Muita n. viiden kilon pudottajia?

:wave: Liityn joukkoon Laihtuvaan. Eli pituutta on 173 ja painoa 69 ja noin 5 kiloa sais kadota. Olen normaalipainoinen, mutta tavoite ois päästä entisiin mittoihin.. Tai ainakin hiukan kiinteämmäksi.
Joka päivä käyn muksun kanssa vähintään tunnin lenkin, mutta syöminen on minulla mahdollisimman epäsäännöllistä ja herkkuja tahtoo upota liikaa tähän mahaan. Joten itsekuria otetaan vastaan! :headwall:
 
Jee Jee, hyvin edistyy munki laihdutus :\| Tänään söin pizzaa ja sitten "vähän" pikkuisia suklaamunia ja kävelylle ei olla päästy eilen eikä tänään, KIITOS SÄÄHERRAN !!!! \|O
Ammun kaikki pääsiäispuput, jotka yrittää tyrkyttää mulle suklaamunia! (mullehan tarviiki niitä hirveänä tyrkyttää) :headwall:
 
sakama
Joo, eipä täälläkään ole tälle viikolle mitään laihtumisia toivossa... Oli viime viikonloppuna synttärit ja sieltä jäi kaikkea hyvää jotka on ollu sitten "pakko" syödä pois etteivät mene pilalle :whistle: ... Ja heti oon huomannu kuinka on paljon raskaanpi olo... No onneksi lenkille oon päässy ihan normaalisti kun oon käyttäny kaikki hyvän ilman hetket hyväkseni.

Mutta ens viikolla taas uudella innolla kunhan kaikki pääsiäisherkut on syöty...
 
Hei Nyt on parin viikon tauko ollut ilmoittautumisessa, mutta hyvältä näyttää. Miinusta on tullut ja paino on nyt 60.9 :D Ei toki isoja miinuksia mutta kuitenki. Hiljaa hyvää tulee! vielä 5.9kiloa kun sais pois.
 
Hetken olen ollu kadoksissa tästä pinosta, kun muutettiin ja sitten piti vielä tälle viikonlopulle järjestää pikku-ukon synttärit. Eli kakkua on syöty :ashamed: ja kuntoilu jäänyt muun puuhan takia minimiin. Punnituskin on unohtunut pariksi viikoksi, jospa huomenaamulla muistaisin käydä puntarilla... :whistle: Epäilen että mitään ei ainakaan ole lähtenyt pois.

Mutta eipä kun uusi höyry päälle, kesäkin alkaa jo pian kolkutella ovella... ;)
 
sakama
Kuten odotettavissa olikin niin paino sen kun vaan oli noussut mennä viikolla eli karua 600:n gramman plussaa näytti puntari. Täytyy nyt vaan palata täältä keksin ja muiden herkkujen "taivaasta" ihan karuun todellisuuteen ja alkaa taas katsomaan mitä suuhunsa pistää että josko se tästä taas lähtisi laskuun...
 
Nyt hävettää. Kävin sitten aamulla puntarilla ja melkein kaikki mitä on tässä ketjun aikana lähtenyt, on tullut takaisin. Eli noin 1kg parin viikon aikana tullut painoa! \|O Minä vaan sorrun aina herkuttelemaan, ja liikunta on jäänyt viime aikoina kiireiden takia minimiin. Ei mahdu kohta kesävaatteet päälle tällä menolla... :'(
 
vieraana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 13:14 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Nyt hävettää. Kävin sitten aamulla puntarilla ja melkein kaikki mitä on tässä ketjun aikana lähtenyt, on tullut takaisin. Eli noin 1kg parin viikon aikana tullut painoa! \|O Minä vaan sorrun aina herkuttelemaan, ja liikunta on jäänyt viime aikoina kiireiden takia minimiin. Ei mahdu kohta kesävaatteet päälle tällä menolla... :'(
Sama täällä,eilen meni ihan överiksi tuo syöminen,pikemminkin ahmiminen!!Voi vitsi,että keljuttaa taaaaaasssss!!!
 
Mulla pudotettavaa ois vähintään 5 kg, enemmänkin sais lähtee.
Karppityylillä pudottelen painoa, jo 7 kg karissut pois. Nyt ollut jumitusta painon laskussa...motivaation katoamista jo pelkään.

Mehiläinen kiinnostais, mut en ole vielä ainakaan rohjennu aloittaa, kun se aamupalan niukkuus mietityttää edelleenkin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 18:33 Kata kirjoitti:
Mulla pudotettavaa ois vähintään 5 kg, enemmänkin sais lähtee.
Karppityylillä pudottelen painoa, jo 7 kg karissut pois. Nyt ollut jumitusta painon laskussa...motivaation katoamista jo pelkään.

