen kaynyt laakarissa kaks kertaa viikon sisalla erinaisista syista. Ja molemmilla kerroilla kerroin etta aloitamme pian. Kyllahan ne natisti sanoi painosta, mutta sanoivat etta ylipaino ei ole syy olla raskautumatta. Sano etta aloita Folic Acidin syonti. Kuulemma kolme kuukautta ennen raskautumista on hyva aloittaa. Ma paasisin myos ravintoterapeutillekin (jos se on se oikea nimike) jos haluaisin...

Asun taalla "isossa saaressa", nayttaa etta taalla on erilainen asenne kuin Suomessa. Ja tan paivan laakari jopa sanoi etta jos kuukautiset ei tasaannu pian tule takaisin, etta mita sille voisi tehda.

Kun ne puhuu niin natisti, sita itsekin tahtoo tehda asialle jotain. Ma olisin kylla heti itkemassa jos joku mua tollalailla kohtelis, kuten Kiukkutati kuvaili. Oon ens viikon lomalla ja sen jalkeen aion ottaa todella itseani niskasta kiinni. Oon kaynyt jo kuntosalin katsomassa.

 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp33/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp142/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp5/29-39....................yk.10
Mayah.......................kp132/32.........................yk.1
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp29/28.........................yk.6
Arcatha.....................kp34/27-37..........................yk.6
Hemmuli87................kp30/30-45.................................yk.3
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp39/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp8/24-28....................yk.3

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp23/31.......................... yk.21
minilättä.......................kp115/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp22/26-34
Niiskuneiti84................kp33/30-45........................yk.1
Pilkkis79......................kp10/28................................yk.8

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp53/31-35.............................. yk.10
mamma4v....................kp17/32-40........................
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp184/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp22/22-36.......................yk.6

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp23/28-32....................yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)
tikruliini (la17.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
Tirppaliinu (la / )

Tirppaliinu MAHTAVAA ONNEA ja PALJON TARRAISIA TUPLA SUKKASIA PIKKUISILLE!! Ihana ylläri, kaksi pientä!!! :heart: :heart: :wave: :wave:

tikruliini Mukava, jotta käyt vielä moikkaamassa! Sinnekin pikkuiselle lisää tarraisia sukkasia!! :heart: :wave:

Havupuu tervetuloa mukaan ja paljon plussa onnea, sekä tsemppiä painonpudotukseen!! :flower: :wave:

Miiuliini85 :hug:
 
Tirppaliinu Ihan mahtavaa!! :heart: :heart: Paljon onnea!!

Ihan hirveetä kohtelua olet Kiukkutäti saanut osaksesi! :eek: En ymmärrä, miten ammattilaiset voi käyttäytyä noin. Ite en kyllä varmaan uskalla puhua lääkärille mitään, ettei käy samalla tavalla. Ihana, että Jojo79 sai parempee kohtelua. :)

Havupuu Tervetuloa mukaan! Itekin olen ihan tuore tapaus tässä porukassa kyllä. =)

Mun painonpudotus ei nyt ota tuulta alleen. :( Jotenkin vaan on koko ajan niin väsynyt, ettei meinaa jaksaa edes olla olemassa, saatikka sitten lähteä liikkeelle. Ja kun olen liikkeelle joskus lähtenyt, ei olo ole yhtään parempi sen jälkeenkään. Jotenkin tuntuu, ettei välittäisi itsestään tällä hetkellä lainkaan. Peilistä kun katselee, niin ällöttää ja sit siihen "suruun" menee syömään mitä tahansa herkkuja. Mitenhän saisin sen kipinän syttymään, että tulis semmonen tekemisen meininki.. :ashamed:
 
Voi Tirppaliinu mitkä uutiset! Wau!!! :flower: :flower: :flower:

Tervetuloa Havupuu mukaan porukkaan, joka on niin mukava ettei täältä raskautuneetkaan voi pysyä poissa!

