V
vieras
Vieras
Voi, toi olis kuin mulle suunniteltu! Mut epäilempä vaan et lääkäri mulle sitä määräis, meillä päin kaikki kuurit on työntakana. Mikä ehkä joskus onkin hyvä asia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä::wave:
Nukkumaan yöllä kahden, kolmen maissa. Hereille iltapäivällä ja tirsat joskus alkuillasta.
*huokaus* Kun joku ajastaisi yhteiskunnan minulle sopivaksi.
Melatoniinikaan ei auta... Unilääkkeet eivät tehoa myöskään. Adhd:n kivoja pikku lisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole koskaan kuullutkaan, että melatoniina saisi myös pillereinä! Taitaa justiin olla toi mullakin. Olen kaiket päivät kotona ja piristyn vasta illasta. Nukkumaanmenoaikaan ei väsytä yhtään. Muutamana iltana olen onnistunut nukahtamaan aiemmin lukemalla vaikka tylsää kirjaa, ja sitten herään keskellä yötä ja valvon pari tuntia! Aamulla nukkuisin vaikka puoleen päivään. Lapsi herää pari tuntia mua ennen :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi, toi olis kuin mulle suunniteltu! Mut epäilempä vaan et lääkäri mulle sitä määräis, meillä päin kaikki kuurit on työntakana. Mikä ehkä joskus onkin hyvä asia.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihmettelenpä vielä tätä ihmelääkettä että miksi siitä ei löydy tietoa niinkuin normaalisti lääkkeistäEn saa haulla edes samaa tietoa kuin yleensä lääkkeistä löytyy. Ymmärsin vain että tätä kyseistä valmistaa Yliopiston apteekki mutta tietoa lääkesisällöstä ei löydy. WTF?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihmettelenpä vielä tätä ihmelääkettä että miksi siitä ei löydy tietoa niinkuin normaalisti lääkkeistäEn saa haulla edes samaa tietoa kuin yleensä lääkkeistä löytyy. Ymmärsin vain että tätä kyseistä valmistaa Yliopiston apteekki mutta tietoa lääkesisällöstä ei löydy. WTF?
Ei eikä purkissakaan ole mitään selostusta. Ei mitään paperia mukana. Kylkeen on vaan joku käsin kirjottanu milloin on purkitettu ja printattuna mihin asti on voimassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Suomessa on ihan älyttömän tarkat rajoitukset melatoniinille. Sitä saa vain reseptillä apteekista. Muualla sitä myydään pilkkahintaan luontaistuotekaupoissa, mutta tänne sitä ei saa laillisesti tilata, eikä edes kävellä purkki taskussa maahan jos vaikka Tallinnasta käy moisen noutamassa. Eikä siitä puhuta eikä määrätä, eikä mitään supista, vaikka se on kyllä ainoa mikä mut nukuttaa![]()
Perinteiset unilääkkeet ei mua oikein saa nukkumaan välttämättä. Menee yhdeks hiton sekoiluks ja seuraava päivä pilalle. Ehkä melatoniinin valmistus ei lyö lääketehtaille leipää, siksi noita myrkkyjä vaan syytävät kun on patentit ynnä muut kunnossa....
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Joo, tää on kyllä niin väärin!!! Se mikä näyttäis auttavan moniakin niin siitä ei edes puhuta! Eikä tosiaan ole halvimmasta päästä tuo purkki.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä::wave:
Nukkumaan yöllä kahden, kolmen maissa. Hereille iltapäivällä ja tirsat joskus alkuillasta.
*huokaus* Kun joku ajastaisi yhteiskunnan minulle sopivaksi.
Melatoniinikaan ei auta... Unilääkkeet eivät tehoa myöskään. Adhd:n kivoja pikku lisiä.
Ymmärsin että tuota määrättäisiin myös ADHD:sta kärsiville univaikeuksiin. Sullako ei sitten auta? :| Onko ollut tarpeeksi suuri annostus? Mulla toi näyttäs olevan melatonin. 3mg 1-3 kpl. Ilmeisesti sitä on myös laimeampaa annostusta.
Mä aion ens syksynä hankkia kirkasvalolampun työhuoneeseen. Jos se auttaisi pysymään hereillä kukonpiarasun aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää nyt on kevyempi konsti, mutta mulla on auttanut sisäisen kellon siirtämiseen se, että laitoin ajastimella kirkkaan valon syttymään joka aamu vähän ennen toivottua heräämisaikaa! Ja siis jokaikinen aamu tuo, jossain vaiheessa alkoi uni tulla paremmin järkevään aikaan illalla ja aloin herätä aamulla virkeänä ajoissa.
Ihmettelenpä vielä tätä ihmelääkettä että miksi siitä ei löydy tietoa niinkuin normaalisti lääkkeistäEn saa haulla edes samaa tietoa kuin yleensä lääkkeistä löytyy. Ymmärsin vain että tätä kyseistä valmistaa Yliopiston apteekki mutta tietoa lääkesisällöstä ei löydy. WTF?