Mehiläinen kiinnostais, mut en ole vielä ainakaan rohjennu aloittaa, kun se aamupalan niukkuus mietityttää edelleenkin.
Mikä mehiläinen? =) Itse kans harkitsin karppausta jossain vaiheessa, mutta makeanhimo taitaa olla mun suurin pahe...ja laiskuus ruokien mietinnässä, että mitä voi laittaa mitä voi syödä jne.
 
Mehiläinen on sellainen totaalinen 2 vko:n dietti tietyllä ohjeella, sitä jotkut kutsuvat vichy-dietiksi.

Karppaaminen on ollut mulle sopiva tapa pudottaa painoa, mut nyt jumii ja siks ajattelin ton mehiläisen kokeilua...
 
Mahtuukos vielä mukaan?
Mulla olis pudotettavaa n.5kg. En kyllä varsinaisesti voi laihduttaa kun imetän mutta jos jättäisin kaikki herkut kuitenkin herkuttelematta ja liikkuisin enemmän niin ehkä sitä tuon imetyksen voimalla laihtuis?

Kuitenkin olis mukava olla jossain tsempitys porukassa että kykenis olemaan ilman herkkuja :D..
 
sakama
LAITTAISIN ETSINTÄKUULUTUKSEN ITSEHILLINNÄLLE!!!

Nyt tuntuu että kaikki herkut mitä talosta löytyy löytää tiensä hyvin nopeasti mun suuhun eli en voi niitä vastustaa. Musta tuntuu että tämä herkkulakko on varmasti mulle ihan yhtä paha kun tupakkalakko sauhuttelijoille... Kaikki meni muutaman viikon ihan ok, kunnes tuli juhlat joista jäi herkkuja ja sit pääsiäinen ja kauheasti karkkia eli tuli totaalinen repsahdus. Nyt sit oon sillä tiellä edelleen että mikään ei enää riitä vaan koko ajan pitäis syödä jotain hyvää... Eikä tilannetta auta yhtään että ens viikolla on pojan synttärit ja taas herkkuja talo täynnä...

Tympäsee vaan niin vietävästi kun olokin on niin turvonnut ettei lenkillekään tahdo viitsiä lähteä...

Auttaiskohan mua ja muita itsehillintänsä kadottaneita jos laitettaisiin pystyyn sellainen herkkujen syönti kartoitus eli ilmoitettais aina päivän herkkusaldo tänne niin ehkä ei tulis syötyä niin paljon kun listaa joutuis pitämään?? Mulla on listaa kyllä jo tällekin päivää eli sipsejä ja suklaata sekä pikkukarkkeja
:headwall:
 
mimomamo
en jaksanut kaikkia viestejä selailla, joten en tiedä että onko kukaan aikaisemmin maininnut KROMIA siihen monia vaivaavaan makeanhimoon.
Itsellä tuntuu että on jeesinyt.. sillä olen kärsinyt todella kovasta makeanhimosta. Nyt ei ole enää samaa luokkaa ku ennen...
Kromi tasapainottaa verensokeria, edistää aineenvaihduntaa ja tukee fysiologisesti painon hallintaa. Näin purkin kyljessä lukeepi...
Ihan tosta lähi S-Marketista purkin nappasin... siinä vieressä oli jotai oikee laihdutus kromia jossa oli kaikkee extraa.. mut oli niin paljon kalliimpi niin ajattelin että ihan pelkkä kromi ilman mitää ekstroja riittää... JA on toiminut. Suosittelen. :attn:
Purkissa 120tbl ja maksoi bout kuus-seittemän egee...
 
mimomamo
ai niin, ja mulla toimii niin että jos mieli tekee, niin saa laittaa vaik yhen suklaapalan suuhun. ei auta kieltäminen tätä tyttöä. ku sitte tekee mieli enemmän.. eli ei kannata kaikkea kieltää itseltään, sitten "sortuu" aika varmasti.
 
minäkin mukaan
Vuoden vaihteessa oli tavoitteena pudottaa viisi kiloa. 3 olen saanut siitä pois, mutta nyt olen taas ajatellut että viisi vielä pois. Olisin sitten samassa painossa kun ennen 3 lasta. (-01. -02. -05) Tavoiteena että kesällä olis "timminä".
Tänään leikkuulle (pukamat) ja sen hoitona sitten kevyttä liikuntaa, lapset hoidossa niin pääsee kävelylle ja saikun loppupuolella sitten ehkä reipastakin liikuntaa. Niin jospa tavotteeseen pääsee. Palkinnoksi olen luvannut itselleni napalävistyksen....ja kesällä napa näkyviin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:04 Kata kirjoitti:
Mehiläinen on sellainen totaalinen 2 vko:n dietti tietyllä ohjeella, sitä jotkut kutsuvat vichy-dietiksi.