Upeata JoJo että olet tavannut lääkärin, joka ei heti ensimmäisenä vetoa painoon ja kieltäydy tutkimasta mitään muuta. Onnekseni minäkin olen sellaiseen joskus törmännyt, siksi aina niin rähisenkin kun joku kertoo näistä mustavalko-lääkäreistä. Kannattaa tosiaan Kiukkutäti mennä sinne yksityiselle! Yksityisiä nämä minunkin kohtaamani asialliset yksilöt ovat olleet.

Pilkkikselle tsemppiä painonpudotukseen ja Tikruliinille asunnonhakuun.

(.) lyhyesti sen verran, että välillä on tosi paha olo ja väsy mutta esimerkiksi tänään ihan hyvä päivä. Täytyykin hyödyntää se heti ja käydä vaikka vähän ulkoilemassa. Plussatuulia kaikille!
 
Tulin lukemaan kuulumisianne mut pakko oli onnitella Tirppaliinua tuplasti! :flower: :flower:

Kiukkutäti: :hug: Ootpa saanut inhottavaa kohtelua. Tiedänpä minäkin lääkärin, joka kieltäytyi auttamasta tuttavaani ennen kuin hän on laihduttanut tietyn kilomäärän (melkoisen paljo vielä ). He olivat yrittäneet vauvaa jo vuoden, hakeutuivat yksityiselle lääkärille, joka sitten sai todella pahan mielen aikaiseksi. Pitäisi siinä jo ammattilaisen tajuta miten isosta asiasta on kyse, eikä pahoittaa toisten mieltä ja lyömällä ihmiset lyttyyn ihan täysin.

Täällä painonpudotus on hidasta hidasta hidasta. Täysi kymppi menee rikki ihan kohta. Tais olla sadasta grammasta enää kiinni. Yrityksen aloitusta odotellaan malttamattomana. Menkat sais tulla kohta :) . Tosin, luulen että kierto venyy ja venyy, kun mielestäni bongasin oviksen kp 20.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia puhaltelen!
 
Kukkuu rakkaat kanssatoverit!!

IHANIA UUTISIA TIRPPALIINULTA, vautsi, taitaa olla ihan pää sekaisin!!Onneksi olkoon tuplana :heart: :heart:

Kiukkutäti: Minäkin olen välillä törmännyt näihin lääkäreihin, jotka katsovat alaspäin..Se on kauheaa ja ärsyttävää! Tuntee välillä ettei edes ole ihminen ollenkaan ja sillon kun laihduttaa tekis mieli heti kun lääkäriin menee (ihan sama siis mistä syystä ) pamauttaa, että hei, mä laihdutan joten ei tarvi sanoa mitään. Mä olin joskus pelkästä flunssasta lääkärissä niin lääkäri sanoi keuhkoja kuunnellessa että "voisit vähän tehdä tuolle vatsamakkaralle jotain" Siinä tulee niiiin nolo olo, kun siinä istuu ja tekis mieli vajota maan alle. Joskus tulee jopa uhma, että perkele, mitä sä siinä jauhat, en varmana laihduta enkä tee sille mitään. Niinkuin Jojo tuossa sanoi, ennemmin kannustava palaute saa ihmisen tekemään itselleen jotain!

Onnea pilkkikselle painonpudotukseen ja helinäkeijulle tosi hyvästä pudotuksesta :wave:

Täällä kuules täti tuli tänään, elikkäs kp 33:lla, yk2 siis alkoi..Ja vaikka kuinka yritettiin pupuilla hollihetkinä, mutta pupuiltiinko sitten liikaa?! Mene ja tiedä..
No hyvä ettei kierto venynyt ja sellastakin hyvää se toi, että vappuna saa sitten rentoutua pullollisella siideriä tai ehkä monella pullollisella B) Ollaan nähkääs viemässä poika mummolaan ja menossa ystäville rentoutumaan ja ehkä sitä terassillekin eksyisi =)
No joo, olisin mä mieluummin ottanut semmoisen tammikuupaketin, mutta, no ehkä ens kerralla. Vauvakuume vain nousi kun käytiin sairaalassa keskiviikkona katsomassa maanantaina syntynyttä kummipoikaamme- 49cm ja 3460g-ja voi että kun oli suloinen- siitä tulee varmasti maailman ihanin kummipoika :heart:

