Muita n. viiden kilon pudottajia?

Mie olen kanssa niin kyllästynyt noihin vyötäröläskeihini,5 lasta aika peräjälkeen teki tehtävänsä,vaikka en ylipainoinen olekaan,pituutta 164cm ja painoa 60kg.
En vain ole koskaan lasten jälkeen saanut itseäni niskasta kiinni,liikunta on vähäistä ja herkuttelu mukavaa.
Tänään aloitin viikon kaalisoppadieetin,jos sillä sais aluksi pari kiloa pois ja sitten yrittäis muuten keventää ruokavaliota ja lisätä liikuntaa.
Luulen,että 55 kiloisena olisin aika sopivan painoinen ja jos sais jumppaamalla vähän kiinteytettyä tuota vatsanseutua(vyötärönympärys on navankohdalta mitattuna nyt 85cm :ashamed: )
Katsotaan miten käy...
 
Olipas tämä päässy tippumaan...mites muilla sujuu?

Itte en voi kehuskella. Eilettäin tein sellasen "aktiivinen venyttely" 15 min kun mulla on noita KuntoPlussan dvd kotiharjoitteluita. Juuh oli mulle ihan tarpeeksi aktiivinen, kunto meinas loppua jo siinäkin oon tosiaan niin jäykkä ja kunto plösähtäny että huhhuh.

Muutenki on tullu vaan tuota varastoo tyhjennettyä ja laitettua lähinnä tytön pieniä vaatteita myyntiin että on hiukka taas kuntoilut jääny...mutta kyllä se tästä... :whistle:

(Kopasin sitte tänne kun vahingossa laitoin uuteen aiheeseen eka ;)
 
MOi! Täällä sitä töllistellään ja mietitään taas viikon syömisiä. Harmittaa kun on tullut herkuteltua pullalla aikas tiuhaan. En muistanu aamulla käydä puntarilla joten pitänee sit huomenna käydä. Viime yö meni höpöks kun nuorimmaisella meinas loppuu happi, kun tuli kurkunpääntulehdus. Ei sit aamulla ensimmäiseks ollu mielessä et josko kävis vaaálla.

Toivotaan et olis pysyny vaikka samassa kun viikko sitte ettei ainakaa plussaa tulis.

Liikkumiset on kyllä ollu jo tosi kauan pannassa näiden sairastelujen takia ja nyt on taas kurkku karhee et eipä pääse varmaan vielä pariin viikkoon aloittamaan uudelleen. On tää kyllä niin ärsyttävää

Miks se pitääkin aina toi sairastelu just kun jotain harrastusta saa kehiteltyä hyvään alkuun :kieh:
Onneksi on tulossa kevät ja kesä niin pääsee eroon näistä lentsuista :)
 
Hyvä hyvä, Naksos! Hieno saldo toi -900 g... *kadehtii* :whistle: Mulla näyttäis jäävän tuohon sataan grammaan pudotus tältä viikolta, ellei huomen aamuna vaaka näytä jotain muuta... En voi kyllä enempää odottaakaan tämän viikon syömisillä ja vähillä liikkumisilla. No, ensi viikolla alkaa taas arki hiihtoloman jälkeen, pääsee taas normaaliin liikkumis- ja syömisrytmiin... ;)
 
Näin tänään kahta tätiäni, ja kauhistelivat kuinka olen laihtunut... :eek: Siis en usko että yhtikäs mitään on lähteny, niin laiska oon ollut, tosin en oo mässännytkään kamalasti viime aikoina. Mutta huomennahan se nähdään...

Ai niin, mullon yhä ne tyhjät patterit vaa assa. Pihkura. No, kaivellan kaappeja josko löytyis ja jos ei, niin jospa se en verran jaksais punnita et näkisin aamupainon... ;)
 
Maanantaina unohdin käydä vaa´alla, ja eilen sitten ostin siihen uudet patterit... Tänä aamuna punnitsin itteni. Näytti -300g :D

Eilen kävin lenkillä ihan ittekseni, kun pikkumies kuumeessa. Yllättäen tunnin lenkillä menikin vaan 50min. siis ihanko oikeesti rattaiden pukkaaminen lisää aikaa noin paljon? :eek: saas nähä jaksaako tänään tehhä mitään, kun kurkku on kipeänä eli kipeeksi tulossa kai, ja todella huonosti nukuttu yö takana. Pojalla ei mikään reseptitön lääke laskenut kuumetta ja yön heräili sitten puolen tunnin välein, ja joi joka kerta. :/
 