Karppaaminen on ollut mulle sopiva tapa pudottaa painoa, mut nyt jumii ja siks ajattelin ton mehiläisen kokeilua...
Juu no tuosta vissydieetistä olenkin kuullut. kaveri oli sellaisella muutama vuosi takaperin, ja toimi. Tosin jossain vaiheessa ne pudottamansa kilot tuli taks...mutta nyt pari vuotta on ollut samassa painossa mihin onnistui pudottamaan pisteiden (PV) avulla =)

Juu, tuo herkkusaldo voisi olla muuten hyvä! jos ei tulisi sitten syötyä niin paljon kun hävettää listata ne tänne :ashamed: nyt pojan 1v neuvolan yhteydessä sain lähetteen sokerirasitukseen kun mulla oli odottaessa raskausajan diabetes. Siinä mukana oli sellainen oman syömisen kartoitusnivaska, johon piti ruksia omaa syömistään vastaavat kohdat. Eli jouduin laskeskelemaan että montako limukkapulloa jne. menee viikossa...ja siinä oli mittana sellainen 0,3l pullo. Laskin että varmaan 3 menee viikossa, ja muut herkut päälle...Eipä oo kumma että paino nousee! Ennen lapsia kun en yleensä juonut limpparia kuin "erikoistapauksissa"! Pitänee käydä sitä kromia ostamassa, jota joku tällä kehuikin :headwall: Tuntuu että makean syönti on jo ihan suhteetonta, huono esimerkki lapsillekin ja varsinkin kun tuo esikoinen (4,5v) on samanlainen sokerihiiri kuin minä, niin itsekseen hipsii kaapille keksiä hakemaan....kun sitä siellä kerran on.

Ja unohdin taas käydä puntarilla aamulla, mutta en usko että paino ainakaan olisi laskenut. :ashamed:
 
sakama
Kiva kun mukaan tulee vielä uutta porukkaa =) !

Mulla paino oli kyllä kuin ihmeen kaupalla laskenut 700g viime viikon aikana (en kyllä tiedä olisiko puntari jotenkin kärsinyt kun poika sitä heitteli tässä yks aamu... ).

Herkkusaldoon on kertynyt viime kirjoittamisen jälkeen taas karkkia (lasten pääsiäiskarkkeja vielä jäljellä...) ja ihan vain muutama keksi. Olen myös yrittänyt palata tuohon säännölliseen ruokarytmiin ettei tulis niin paljoa herkuteltua.

Niin ja sitten olen yrittänyt harrastaa hyötyliikuntaa (pyöräilyä ja kärryttelyä) omien lenkkien lisäksi.

Kumpa painonlasku jatkuisi ilman suurempia takapakkeja. Palkinnoksi olen ajatellut ostaa itselleni verkkarit kun niitä oikeasti tarvitsisin kun en sellaisia kunnollisia omista.
 
Tämän aamun punnitus näytti taas +400g edellisen viikon saldoon :ashamed: Tästä ei nyt tuu yhtään mitään. Pian oon takas lähtöpainossa (kilo enää...) :'(

Mutta sehän on ihan oma moka. eilen illalla tyhjensin miehen kanssa Pringles-purkin ja aamusta heti herkkusaldoon tuli lisää aamupalaleipien jälkeen donitsi...Jääkaapissa on limpparia ja kaapissa keksiä, saa nähdä miten saan pysyttyä niistä erossa...

 
Puoli kiloa saatu poies =) Ei kovin huima alotus, mutta on se sekin jotain. Mies osti itelle semmosen double wheeled exerciserin, jolla voi siis treenata vatsalihaksia. Nyt olen itsekkin alkanut sillä treenaamaan ja se toimii!! Alku oli hankalaa ja tuntui, ettei jaksa tehdä paljon yhtään, mutta nyt käyn vähän väliä sillä muutaman kerran rullailemassa ja jo alkaa mahassa näkyä. Ottaa kyllä enempi ylempiin vatsiksiin (alemmat minulla ongelma :\| ) mutta kyllä tuo alamakkarakin on kiinteytyny.

