Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Kiharapää ja meritähti! :hug: En voi muuta kuin lähettää ison empatiapuuskan halauksien kera teille! Minäkin tulen todennäköisesti roikkumaan täällä samoissa tunnelmissa, ainakin vielä 2kk ajan jospa sitä sen jälkeen sitten sais luunsa raahattua sinne lekuriin.
 
Huomenia ja nostelen pinoamme... :wave:
Kp33/28-(31)40 ja tätöstä odottelen. :ashamed:

Kiharapää ja Meritähti Valtavat :hug: :hug: teille!! :wave:

Tervetuloa joukkoon Hopeapaju ja jonttu79 Plussa Onnea :flower: :wave:

Mukavaa lauantaita kaikille!!! :flower: + + + + + + + :flower:
 
Jospa minäkin tänne välillä jotain kuulumisia laittelisin. Kiharapää ja Meritähti :hug:

Tätä on: tissit kipeet, mahaa nippaa, närästää, viluttaa, veto vähän pois, ummetusta, tukkoinen olo, hajut hyppii nenään. Alleviivatut selkeimpiä.

Tätä ei ole
: valkkaria, kiukutusta, kovaa väsymystä, migreenioireita, finnihyökkäystä, pupuiluhaluja, hiuksien nopeaa rasvoittumista.

Noi molemmat listat on yleensä alkaneet heti oviksen jälkeen ja jatkuu voimistuen tätiin asti. Nyt on tuollainen osittainen PMS kausi menossa. Outoa, mutta silti ihan kiva, ettei kaikki pukkaa kerralla aina. Tosin mies ei ole kovin innoisaan siitä, että minä pakenen illan tulle koneelle ja odotan, että toinen ehtii nukahtaa :ashamed: Ei vaan jaksa ajatellakkaan mitään seksiin liittyvää. Jos taas yrittäis panostaa uuden kierron oviskaikaan muutaman erän, niin sit voi taas lepuuttaa lakanoita. Meillä alkaa mennä pakkopullaks koko touhu. Miestä kiinnostaa enemmän kuin mua. Mulla on nyt halut yhtä hukassa kuin mun kn. Sitä ei nimittäin löydy. Tiedän että on siellä jossain, mutta olkoot piilossa. Kyllä se sieltä viikon sisään laskee täti mukana kuitenkin.

Mutta lippu korkeelle ja plussasäteitä :flower: :flower: :flower:

 
Hiphei..Minäpä se huvikseen tikuttelin tänään ja sain aikas vahvan viivan ovistestiin (ei vielä kuitenkaan tarpeeksi vahva) täytynee sitten jännäillä taasen tän kierron suhteen. Tavallaan aika hauskaakin tämä omien kiertojen tutkailu.. :D Tiijänpähän ainakin itsestäni enemmän ku tarviskaan :LOL: . Täällä aletaan kuiten pikkuhiljaa päästä yli siitä pahimmasta tuskasta ja se on ihan hyvä juttu se.
 
Kiharapää, koettakaamme siis vaan jaksaa! Itselläkin oli todella todella vaikeaa hyväksyä tämä tilanne aluksi. Mutta kun asiat meni miten meni niin pakko se on vaan sopeutua, ei tässä muu auta. Antaa lapsen tulla sittenkun haluaa, eipä sitä pakottaakkaan voi. Tosin luulen,että minullakin saattaa tulla vielä niitä "kaikki-mulle- nyt- heti" - puuskia mutta minkäpäs teet... :( Pahalta tämä tuntuu mutta sen kanssa on vaan elettävä.
 
Meillä siis ollaan menty nyt kaksi kiertoa riskillä, enkä tiedä nyt mitä mieheni on mieltä siitä annetaanko edelleen tulla jos on tullakseen.. Kun en halua yrittämällä yrittää, mutta antaa luvan tulla jos on tullakseen.. Mä sanoin miehelleni, että se on sitten tarkoitettu niin, että me saadaan vauva pian jos tulee, ja jos ei niin sekin on sitten tarkoitettu niin..

Mutta saa nähdä.. Tässä nyt on ainakin vielä muutamia päiviä aikaa ennenkuin menkat loppuu.. Että täytyy ottaa tuo mies puhutteluun. Mä rakastan sitä koko sydämestäni ja tiedän hänenkin tietävän kuinka kovasti haluan omaa lasta, kun mulla on kummityttö joka on nyt 10 kk vanha ja aivan ihana... Mieheni tulee hyvin toimeen tämän pienen kanssa ja aina on tullut toimeen pienestä saakka.. Kummityttöni oli 3 kk kun nukahti mieheni syliin kun lapset oli meillä hoidossa, niin mieheni suli oli todella ihana kun toinen nukkui.. Se taisi lumota mieheni..
Kummityttöni äidin siskon poikaystävä ei hetkauta eväänsäkään, jos pikkuneiti haluaisi mennä syliin tai muuten on kiinnostunut hänestä... Ja naurettiin, että kummityttöni saa ainakin minun mieheni huomion, jos he ovat samassa paikassa ja haluaa olla mieheni kanssa niin kanssa sitten on ja varmasti pääsee syliin jos haluaa..