Olis pitänyt eilisen jäätelöt jättää väliin....ja paistinperunat :(
Vaaka näytti karua totuutta, eli viikkosaldo +400g :ashamed:

Miks mä aina repsahdan noihin rasvaisiin ja sokerisiin herkkuihin, ei yhtään selkärankaa.... No joo ei niitä tartte ihan kokonaan hylätä mutta kun ei malta sit pysyä kohtuudessa kuin vähän aikaa. Että nyt taas harmittaa! Olis ollu niin kiva aloittaa viikonloppu 61 alkavalla kilolukemalla.

Nyt siis paino 62.4kg
 
Näyttää kyllä että täällä ei kovin moni käy enää ilmottautumassa :whistle:
Mutta kirjaanpa nyt tämän kerran ainakin vielä.

Tänä aamuna nimittäin kävin vaakalla ja en ollu uskoa silmiäni; painoa olis puoli kiloa vähempi kuin silloin kun aloin pikku-ukkoa odottaa... :whistle: :D Eli vajaassa viikossa -1,3kg!

Tuohon löytyy kyllä ihan syykin: ollaan sairastettu A-viirusta eli muutama päivä tullut oltua pelkällä nestelinjalla ja yöt olen hikoillut kuin pieni possu, siis nestettä mennyt paljon. Eli osa nestettä ja osa tulee varmaan muuten vaan takas kun taas normi syömätavoille palaan... :ashamed: Mutta kiva tietää että se on mahdollista... ;)
 
papuneiti harmaana
Mä en ole sen takia ilmottautunut, kun olen repsahtanut jälleen sen -1.5kg pudotuksen jälkeen. Ja varmaan siis painoa tullut saman varran jo takaisin.
Eilen aloitin taas uudestaan, mutta unohdin puntarilla käydä. Mulla ei taida olla pienintäkään itsekuria.. :ashamed:
Olen miettinyt, jos liittyis painonvartijoihin oikeesti, vai millä sitä itsekuria löytyis. Itseäni ällöttää katsoa peilistä, vaikka en nyt mikään läski olekaan. Haluaisin olla hoikka ja näyttää hyvältä ihanissa vaatteissa.

 
Blue
Tammikuun alussa aloin katsoa mitä suuhuni pistän ja nyt on se 5 kg pudonnut pois. Sain ystävättäreltäni hänen vanhat Painonvartijoista saamansa pistetaulukot, joista katsoin minkä verran mistäkin ruoasta ym. syömisestä ja juomisesta tulee pisteitä. Lähtöpainoni oli normaalipainon rajoissa, mutta halusin hoikistua juuri tuosta pepun kohdalta - ja siinä onnistuinkin! Ei ollut vaikeaa! Nyt on tavoitteena vielä 2 kg tästä painosta pois, sitten olen erittäin tyytyväinen. Tsemppiä sinulle! =)
 
sakama
Moi!

Taidanpa minäkin liittyä tähän pinoon kun juuri tuo 5kg olis tarkoitus karistaa ennen kesää... Ajatuksena olis että se lähtis liikunnan lisäämisellä ja ruokailutottumusten tarkistuksella eli sohvalta ulos ja itsekuria keksien ja muiden herkkujen mässäilyyn. Viime keväänä sain painoa alas ihan keksien syönnin lopettamisella, mutta nyt kaikki on tullut takaisin, ikävä kyllä.

Tsemppiä ja itsekuria kaikille!!
 
Luuksun mami
Moikka!
Mä liityn kyllä kanssa tähän. 4kg pitäis saada pois, ja mielellään nopsaan. Raskauskilot kyllä lähti pois, mutta jotenkin tulee mässäiltyä ja muutenkin mentyä ruuanlaitossa aina sieltä mistä aita on matalin...

Mistä saatte motivaatio jos loppuu ns. kesken? Musta tuntuu että meen aina ihan ojasta allikkoon yrittäessäni lisätä sitä.

Niin ja mitä tapaa käytätte laihtumiseen? Jotain dieettiä? Liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota?
 
sakama
Joko kaikki on kilonsa karistaneet tästä ketjusta kun ei mitään ole kuulunut muutamaan päivään?