Jep, laihdutus menee tossa omalla painollaan, voi olla että mullakin huomenna melkein rikkuu se 10kilon rajapyykki, katsotaan ja toivotaan.. :flower:

KAIKILLE PALJONPALJON PLUSSAONNEA JA LAIHDUTUSFIILISTÄ!
:heart: : Niiskuneiti
 
Täällä olisi yksi vauvakuumeinen ja painoa on paljon. Kävin juuri laskurilla laskemassa että bmi on 33,5 ja pudotettavaa ainakin 20kg. Olen sillon tällön kirjoittanut tuolla laihispuolella mutta se vähän jäi kun laihis meni mönkään. No paino on tän vuoden aikana tippunu 3 kiloa eli ei paljon mitään tässä massassa. Mutta nyt on taas tsemppi päällä koska niiiiin haluaisimme vauvan. Eli olemme 5 kk yrittäneet mut ei vain vauva ilmoittele tulostaan. Ensimmäinen lapsi täytttää kohta vuoden. Ja itsellä ikää jo kolmekymmentä niin kiirettä pitää jos meinaa ison perheen perustaa.
Olen yrittänyt nyt tarkemmin perehtyä kiertoon ja ovulaatioon kun tuo kierto on aika epäsäännöllinen, 30-36. Ja tilasin ovistestejä että pääsen jyvälle omasta kierrosta ja osaan paremmin tulkita merkkejä.

Tässä porukassa yhdistyy kaksi asiaa että josko pääsen mukaan pohtimaan asioita?
 
Moikka kaikki!
Ihana kun otettiin niin lämpimästi vastaan, heti tuli into kirjotella lisää!
Tänne taitaa kaikki uudet olla heti tervetulleita, joten etköhän sä kanssa mei08 ole tervetullut. =)
Luin tässä pari sivua taaksepäin ja siellä joku kirjoitti, että keskenmenon jälkeen tulee helpommin raskaaksi. Voiko todellakin olla näin? Luulisi, että kroppa haluaa palautua niin ikävästä tapahtumasta, mut ehkä se on enemmänkin pää, joka ei ehdi pysyä mukana..? Ainakin mun tapauksessa, tuntuis todellakin hurjalta, jos nyt samantien olisikin raskaana. Toki se ois aina vaan positiivista. =)
On muuten naiset ollu ihana ilma täällä etelässä, eilen kyykin putsaamassa kasvimaata, jos vaik ens viikolla sais perunat maahan. Kovasti sitä odottaa kesää, pääsis vaikka uimaan ja ehkäpä salaatti maistuis paremmin. Valitettavasti myös jäätelö maistuu kuumana päivänä, kröhöm... :p
No tässä oli taas meikäläisen höpötykset, aurinkoisia päiviä kaikille! :wave:
 
Kiitos kaikille onnittelijoille tasapuolisesti! :) Mulla olis ens viikolla ne sokrutestit, hieman meinaa jännittää kun sain painoa pois vaan sen vaivaset 10 kiloa.. :ashamed: Mutta silleppä ei mahda nyt mitään, enkä jaksa siitä enempää stressata.
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp34/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp143/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp6/29-39....................yk.10
Mayah.......................kp133/32.........................yk.1
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Piglet.........................kp30/28.........................yk.6
Arcatha.....................kp35/27-37..........................yk.6
Hemmuli87................kp31/30-45.................................yk.3
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp40/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp9/24-28....................yk.3

