Muita kuntosalilla kävijöitä?

  • Viestiketjun aloittaja taizi
  • Ensimmäinen viesti
taizi
Kertokaas mitä treenaatte siellä, millasia sarjoja ja muuta mahollista.Onko sykemittari mukana ja mullä sykkeellä?

Kaipaisin vinkkejä, et tietäisin et teen oikeen.

Kiitos :flower:
 
Nea-01 harmaana
muistanko ihan väärin,vai oletko turusta???mä olen ja käyn brahenkadun motivuksessa.ei ole mittaria mukana,enkä tee mitään täydellisiä sarjoja,aina sen verran kun jaksaa =)
käyn yleensä 2-3 kertaa viikossa,ja aina kun on aikaa.miehen harrastukset ovat tiistaisin ja keskiviikkoisin,joten silloin en käy,mutta muulloin yritän mennä :whistle: ja menen sitten puoli 7 jälkeen kun alkaa ale-aika.
 
taizi
Olen joo.Mä käyn caribialla, sotin sinne 1okerran kortin..

Edellispäivänä otin huviks sykemittarin mukaa ja syke oli 120-140, jossai jopa 160. Mutta ku menin esim.jalkoja ym.tekemää ni oli aika alhanen...
 
Alfa-naaras
Minä käyn!! :wave:
Teen 3x20 sarjoja ja painoja sen verran että oikeasti tuntuu lopussa pahalta.Pyrin tekemään esim.yhtenä päivänä enemmän yläkroppaa ja toisena enemmän alakroppaa,vatsa-ja selkäliikkeitä kyllä joka kerta.Käyn salilla noin 4x viikossa ja lisäksi jumppaa ohjatuilla tunneilla ja kotona+lenkkeilyä ja hiihtoa.
Salin lisäksi kannattaa harrastaa jotain sykettä kohottavaa liikuntaa(esim.hiihtoa tai vaikka polkea crosstrainerilla).Joskus poljen salilla tunnin crossaria tai stepperiä..ihan kivaa vaihtelua.Mulla ainakin lihaskunto on hyvä, mutta kestävyysliikunnassa on parantamisen varaa..
Salilla en käytä useinkaan sykemittaria,mutta juostessa tms.kyllä.Syke nousee kivasti kun isot lihakset tekee töitä mm.kyykkäyksissä kun pakarat ja reidet työskentelee.
Kuntosaliohjaajasi tekee varmasti sinulle sopivan treeni-ohjelman mielellään ja lisää vinkkejä löytyy kunto plussan ja fitness-lehden nettisivuilta. :flower:
 
taizi
kiitos Alfa-naaras vinkeistä.

Mä olen crossarilla aina alkulämmitelly ja sit menny juoksumatolle tai kuntopyörään(yht.noin 20-30min) ja sit treenaamaa käsilihaksia enemmä ja tietty jalkoja. Vatsa-ja selkälihaksia teen aina.

Yritän kans käydä sauvakävelemässä...

Miten saisin tollasen treeniohjelman ja mitä se maksaa?
 
Alfa-naaras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 17:33 taizi kirjoitti:
kiitos Alfa-naaras vinkeistä.

Mä olen crossarilla aina alkulämmitelly ja sit menny juoksumatolle tai kuntopyörään(yht.noin 20-30min) ja sit treenaamaa käsilihaksia enemmä ja tietty jalkoja. Vatsa-ja selkälihaksia teen aina.

Yritän kans käydä sauvakävelemässä...

Miten saisin tollasen treeniohjelman ja mitä se maksaa?
Oleppas hyvä vaan!! =)
Joo toi crossari on hyvä lämmittelyyn ja sykettä saat esim.juostessa korkeammalle kun nostat samalla käsiäsi sydämen yläpuolelle..Toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa?!
Kuntosali-ohjaajat räätälöivät treeni-ohjelmia kuntosi,tavoitteidesi ja mahdollisten ongelmakohtien mukaisesti.Hinnat vaihtelee suuresti..suosituilla saleilla kaupungeissa yleensä kalliimpia.Kysy salin henkilökunnalta tai jumppien vetäjiltä..osaavat varmasti neuvoa!
Uusimmassa fitness-lehdessä oli muuten just tehokkaita säärien (pakaroiden)muokkaus-vinkkejä salille,jos kiinnostaa!
 
taizi
JEP, KIITOS.
OLin tänäänkin salilla ja oli kyllä ihanaa.Ihan olen koukkuun jäänyt.
Nyt meen apteekkin ja kaupppaan kävellen..

Täytyypi samalla kattoa sitä fittnes-lehteä..
 
taizi
Muita vinkkejä?
Mulle tulee nyt tauko ku muutan muualle 7viikoks töihin ,mutta yritän aina viikonloppusin käydä..Saas nähä miten kerkii yms.
Harmittaa niin vietävästi ku just pääsin mukaan siihen rytmiin, et joka toinen päivä salilla ja mä nautin siitä.. :'(
 

Yhteistyössä