Mulla paino lähtenyt pikkuhiljaa putoamaan, sellaisella hitaalla 0,5kg viikossa. Oon yrittänyt syödä säännöllisesti ja jättää herkkuja vähemmälle, mutta sortumisia tulee hetkittäin. Sen vuoksi oon antanut itselleni luvan herkutella pari keksiä päivässä niin eivät sitten ole niin himoittu kiellettyhedelmä ;) . Ja jännän homman huomasin toissa päivänä kun kävin reippaalla (kuntoon suhteuteutettuna) sauvakävely/hölkkä lenkillä niin eipä tehnyt koko iltana mieli herkkuja... Saman oon huomannu jo aijemmin, mutta en oo sitä liikuntaan yhdistänyt.

Kiva olis kuulla kuinka muilla sujuu!!!
 
miuz
Ekalla sivulla kyseltiin vähäkalorisia (vai -rasvaisia) jälkkäreitä ym. En tiedä mikä on raja, mutta tässä on muutamia mun suosimia:

Hedelmät on tottakai kaikista parhaita. Jos ei saa itteään psyykattya niihin pelkiltään, niin kannattaa tehdä hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä: esim. päärynä-banaani-kiivi-viinirypäle. Tota saa jo 100 gramman suklaata kaloreilla syödä ison kasan.

Sellanen 100g Vanilla-rahka sis.140 kcal. Se on harmillisen kallis suhteessa purkin kokoon (100g) mutta laihduttaessa on ihan hyvä, että purkki on pieni. :) Lidlstä saa myös samantyyppistä rahkaa huomattavasti halvemmalla, ja siinäkään ei ole ihan kauheasti kaloreita, n.200/purkki (on vähän isompi purkkikin).

Mansikkaviiliksiä oon myös ostanu, ne on aika makeita ja hyviä. Oisko tossakin n. 200kcal/purkki, ei välttämättä ihan niinkään paljon. Eli jos tolla saa vältettyä sen suklaalevyn, niin mun mielestä ihan hyvä valinta.
 
Vois liityä myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2007 klo 16:48 miuz kirjoitti:
Ekalla sivulla kyseltiin vähäkalorisia (vai -rasvaisia) jälkkäreitä ym. En tiedä mikä on raja, mutta tässä on muutamia mun suosimia:

Hedelmät on tottakai kaikista parhaita. Jos ei saa itteään psyykattya niihin pelkiltään, niin kannattaa tehdä hedelmäsalaattia tuoreista hedelmistä: esim. päärynä-banaani-kiivi-viinirypäle. Tota saa jo 100 gramman suklaata kaloreilla syödä ison kasan.

Sellanen 100g Vanilla-rahka sis.140 kcal. Se on harmillisen kallis suhteessa purkin kokoon (100g) mutta laihduttaessa on ihan hyvä, että purkki on pieni. :) Lidlstä saa myös samantyyppistä rahkaa huomattavasti halvemmalla, ja siinäkään ei ole ihan kauheasti kaloreita, n.200/purkki (on vähän isompi purkkikin).

Mansikkaviiliksiä oon myös ostanu, ne on aika makeita ja hyviä. Oisko tossakin n. 200kcal/purkki, ei välttämättä ihan niinkään paljon. Eli jos tolla saa vältettyä sen suklaalevyn, niin mun mielestä ihan hyvä valinta.
Eli yks uus innokas olis vielä mukaan tulossa. Periaatteessa normaalipainon rajoissa, mutta vaatteet kaikki kaapissa kutistuneet :LOL: :LOL: .

Painoa nyt 67.4kg, tavoitteena noin 4-5kg pois.
 
Joku kyseli että onko kaikki jo kilonsa karistaneet...No en aivan, pari kiloa olisi vielä hyvä jos lähtis :whistle:

Tosin mun uusi stepperikin on hetken saanut nyt olla lomalla, kävin nimittäin hakemassa eilen lääkekuurin elämäni ensimmäiseen poskiontelontulehdukseen. 11 pv piteli lämpöä aina iltasin, ja päivät olisin voinu vaan nukkua. Luulin jo olevani terve ja kävin vaunulenkillä pojan kans, niin tuntu ettei millään jaksa kävellä... Tänään kävin ihan pienen lenkin lähipostissa, ihan tarpeeksi oli. En edes punninnut eilen... :ashamed: Pitäis sovittaa sitä pukua mihin mun pitäis toukokuulla mahtua siskon lakkiaisissa, epäilen että vyötäröllä on vielä aika tiukkaa... :whistle: Jumpata pitäis enemmän mutta kun oon niin laiska \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 11:29 Luuksun mami kirjoitti:
Moikka!
Mä liityn kyllä kanssa tähän. 4kg pitäis saada pois, ja mielellään nopsaan. Raskauskilot kyllä lähti pois, mutta jotenkin tulee mässäiltyä ja muutenkin mentyä ruuanlaitossa aina sieltä mistä aita on matalin...