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp24/31.......................... yk.21
minilättä.......................kp116/28-33.....................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp23/26-34
Niiskuneiti84................kp2/30-45........................yk.2
Pilkkis79......................kp11/28................................yk.8
mei08..........................kp.....................................yk

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp54/31-35.............................. yk.10
mamma4v....................kp18/32-40........................
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp185/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp23/22-36.......................yk.6

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp24/28-32....................yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)
tikruliini (la17.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
Tirppaliinu (la / )

Niiskuneiti84 :hug:

mei08 Tervetuloa joukkoon kuumeilevaan ja tosi paljon plussa onnea!! :flower: :wave:
 
Voi Niiskuneiti :hug: ! Tosiaan seuraavassa kierrossa sitten! bd bd Mutta aivan upeasti olet saanut painoa alas, jos kohta 10 kg on jo lähtenyt, kuten Helinä-keijullakin! Onnitteluja!

Meille tervetuloa!

Toivottavasti Tirppaliinun sokeritesti menee hyvin. Minäkin pääsen siitä autuudesta nauttimaan, joskin varmaan vasta myöhemmässä vaiheessa raskautta, kun edellisodotuksessa sokerit olivat ok (ihme ja kumma).

Wau Havupuu, sulla on oikein pottumaa ja kaikki! Meikäläiselle asfalttiviidakon kasvatille ratikkakiskojen välistä tursuavat ruohotupsut edustavat suunnilleen puutarhataiteen huippua ;) . No ei vaan, onhan meillä parveke ja taloyhtiölläkin kiva sisäpiha, vaikkei se nyt ihan sama asia olekaan. Näin keväisin sitä omakotitaloa kyllä himoitsee vielä enemmän kuin muuten! (Antakaa lottovoitto, pliis, joku!) Toinen aika jolloin erityisesti kaipaan sitä on joulu, silloin tuo naapurimöykkä ottaa vielä enemmän kupoliin kuin muina iltoina. No joo.

Jeps, mutta nyt syömään pikaisesti jotain, kohta pitää lähteä vauvauintiin. On kuvauskin tänään, toivottavasti saadaan hienoja sukelluskuvia!
 
Yritän pikkuhiljaa päästä perille tästä että voin kommentoida toisten juttuja ja tilanteita mutta se kestää... Päivittääkö Mantana noita yrityskertoja sun muita tuonne vai voiko ne ite muuttaa? Kirjoittelin aiemmin väärin, meillä yk 4 eikä 5. Viides alkaa toukokuussa menkkojen jälkeen, jotka perhana ovat taas tulossa kun on ollut kaikki oireet.

Odotan sitä tunnetta, pistelyä rinnoissa, mikä tuli viime raskaudessa jo ennen ku olin testin tehny :heart: . Voi voi tätä vauvakuumetta, ihminen menee ihan sekasin.

Mukavaa ja kevyttä viikkoa kaikille!
 


Ensimmäistä enteilevät
**********************
kiharapää..................kp36/32-35(-46)............yk.8
laku...........................kp145/32.......................yk.12?
Miiuliini85..................kp8/29-39....................yk.10
Mayah.......................kp135/32.........................yk.1
JoJo79.......................kp/..............................yk?
Arcatha.....................kp37/27-37..........................yk.6
Hemmuli87................kp33/30-45.................................yk.3
kissendaal................kp/.............................yk.alkaa kesäkuussa kiukkutäti.................kp42/30-40?..........................yk.13
sarba.......................kp/.....
Havupuu.................kp11/24-28....................yk.3

Toista toivovat
**************
mantana.......................kp26/31..........................yk.21
minilättä.......................kp118/28-33...................yk.5 tai 6
helinä-keiju..................kp25/26-34
Niiskuneiti84................kp4/30-45........................yk.2
Pilkkis79......................kp13/28............................yk.8
mei08..........................kp.../30-36........................yk.4

Kolmatta toivoo
*************
Kissansilmä..................kp /.............................yk.?
Netta08.......................kp/..............................yk.?
daizz............................kp56/31-35.............................. yk.10
mamma4v....................kp20/32-40........................
TMK.............................kp/................................yk.

