Muita kolmosten odottajia...?

pikku myyn äiti jaksamisia! ihana lukea miten sulla menee tällainen harvinainen kolmos raskaus, nauti oikein tosissaan ku se on varmasti erikoista ja myöskin raskasta. olen alusta asti täällä mukana jännittänyt ja piti miehellekin näyttää tämä ketju kun se kysyi mitä luen. se on itse kaksonen.... hyviä jatkoja
 
Ihana kuulla, että maha-asukeilla kaikki hyvin =) =) täällä istutaan varmasti tv:n ääressä maanantai-iltana B) Jaksamista taas toivottelen. :hug: On niin tuoreessa muistissa tuo oma olotila supervilkkaiden poikien asustellessa vielä mahassa. Mulla kun käynnistettiin synnytys todella tukalan olon vuoksi 36+4.
 
Olen seuraillut myös tätä keskustelua mielenkiinnolla! Oikein paljon jaksamista näille viimeisille masuviikoille! Aion kyllä katsoa maanantain ohjelman, taisi alkaa tosin klo 22.50 ( en tiedä katsoinko sun laittaman ajan väärin.. ) Lisäksi haluaisin myös mainita sivustosta http://www.kevyt.net/keskustelu/ , jos et siitä vielä tiedä. Eli siellä on keskosten ( myös monikko- ) vanhempia keskustelemassa. Keskusteluun pitää rekisteröityä.
 
löyty niin mielenkiintonen ketju että piti utlla pikkumyyn äitille laittaan tripla onnittelut ja jaksuja kovasti "loppu ootukseen"!!!! :flower: :flower: :flower: :hug:
itellä la 19.12 :heart: mutta yks on tulossa :D 4 ennestään :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Onnentoivotuksia pikku myyn äidille triplaodotukseen!

Itse odotan yhtä vaan mutta veljeni ovat kaksoset ja tuntui että hermot menee jos yksin heidän kanssaan pieninä jäi. En osaa kuvitellakkaan sitten kolmosten kanssa. Paljon tsemppiä ja jaksuja loppuodotukseen!

Ja härkää sarvista ohjelmassa oli jotain talonvaltaus juttua...en tarkemmin oo vielä kattonu... olikohan se oikea lähetys?
 
Heipa hei =) !

Yhdessä koossa vielä ollaan
Juu, sitä ohjelmaa ei tullukkaan eilen, sain ilmotuksen, että ovat valitettavasti joutuneet siirtämään sitä ohjelmaa parilla viikolla, eli tulee vasta 12.11. Ehkä heillä on niin paljon leikeltävää minussa... :D

Oon ollu viikon verran flunssassa, ja eilen oli tosi huono päivä, voimat oli aivan kirjaimellisesti aivan loppu, ja muutenkin oli tosi "matalapaine"-päivä, itketti vähän väliä :( Nyt olo hieman parempi, mutta edelleen voimaton. Tyttökin kipeänä ja yksin hoitelen häntä nyt.

En tiedä, toivottavasti olen todellakin tuntemuksieni kanssa väärässä, ja johtuis vaan tästä flunssasta, mutta on ollu täs pari päivää sellanen tunne, että pikkuset ei viihdy kauaa kolmiossaan... Supistellu tosi paljon, ja sellanen tunne vähän kun menkat alkas, vatsa sekasin, ja alaselkää jomottaa...
Toiv. eivät synny vielä.
Pysykää kullat vielä kuukauden verran (ainakin :D ) :heart: :heart: :heart:

Huomenna ultra, jännittää onko tapahtunut muutoksia :eek:

-Pikku myyn äiti ja rv 28+4-
 
hyvä että ohjelmaa on siirretty, en muistanu yhtää :whistle: :ashamed: eli 12.11 pitää muistaa sitte kattoo.
toivotaan että triplat pysyy vielä masussa ainakin sen kuukauden, tsemppiä ja voimia pikku myyn äidille! :flower: =)

cruella ja ötö 26+1
 
Ultra oli sitten tänään, oli toinen lääkäri kuin edellisellä kerralla (nyt "ultraekpertti"); painoarviot 840/870/1100g.
Oikeassa olin tuntemuksieni kanssa, että jotain on tapahtunu. Kohdunsuu oli lyhentynyt 5cm 3cm. Supistelee välillä jo aika kipeästi ja menkkamainen jomotus jatkuu alavatsalla ja selässä.
Ehdotti osastolle jäämistä, mutta kysyin josko vielä pääsisin kotiin. No, kotona ollaan. Osastolle heti jos olo pahenee. Muutoin ens ma. seuraava käynti.
Pyysi varautumaan että joudun mahdollisesti Kuopioon...Mikä olis todella kurjaa kun joutusin tytöstämme pitkäksi eroon :'( Plus että se hoitajien mahd.irtisanoutuminen kohdistuisi sinne aika pahasti... :'(

Voi kun nämä kaksi pääsisivät kanssa edes tuohon vähän yli kiloseksi.
Nyt mieli vähän matalalla... :'(
Rv 28+5 menossa vasta...

 
Hei pikku myyn äiti! Onnittelut tulevalle kolmosperheelle! Täällä myös kolmosten äiti ja taidamme asua samassa kaupungissa, ainakin tuolta yhdestä odottajapinosta näin olin tulkitsevani. Minulla on 1v 4 kk kolmoset jotka syntyivät Keski-Suomen keskussairaalassa heinäkuussa 2006. Jos haluat jutella, niin laita viestiä! Mä olen täällä yleensä vain "taustaillut" ja kirjoitellut muualla. Eli laita vaikka yksityisviestiä, jos haluat!
 
Gertrud: Laitoin juuri yv:tä =)

Kiitoksia kaikille voima :hug:
Supistukset on ehkä hieman kivuttomampia, en sitten tiedä johtuuko kun syön panadolia 2-3g/vrk lääkärin ohjeen mukaan. Mutta siis onneksi vielä yhdessä koossa =)

Tänään rv tasan 29 :heart: :heart: :heart:
 
mä kanssa jutun luin odotus lehdestä, mutta en osannut yhdistää pikku myyn äitiin. kaunis ja niin raskauden hehkeä äiti kyllä kuvissa oli että ihan kateellisena kuvia katsoin ja luin ;) :heart:

voikaahan hyvin kaikki :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myyn äiti:
Syntyessään ovat n 1800g jos syntyvät viikoilla31-33, kuulemma. Eli pieniä ovat toki silloin. Sairaalassa joutuvat olemaan ainakin la.asti, eli n2kk ainakin :'(
Mutta, ei saa mennä vielä niin pitkälle... On tämä kyllä tosi jännää ja pelottavaakin välillä odottaa että kaikki hyvin, kun heillä on tosiaan sama istukka, ja muutenkin.
Supistellu on viikon verran, eli viikosta 15.

Niin ja mitä vaunuihin tulee, niin mun ihana mieheni on suunnitellu heille vaunut... :D :heart: Tosi kätevät tulee olemaan...Kunhan löytäs jonkun valmistamaan ne :D

Huh, nyt täytyy päästä pitkäkseen, on tämä kolmosten odotus kyllä triplaten rankkaa, henkisesti että fyysisesti.
meille syntyi kaksoset rv:lla 34+6 ja kotiin pääsyn kriteerinä oli että painoa pitää olla vähintää 2kg ja että jaksavat syyä iteksen mutta voihan toki olla eri asia kolmosten kans! :)
 

Yhteistyössä