Muita uni ongelmaisia?

Perskutarallaa

Aktiivinen jäsen
19.10.2006
2 487
0
36
Itsellä taas joku kausi, kun väsyttää ja en saa unta, en nukuttua. Eilen illalla pyörin melkein kaksi tuntia sängyssä, yöllä heräilin ilman syytä, nyt aamulla en olisi jaksanut nousta mutta oli pakko...Ja sitten oon koko päivän väsynyt, mutta illalla ei silti tuu uni :/ Liekö sitten jotain stressiä...

:wave: Mää nukun tosi huonosti. Lapsetki nukkuu levottomasti meillä. Vähän oon tullu siihen tulokseen, että en enää osaa nukkua kovin syvään, kun oon jo 7 vuotta heräilly. Raivostuttava vaiva. Poikkeuksetta sammun vasta neljän aikoihin ja heräilen pitkin yötä. :/ Stressiä ei oo, mutta valvon silti. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Perskutarallaa:
Itsellä taas joku kausi, kun väsyttää ja en saa unta, en nukuttua. Eilen illalla pyörin melkein kaksi tuntia sängyssä, yöllä heräilin ilman syytä, nyt aamulla en olisi jaksanut nousta mutta oli pakko...Ja sitten oon koko päivän väsynyt, mutta illalla ei silti tuu uni :/ Liekö sitten jotain stressiä...

Mulla on iha sama ongelma! VAikka kuinka väsyttää nukkumaan mennessä, ni uni ei vaan tuu silmään, ja pyörin sängyssä tunnin tai kaksi. Tosi raivostuttavaa! :headwall:

Minä olen nyt 7kk nukkunut huonosti. Hyvin nukutut yöt on ihan yhdellä kädellä laskettavissa. viime yönä vielä kahdelta kahtelin kelloa ja vaille 5 säpsähdin hereille kun isompi tytöistä huuteli. näitä parin tunnin unia siis ollut jo kauemmin. En vain yksinkertaisesti meinaa illalla saada unta. Nukahtamistabletteja olen saanut mutta en ole kuitenkaan uskaltanut käyttää kun apteekissakin farmaseutti pelotteli että jos herää kesken unen tabletin otettua niin voi aiheuttaa sekavuutta yms. En siis ole uskaltanut ottaa kun tytöt saattavat olla levottomia niin en sitten välttämättä saisikaan nukuttua niitä kunnon unia. Olen koko tämän ajan jopa nukkunut tuossa olkkarin lattialla (miehen ehdotus) että saisin edes jotenkin ne pätkät nukuttua kun nukun enkä ihan jokaiseen pienemmän tytön älähdykseen herää kun hän nukkuu vielä meidän huoneessa. Ja tänään pitäisi vielä lähteä reilun vuoden tauon jälkeen töihin iltavuoroon mikä päättyy klo23 ja kotona olen varmaan vasta likempänä puolta yötä...

Yhteistyössä