A
ap
Vieras
Sellaisia jotka ootte työttömiä työnhakijoita työkkärissä, saatte työttömyysrahaa ja olete lasten kanssa kotona. Kuinka läheiset on suhtautuneet teidän ratkaisuunne? Onko tullut kommentteja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Olen lomautettu,mutta samalla tavalla työnhakijana jne.
Mitä ne siihen sanoisi,ei se heidän elämää hetkauta.
Alkuperäinen kirjoittaja työtön :Täällä yksi,mulla kaksi lasta.Ei mitään erikoista lähimmäiset ole sanoneet,kun ottaa huomioon tämän päiväisen työttömyystilanteen.Itseäni vaan ottaa päähän kun mikään raha ei vielä juokse,kelassa takkuillaan,eikä lapsillekaan tähän vuoden aikaan löydy hoitopaikkaa päiväkodeista.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen kokemus:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Olen lomautettu,mutta samalla tavalla työnhakijana jne.
Mitä ne siihen sanoisi,ei se heidän elämää hetkauta.
No sinähän onnellisessa asemassa olet kun kaikki on noin välinpitämättömiä.
Alkuperäinen kirjoittaja tavis:ff ,kuule helsingissä pitkät jonot ,pitää laittaa 4 kuukautta etukäteen hakemus ei ne paikat tule taikomalla jos käytäydyt noin niin saat jonkun jämä paikan tois puolelta kaupunkia