Mä ihmettelen sitä, miksi nyt niin yllättäen on todella kova tarve saada se oma ihana vauva.. onko se siitä, kun kaverini alkoi yrittämään jo kolmatta ja meillä on ollut sellainen haave, että olisimme samaan aikaan kotona lasten kanssa ja saisimme viettää aikaa yhdessä ihan rauhassa..

Vaikka olenkin itse sanonut koko viime kevään kaverille, että odota nyt vuosi, että me saadaan kanssa sellainen sopiva vaihe päälle..

KP
 
Sepä se kun ympärillä häärii kuitenkin koko ajan ihmisiä joilla on pieniä lapsia niin yritä siinä sitten niellä kyyneliä ja olla katkeroitumatta.. :( Elämä tosiaan koettelee mutta sille ei voi mitään. Itsekin olen mielessäni vastikään päättänyt,että jos meille on lapsi tarkoitettu niin se myös tulee ja siihen miksi se antaa odottaa vielä itseään on varmasti jokin syy. Täällä muuten kärvistellään taas puolessa välissä ja sen kyllä huomaa.. :headwall: Oon ihan "raivopää" ja pienemmätkin asiat ärsyttää.. ARGH! On se vaan rankkaa tämä naisen oleminen!
 
Tässä olen miettiny pääni puhki mahdollisia syitä Tähän Miksen raskaudukkaan niin helposti kun luulisi. Ja itseasiassa vasta eilen äkkäsin yhden, jota nyt epäilen syyksi. Keltarauhanen, jonka tehtävä on valmistaa kohdun limakalvoa vastaanottamaan hedelmöittynyt munasolu ei ehkä toimikkaan minulla niinkuin pitäisi, eli alkiolla ei ole kiinnittymismahdollisuutta. Pitäisiköhän minun kipasta sinne gynelle jotta selvitettäs tämä tilanne tai ainakin katottas ne hormoniarvot mutta toisaalta veetuttaa jo valmiiksi jos se onkin semmonen vanha kurppa joka ei tiedä mistään mitään (kokemusta nimittäin on).. :/ . Olen melko varma,että kyse olisi tuosta. Meinaa sitä vaan välillä kyllä vieläkin vajota synkkyyteen mutta pakko pitää psyyke kasassa jos meinaa joskus jossain asiassa onnistua. Onko muilla muuten kokemusta tuosta keltarauhas-hommasta!? :whistle: Mielipiteet ja kokemukset ovat tervetulleita! :flower:
 
Tirppaliinu ilman muuta sinun kannattaa käydä kokeissa ja tarkistuttaa hormoniarvot! Itsellä ei tuosta keltarauhasesta ole kokemusta, mutta kaikki keinot vaan käyttöön! Kohdun limakalvon on oltava hyvässä kunnossa, jotta munasolu siihen hedelmöityksen jälkeen pystyy kiinnittymään. Siksi hormonit tarkistukseen, lääkitystä tarvittaessa ja kaikki peliin foolihappoja myöten! =) :hug:

Aina ei voi valita gyneä... itse olen jopa kysellyt vastaanottovirkailijalta aikaa varatessa, jotta millainen lääkäri on ja tietysti tutuilta saanut aikanaan vinkkiä, mutta valitettavasti aina ei ole voinut valita!

Viimeksi oli miesgyne, joka hymähteli, hymyili, kyseli kyllä tarkkaan, tutki, mutta sitten mulle jäi jotenkin tyhjä olo. No ajattelin, jotta hän haluaa ne verikokeiden tulokset ensin ja sitten voipi todeta jotain tästä kropasta! Muutakin, kuin ylipainon osalta oli keskustelua! :ashamed:
Perjantaina saan tuloksia... :eek:
Jännitystä jatkuvasti elämässä... kp36/28-(31)40 :ashamed:

Tsemppiä kaikille!!!! Missäs muut luuraa????? :flower: :flower: + + + + + + + + :flower: Paljon plussa onnea meille kaikille!!! :wave:
 
Täällä taustalla ainakin minä joka päivä, mutta jospa sitä välillä kertoilis kuulumisiakin. Haamujen haamu vahvistumassa oikeaksi haamuksi ja siitä pää aivan sekaisin :heart: Onko se oikeasti siinä vai pelkkää harhaista kuvitelmaa, voiko se sittenkin olla totta. Tätiä pelkään tulevaksi mitä enemmissä määrin, mutta yritän siinä lomassa uskoa, että kaikki oireet ovat nyt oikeita eikä vain pelkkää PMS oikuttelua.

Näitä ei PMS oireita on mulla tuo etova olo, herkät ikenet harjatessa (tulee herkästi verta mitä ei yleensä tule), kamalasti pikku näppyjä otsassa, pisamia tupsahtanut ilman aurinkoa, nännipihan tummuminen ja möykyt niissä.