Viidettä toivoo
************
anskuli78......................kp187/30-40..............yk.40 Mitä kuuluu?
leidi..............................kp25/22-36.......................yk.6

Kuudetta kuumeilee
*******************
touhu tenava.................kp26/28-32....................yk.2v

MUKANA OVAT MYÖS
*******************
MaalisXXLmamma76
toivo79
mai82
Hopeapaju
Heidsu
Sarah85
Hempukka87
Oonakamu
heminä
HattiWatti78......3.vauva haaveissa
Piglet :hug:

PLUSSANNEET
*************

Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1.08)
Afu-82 s.tyttö 6.2.08 ONNEA!! :flower: :heart:
Kuumeilija-79
Äippä70 s. tyttö 12.2.08 ONNEA!! :heart:
annas (la helmikuussa?)

Äitipeikko (la 15.4.08) s. poika 6.4.08 Onnea vuotaraaputin!! :heart:
MammaWannabe
Hoona82 (la 15.4.)
Kriisi (la 31.5)
Meritähti :hug: :heart:
Tiippana (?.?.??)
jonttu79 :hug: :heart:

Vuoden 2008 plussat!

Red Dragon (la 8.11.08)
Koralli73 (la 28.11.08)
LEP (la 30.11.08)
tikruliini (la17.12.08)
Grynna (la 21.12.08)
Tirppaliinu (la / )

Mei08 minähän näitä tässä päivitän... ketjun aloittaja en kyllä ole. :wave:
 
Oksennusripulikuume taudin kourissa olen; ja eipä tässä erota mitään loppukierron oireita, kun lämpöä ja vessas saapi ravata urakalla! Tätä tautia en kyllä muille suo! Huh, mutta puntari heilahti 2,4kg ihan tämän taudin ansiosta siis... :LOL:

Vappu pian saapuvi, joten eipä tule krapulan pelkoa, kun ei pysty edes simaa maistelemaan! :D
 
Hei!
Aikoinani minäkin tänne ehdin vähän kirjoitella. Elikkäs meille syntyi tyttö 6.2.2008. Nyt neidillä siis ikää jo vajaa 3kk =) . Kovaa vauhtia kasvaa ja kehittyy. Kyllä se on ihanaa seurata tuon pienen ihmisen elämää. Melko helppo tapaus saatiin ja siitä ollaan kiitollisia :)

Saas nähdä koska toista pienokaista aletaan yrittämään. Täysimetyksellä mennää, eikä kuukautisia ei ole vielä kuulunut, joten varmasti siirtyy vielä pitkälle ennne kuin on edes mahdollista raskautua.

Afu ja tyttö vajaa 3kk
 
ONNEA ja ihania vauvanpehmoisia päiviä sinne teille! 3kk:den ikäinen on niin TOSI SÖPÖNEN!! :flower: :wave: Onnellisia pienen tytön päiviä ja äidille, isille ihania vanhemmuuden hetkiä! Nauttikaa hetkestä tästä, vauvat kasvaa niin hurjan nopeasti! :heart: :wave:
 
