Muita kolmosten odottajia...?

Sovitussa ultrassa kävin taas juuri äsken; kohdunsuu oli hyvin kiinni ja nyt taas 4,5cm jäljellä =) Mutta, tilanteet voi muuttua pian, varsinkin kun viimesiä viikkoja viedään.
Eivät onneksi vieläkään jättäneet vuodeosastolle, pe.seuraava ultra taas.

En kyllä tosin ilman panadolia pärjäisi, tai no, varmaan jotenkin mutta kivut olis vielä kovemmat. Panadolin alottaminen kun oli minulle iso kynnys... :ashamed: Mutta nyt siis pakko syödä kun särkee joka paikkaa, etenkin tuo alavatsa ja selkä...

Tähän asti ei ole erityisemmin jännittänyt mikään, mutta nyt täytyy myöntää, että vähän kaikki on alkanut jännittämään...

-Pikku myyn äiti ja rv 29+3-
 
mom81: Sinulle myös onnea ja voimia :D :hug:
Berry: Ei arvioinu vauvojen kokoa, mulla oli "ylimääränen aika", joten kattoi vaan että vauvat hengissä ja sitten tuon kohdunsuun tilanteen.

Tänään taas ollu paljon kivuliaampi päivä, heti sen ultran jälkeen on supistellu ja kovastikkin :( Välillä ärsyttävää kun ei tiedä mitkä vaivat ja kivut "kuuluu" tähän kolmosraskauteen...

No, ei auta kuin toivoa että viikkoja kertyy edelleen :heart: :heart: :heart:
 
Äippä77: En nyt saa kuvaa masustani tänne, mutta josko se jotain kertoisi että eilen kohdunpohjankorkeus oli tasan 40cm :D Laskeutunu alespäin, joten aikamoinen rantapallo tuolla roikkuu :LOL:
Istuessa joutuu pitämään jalkoja tosi levällään... :ashamed:

Sydänäänet eilen siis neuvolassa ok.
Hb 88, eli laskenu taasen :( verenpaine 112/72, pulssi 104.

Eilen supisteli tosi kovasti koko ajan, toivottavasti johtu vaan siitä kun istuin pitkän matkan autossa.

Huomenna taas ultra, jännittää joutuuko jäämään osastolle, ja muutenkin mikä on vauvojen ja kohdunsuun tilanne.
Tulen huomenna kirjoittamaan kuulumisia jos pääsen vielä kotiin :wave:
 
Toivottavasti vauvat vielä malttavat pysytellä masussa jonkin aikaa. Taitaa sulla kuitenkin se 30 viikkoa olla kohta/jo täynnä?

Maanantainako tulee se härkää sarvista, missä olette mukana?

Peukkuja pidän, että nämä viimeiset viikot sujuu sulla hyvin :hug:
 
No niin, ultrassa käyty ja kotiin pääsin =) .
Kaikki hyvin, vauvat kasvaneet tasasesti ja hyvin; A-vauva 1,2kg, B-vauva 1,4kg ja C-vauva 1,3kg :heart: :heart: :heart:
Oli puhetta, että (jos eivät lähde itsestään syntymään) leikkaus 2-4 viikon kuluttua, apua :D
Tänään rv tasan 30 :heart:
 
Täältä halit "kolmioon" ja äipälle voimia loppukiriin :hug: Iskälle ja äipälle melkoisen iso joululahja siis tulossa =), vähän etukäteen tosin jos kerran 2-4 vkoa annettu takarajaksi.

Maanantaina istutaan täällä ainakin tv:n ääressä. Tulee sinun kuulumisia käytyä seurailemas päivittäin :) =) niin paljon jännitän sun puolesta ja elän hengessä mukana :heart:
 
:flower: onnea paljon matkaan, olen tässä taustalla seuraillut tätä ketjua. :D

olet jo pitkälle päässyt raskaudessa, toi rv30 on jo aika hyvä raja, ja parin viikon päästä vauvat ovat jo "isoja keskosia". :heart:
 
Tätä pinoa on ollut tosi kiinnostava seurata, kiva kun käyt kertomassa meille kuulumisiasi!

Hienoille viikoille olet päässyt jo, onnea! :flower: Vauvat ovat syntyessään jo ihan mukavan kokoisia, toivotaan että ehtivät vielä painoa keräillä sen 2-4 viikkoa! =)

Hurjaa ajatella että sulla on nyt jo masussa lähes neljän kilon edestä vauvoja :D ja sen lisäksi istukat ja lapsivedet yms., niin kukaan meistä yksösten odottajista tuskin kantaa tuollaista lastia edes viimeisillään! Voimia! =)
 
Ihana ketju, varmaan mieletöntä saada kolme pikkuista kerralla :flower: :)
Olet siis se äiti josta tulee huomenna ohjelma..? Kuten joku jo sanoikin, olet todella hehkeän näköinen, vaikka olon voin kyllä kuvitella. Mä näytin melkein 5kiloista tyttöä odottaessa sellaiselta pallolta, että jotkut nauroi ihan päin naamaa |O Mua ei kauheesti naurattanut sen olon kanssa...

Marge & "Maggie" rv 6+0 :heart:
 

Yhteistyössä