Nyt vain odottelen, että haamu vahvistuis. Onhan sitä tässä jo odotettukin, mutta jos täti kurvaa kaikesta huolimatta meille, niin sit kyllä romahtaa korkeelta ja kovaa.

Plussatuulosia jokaiselle :flower: :flower: :flower:

 
Varovaiset onnittelut lumi-marjalle! :saint: . Juu, pakko kai se on persiisä hiilata sinne vastaanotolle, eipä tässä muu auta jos meinaapi selvyyttä saada..Ompahan sitten ainakin tutkittu nekin. Pitääkö sinne mennä jonakin tiettynä aikana kierrosta vai onko ihan sama millonka? :whistle: Meinaan vaan ku näinä päivinä mulla olis se puoliväli joten taitaa olla ainakin liian myöhästä enää tässä kierrossa mennä..
 
Kiitoksia onnitteluista :hug: Tätiä ei ole ainakaan vielä tullut. En oikein edelleenkään jaksa uskoa, että haamu muuttuu plussaksi, mutta jospa se kuitenkin. Mutta jos ei, niin se on sitten niin ja hyväksyttävä vain. Odottelemaan jään, mitä lähipäivät tuo tullessaan :flower: :)
 
Niin siinä vaan taas kävi, että täti tuli kuitenkein. Muutama luja kouraisu mahassa ja siinä se oli. Täti punainen ferrarillaan kurvas vauhdikkaasti pihaan. Ei tuhrua, ei ennakkovaroitusta, se vain tuli. Ei ollut haamun aika muuttua plussaksi, ei meidän vuoro. Tätä on vaikea niellä, mutta eihän sille mitään voi.

Jään taustailemaan joksikin aikaa. Sattuu liikaa sydämeen. Nyt pitää paikata haavoja ja antaa ajan kulua. Palaan asiaan, kun mieli tästä jotenkin tokenee. Laskeskelin kiertoja ja eipä ole puoleen vuoteen 30 ylittänyt, joten se varmaan riittänee jatkossakin.

Lumi-Marja kp1/28-30......yk19

PS. Hurjasti plussatuulia kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

Lumi-Marja :hug: :hug: :hug:

Muitakin tädin yllättämiä oli, haleja teillekin.

Minä olen parina päivänä nyt kans testaillu, ehkä vähän etuajassa tosin, kun tänään vasta 9 päivää oviksesta. Minäkö hätähinen... :ashamed:

No ihan selviä negoja, ei ees roskishaamuja. Näinköhän tämäkin kierto on kohta "tuhoontuomittu". Piinailen nyt muodon vuoksi vielä pari päivää. Viikon päästä on sitten se eka poliaika. Sitä kai saisi jo alkaa jännittämään. Menkat pitäs alkaa viikonloppuna.

En tässä kierrossa ole niitä teroja napsinut. Sen sijaan kaivoin taas esiin lugesteronit, jotka sain ystävältäni. Olen niitä nyt sit käyttänyt...ihan vaan siksi, että ei tulis tiputtelua tässä kierrossa. En usko että se muuten raskautumiseen vaikuttaa. Jotain vikaa kai mussa tai miehessä on :/ Toivottavasti selviäis pian tutkimuksissa jos jotain on.

Viikonloppuna tuli reissattua ja tänään oli kollegan synttärikakkukahveilla, joten painonkin kanssa on taas vähän niin ja näin. Mikähän lie huomisaamun lukema, viittiikö ees puntarille nousta. Huominen olis vaan mulla semmoinen virallinen punnituspäivä. Argh |O

Koralli73 kp 23/25-30 dpo 9? yk16
 
Lumi-Marja! :hug: :hug: . Täällä tilanne on se,että tänään pitäs oviksen olla mutta lämmöt ei oo noussu, eikä oo sellasia kipuja oikeestaan ollu+ enkä oo saanu selvää plussaa tikkuun joten kaippa se on tämä kierto menny harakoille sitten.. :headwall: :'( . Niin suututtaa, kiukuttaa, viiiiituttaa, ja surettaa! Tuntuu että kaikki asiat levee käsiin kun oon ottanu taas jälleen kerran liian monta asiaa hoitaakseni. On työasiat/rahaasiat ja vauva-asiat. Tiijäppä nyt sitten mistä alottaa ku kaikki on ihan sekasin! :kieh: Aateltiin tosin ens vuojen alusta sinne lääkärille sitten mennä ronkittavaksi. En enää jaksa oikein uskoa,että meidän kohdalla on ollut kyse pelkästä huonosta tuurista.
 
Kysyisin itsekin ylipainoisena että miten teidän ylipainoon on suhtauduttu lääkärissä/neuvolassa kun ootte raskaana? Olis kiva kuulla kokemuksista . Jännittää vaan itseä että millaista kohtelua tulee ylipainon takia saamaaen joskus sitten.
 

Yhteistyössä