Morjensta!
Kyllähän täällä Grynna on pottumaa, tai no ehkä paremminkin vielä maa, kun ei ole noita pottuja maahan saatu laitettua. Meikäläinen on vaan nukkunut viimeiset 3 päivää, en tiedä mikä ihmeen väsymys iskenyt. Toivottavasti menee ohi, niin jaksaa vapun juhlia. :D
Vaikka eipä tässä kauheasti aiota juhlia, saas nähdä tuleeko ketään kylään tänne maaseudun rauhaan, me ei ainakaan jakseta mihinkään lähteä. Jos vaikka pupuilisi miehen kanssa, kun on ne päivät... =)
Ette muuten usko miten meidän kävi, kun oltiin miehen kanssa veneilemässä hyvin pienellä jollalla. Minä hyppäsin keulasta rantaan (tosin meinasin pudota mereen) ja mies istuu jollan perässä keula pystyssä vettä tulvien sisälle. Hih, miehellä takamus kastui aika hienosti... :LOL: Ei näin pienet ihmiset sais ängetä yhdessä niin pieneen veneeseen paitsi kesäaikaan uimapuku päällä. Onneksi ei ollut ketään katsomassa. Toivottavasti... ;)
Täytyypi lopetella, kiva kun mantana jaksat päivitellä listaa. Parane pian!
:wave:
 
Hurjasti onnea tuplista Tirppaliinu :flower: :heart:

:attn: Mulle saisi päivittää kp 3/35 Ensimmäistä haaveillaan ja nyt käynnistyi eka yk keskenmenon jälkeen.

Keskenmenon jälkeen meni 2 kuukautta ja viikko ennen kuin tuli nämä ekat menkat, mutta nyt ne sitten vihdoin alkoivat.
Mehän jo alettiinkin kyllä kolmisen viikkoa sitten pupuilemaan kun saatiin jälkitarkastuksessa lupa jättää ehkäisy pois. Haamunkin testasin tuossa muutama päivä sitten, mutta niin ne menkat sitten vain tuli. En sitten tiedä oliko viallinen testi vai joku ns. "kemiallinen".
Mutta etiäpäin tämäkin, kaippa se ihan hyvä on että tuli menkat tässä välissä niin on ainakin ehtinyt keho vähän normalisoitua.

Tänään kirpaisi kun piti alkaa laittamaan kesälomalistaan milloin olen lomalla...kun piti kesäkuussa jäädä äippälomalle...no ehkä se tästä.

En tiedä kuinka aktiivisesti ehdin nyt kirjoitella mutta lueskelen kyllä mitä on meneillään.
Toukokuun 26. pitää palauttaa opinnäytetyö ja aika menee nyt paljolti sen parissa.

Plussapuhureita kaikille! :wave:

-Meritähti-
 
Mulla on alkanu nyt tulemaan semmosia omituisia alapää "väristyksiä" :D Tai tuntuu ihan niinkun siellä tärisis joku.. :LOL: En tiedä kuuluuko asiaan, kun aikasemmin ei oo tämmöstä ollu.. Osaako kukaan valasta?? :saint: . Tietysti sitten tissit kasvaneet, niin että sokeakin huomaisi ja masutuntemukset. Alun pahoinvointi on onneksi pysynyt poissa.. :whistle: . Kertokaahan tekin lisää kiertokuulumisianne, en mie jaksa koko aika höpistä vaan ittestäni täällä..:) Enkä oikein tunne kuuluvani vielä odottajiin, kaippa sitä sitten jossain vaiheessa vois kävästä sielläkin kuikkimassa, muttei ihan vielä.. :p

Kyllä tekin pian plussaatte (tosin helpommin sanottu kun tehty :| ) jos minäkin kaiken maailman tautiloisten ja pco-peikkosen häiritsemänä onnistuin tulemaan luomuna raskaaksi. Ja minua edelleen kiinnostaa se mitä teille kuuluu, ehken niin ahkerasti jaksa kirjoitella mutta taustailen kuitenkin..:)


Plussapuhureita puhkuen Tirppis+ 2 pikkusta!
 
Onnea hurjasti kahdesta pikku vauvelin alusta!Tossa tilanteessa lähtis viimeistään taju :D Mulla voi laittaa uuden kierron taas alkaneeksi..perjantaina täti hyökkäs super tulvan kanssa kehiin..huomenna saadaan tietää vapautuuko toinen kolmio jota mennään isännän kanssa katsomaan :) Toivottavasti saan yön nukuttua, kun jänskään niin kovin..
 

Yhteistyössä