Mistä saatte motivaatio jos loppuu ns. kesken? Musta tuntuu että meen aina ihan ojasta allikkoon yrittäessäni lisätä sitä.

Niin ja mitä tapaa käytätte laihtumiseen? Jotain dieettiä? Liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota?
Vastaan vielä tähän eli mulla ainakaan ei ole mitään dieettiä, vaan yritän ihan vaan vähentää herkkuja eli sitä karkkia ja sipsiä ja grilliruoka varsinkin on paheeni... :ashamed: No ei usein tule syötyä mutta ehkä 3-4x kk. Lautasmallihan olisi tosi hyvä ja vaikka hedelmiä aina välipalaksi sen pullan sijaan.
Liikuntaa pitäis lisätä, ennen esikon syntymää kävin joka päivä säällä kuin säällä lenkillä enkä voinut yksinkertaisesti jättää käymättä. Mutta sitten se hiljalleen jäi kun massu kasvoi ja selkä sanoi sopimuksen irti...ja tytön synnyttyä ei sitä aikaa enää ollut jne. Eli edes se 3-4x lenkkeily olisi hyvä, ja jos jaksaisi vielä tuota massunseutua kiinteyttää niin olis hyvä :saint:
 
Jaa, huomasin että enhän mää ole muistanu ilmottaa viikkolukemaa olleskaan.
Elikäs oli tullunna puotus :D sellaanen miinus 700gramman arvonen =)
Oon kyllä nii hyvällä tuulella, ku vaa sais tän tahdin pidettyä niin avot!!!!
Tänää piti herkutella kun olin synttäreillä ja söinkin ihan sitten kaks kakkupalaa kun meidän neiti ei jaksanu syyä muuta ko kermat.....nii pitihän minun tietysti syyä ne loput ettei mee hukkaan....
Huomanna olis sitte toiset kemut, joten pitänee rajottaa sitte sitä herkkujen syömistä =)

Oottelen että pääsis jo liikkumaan ja pyöräileen ihan kunnolla. Ku vaan sulais nuo tiet.
Kevättä on jo rinnassa!!!
 
sakama
Täällä pudotusta viime viikon aikana kokonaiset 500g, tuntuu kyllä vähältä kun olin kuitenkin koko viikon hillinnyt itseni ja ollut syömättä keksejä (suuri intohimoni...) kovin paljoa, siis ihan vain yhden tai kaksi päivässä on ei mitään mun normaaliin paketti päivässä tahtiin.... No mutta josko se tästä taas pikku hiljaa putois...
 
Unohdin käydä perjantaina ilmottautumassa, että kävin puntarilla ja +400g näytti, taas unohdin sen mun virallisen punnituspäivänkin eli maanantain :whistle: Eli tuo on 1,5 viikon saldo. Mutta oli sikäli odotettavissa, että nyt kun on kuumekierteestä ja poskiontelontulehduksesta päästy eroon, niin ruoka on alkanu maistua taas entiseen malliin...Tosin oon kyllä liikkunutkin mutta silti. En silti ole kamalan pettynyt kun tiesin, että tuo mun yhtäkkinen ihmelaihtuminen oli vaan sen sairastelun aiheuttaman ruokahaluttomuuden tulosta.
 
sakama
Ilmoittenpa taas minäkin puntarin lukemia... Pudotusta oli taasen viime viikkoon se 500g. Tuntuu vaan että on nuo kilot kyllä niin "kiven alla" että eivät meinaa millään lähteä vaikka kuinka liikkuis ja koittais syödä kevyemmin :/ .
 
sakama
Taas puntarilla käyty ja puodotusta vaivaiset 300g, positiivista kuitenkin että oli laskenut eikä noussut, vaikka turvotusta menkoista... Toivottavasti ensi viikolla enemmän kun turvotus helpottaa. Nyt vaan pojalla flunssaa että kun sen itsekin saan niin jää liikkumiset vähemmälle, mutta ehkä sit ei oo niin kova ruokahalukaan ;) ...

Kuinkas muilla??
 

Yhteistyössä