Herkkusuuna tein viime lauantaina urotyön. Mies oli keikkareissulla, niin olin ostanu itelle karkkeja, sipsejä ja keksejä.. no muutaman karkin ja sipsin syötyäni, iski semmonen morkkis, että tempasin kaikki herkut kaapista ja löin roskiin. Jo loppu herkuttelu!
 
sakama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 14:49 Pikku-Akka kirjoitti:
Herkkusuuna tein viime lauantaina urotyön. Mies oli keikkareissulla, niin olin ostanu itelle karkkeja, sipsejä ja keksejä.. no muutaman karkin ja sipsin syötyäni, iski semmonen morkkis, että tempasin kaikki herkut kaapista ja löin roskiin. Jo loppu herkuttelu!
No jopas oli teko. Musta ei kyllä olis tuollaseen, mä söisin ne pois ettei tarvii heittää roskiin :/ ...

Ukkelinpukkelin äiti! Älä stressaa, kyllä se paino vielä taas putoaa :hug: .

Herkuista on tosiaan tosi vaikea pysyä erossa, mullakin herkkusaldoon tullut donitsi, 2palaa snikkerskakkua ja taas karkkia... Odotan vain kauhulla pojan synttäreitä lauantaina kuinka taas tulee syötyä, täytyy yrittää syöttää kaikki tarjottavat vieraille ettei niitä jää mulle ens viikkoon syötäväksi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 23:28 sakama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 14:49 Pikku-Akka kirjoitti:
Herkkusuuna tein viime lauantaina urotyön. Mies oli keikkareissulla, niin olin ostanu itelle karkkeja, sipsejä ja keksejä.. no muutaman karkin ja sipsin syötyäni, iski semmonen morkkis, että tempasin kaikki herkut kaapista ja löin roskiin. Jo loppu herkuttelu!
No jopas oli teko. Musta ei kyllä olis tuollaseen, mä söisin ne pois ettei tarvii heittää roskiin :/ ...
Ukkelinpukkelin äiti! Älä stressaa, kyllä se paino vielä taas putoaa :hug: .

Herkuista on tosiaan tosi vaikea pysyä erossa, mullakin herkkusaldoon tullut donitsi, 2palaa snikkerskakkua ja taas karkkia... Odotan vain kauhulla pojan synttäreitä lauantaina kuinka taas tulee syötyä, täytyy yrittää syöttää kaikki tarjottavat vieraille ettei niitä jää mulle ens viikkoon syötäväksi...
Noin juuri, mullakin aina se mielessä etteihän nyt rahanarvoista tavaraa voi heittää roskiin, vaikka kuinka epäterveellistä ja lihottavaa olisikin... :whistle:

Ei mutta, pakko saada uusi tsemppi päälle. Aamulla soin 2 leipää, teetä ja sitten suklaavanukkaan \|O On se kumma kun ei voinut aamupalan lisäksi ottaa vaikka sitä mustikkasoppaa mitä kaapissa olis vielä ollut, kai mun täytyy marssia sitä kromia ostamaan, muuten tästä herkkujen syönnistä ei tuu mitään.

Yks kaverini muuten aikoinaan laihdutti painonvartijoisen pistellä niin, että söi herkkuja vaan niiden pisteiden edestä eikä sitten juurikaan oikeaa ruokaa... :whistle: Liikkui kyllä huomattavasti enemmän kuin ennen ja joi vettä. No, 7kg lähti pois ja siihen tyssäsi. Ei ainakaan kovin pysyvää voi tuollainen painonpudotus olla, sitten jos palaa takaisin normaalisyömiseen ja ne on vaan herkkuja...
 
sakama
Juu- ei, tästä ei todellakaan taas tuu mitään. Tänään oltiin pojun kanssa kotona aamupäivä kun en jaksanu lähteä mihinkään kun oon nukkunu pari yötä tosi huonosti (selityksen makua...). Poju oli tosi pahalla tuulella kun olis halunnu johonkin kotoota lähtee eikä samoja seiniä tuijotella... Ittee tuo kiukuttelu tympäs niin että oli "pakko" syödä karkkia ja keksiä ja juoda kaakaota :/ . Taitaa olla paras lähtee huomenna heti aamulla pojan kanssa ulos ettei tuu samanlaista toista päivää perään...
 
tassu
Tavoite oli tammikuussa, et elokuuhun mennessä lähtee 4 kiloa. Nyt on lähtenut 3, joten nostin tavoteta elokuulle vielä kilolla. Sitten ollaan rantakunnossa ja kreikan hiekkaranta odottaa B)
 

Yhteistyössä