Muita kenen mies aina töissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anteeksi purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anteeksi purkaus

Vieras
ÄRSYTTÄÄ!!!!!! Viimeiset 3 viikonloppua ollut töissä. Nytkin. Soittaa vaan päivällä et menee taas myöhään. Viikolla tulee joskus 20 maissa kotiin ja lähtee taas aamulla kuudeksi töihin!!!! Ymmärrän et työ on sellaista projektia että välillä täytyy vaan olla niin kauan kunnes työ on valmis MUTTA EN KESTÄ ENÄÄ!!!! Miehelle en halua valittaa kun tiedän että on väsynyt ja häntä harmittaa kun ei näe mua tai lapsia ikinä. Mutta mutta... itsekäs olen :( Välillä tuntuu ettei edes halua olla kotona. Hän ei tunnu ymmärtävän että perheen pitäisi olla tärkein asia eikä raha.

:hug: Meillä mies on yhden, korkeintaan kaks päivää viikosta kotona, muutoin reissuhommissa. Mua v****taa joskus rankastikin ja monasti mietin jaksanko jatkaa. Välilä kiukkuan miehellekin, mutta eipä siitäkään ole apua. Eikä aina viitsi pilata niitä kahta päivää viikossa... Mä kans joskus epäilen, et mies on huomannut pääsevänsä helpommalla kun on aina töissä :whistle: Ja meillä tää on ympärivuotista. :/
Tälläkin hetkellä mies on töissä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no milläs te elelisitte kotona jos mies päättäis lopettaa työn.

Miehen tulot on niin hyvät että pärjättäisi hyvin vähemmälläkin. Todellakin välillä luulen että on töissä niin paljon koska haluaa olla. Ei mikään työnantaja voi pakottaa tuollaisia päiviä tekemään. Mies vaan ei halua huonoa mainetta kieltäytymällä. Masentavaa olla päivät ja yöt vain lasten kanssa. Ikinä ei lähdetään mihinkään kun ei voi lomaa pitää.

sellaisen miehen kanssa naimisiin ja perustatte perheen, jos kerta YHDESSÄ OLOA ei ole. Sitten muijat kanssa töihin, niin ei tartte sen mies raukan yksin sitä elantoa tuoda. Saatte olla joskus yhdessäkin.

Niih. Että kun mies ei olis koko aikaa töis niin sit sen pitäis olla työtön. Huhuu...ei nää kirjoittajat vissiin niin aatelleet. Vaan että olis kiva jos mies olis duunissa vaik 8-16.

Alkuperäinen kirjoittaja Rentukka:
Niih. Että kun mies ei olis koko aikaa töis niin sit sen pitäis olla työtön. Huhuu...ei nää kirjoittajat vissiin niin aatelleet. Vaan että olis kiva jos mies olis duunissa vaik 8-16.

no sehän on aivan uranvalintakysymys. vaikkakin loppupeleissä melko harvinaista säännöllinen päivätyö....

no sehän on aivan uranvalintakysymys. vaikkakin loppupeleissä melko harvinaista säännöllinen päivätyö....

Näin, uravalinta. Siksi epäilen ettei vaan halua olla kotona. Kun aloitimme seurustelun oltiin molemmat opiskelijoita enkä todellakaan voinut kuvitella että mies tällaisia työpäiviä joutuisi tekemään. Ja projektia seuraa aina seuraava projekti. Näin on ollut jo vuosia. Ihme että ollaan saatu nämä lapset edes tehtyä.

No just niin en kyllä tarkoittanut. Tarkoitin, että siinä perheessä voisi joku muukin tienata, esim. se laakereillansa lepäävä muija, joka narisee kotiin ylitöistä tulevalle miehelle. Se mies on sentään tehnyt pitkää päivää, että saa teidät ruokittua.

Mä olen siitä niin onnellinen, että mun miehellä on normi päivätyö ja meillä on molemmilla omia harrastuksia ja omia aikaa sekä yhteistä aikaa perheenä.

Sitä voi sitten miettiä, että se mies varmaan jossain vaiheessa etääntyy, kun ei juuri koskaan näe lapsiaan tai vaimoaan. Sitä varmaan vaan kaatuu sänkyyn, kun tulee kotia.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että muijat on kotona ja ulisee miehelle, että kun ei ole kotona, jos kerta ämmäkkeet ite ei ole valmiita menemään töihin sitä leipää tienaamaan. Turha siinä nurista jos ei koskaan nää. PErse ylös penkistä ja yhteisiä menoja kustantamaan, niin näättekin joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Näin, uravalinta. Siksi epäilen ettei vaan halua olla kotona. Kun aloitimme seurustelun oltiin molemmat opiskelijoita enkä todellakaan voinut kuvitella että mies tällaisia työpäiviä joutuisi tekemään. Ja projektia seuraa aina seuraava projekti. Näin on ollut jo vuosia. Ihme että ollaan saatu nämä lapset edes tehtyä.

voi ei... tuo sun viimeinen lause kyllä rupes vähän jo naurattaan :D mutta siis ikävä tilanne jos puhe ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja äireeeeeeeeee:

No just niin en kyllä tarkoittanut. Tarkoitin, että siinä perheessä voisi joku muukin tienata, esim. se laakereillansa lepäävä muija, joka narisee kotiin ylitöistä tulevalle miehelle. Se mies on sentään tehnyt pitkää päivää, että saa teidät ruokittua.

Mä olen siitä niin onnellinen, että mun miehellä on normi päivätyö ja meillä on molemmilla omia harrastuksia ja omia aikaa sekä yhteistä aikaa perheenä.

Sitä voi sitten miettiä, että se mies varmaan jossain vaiheessa etääntyy, kun ei juuri koskaan näe lapsiaan tai vaimoaan. Sitä varmaan vaan kaatuu sänkyyn, kun tulee kotia.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, että muijat on kotona ja ulisee miehelle, että kun ei ole kotona, jos kerta ämmäkkeet ite ei ole valmiita menemään töihin sitä leipää tienaamaan. Turha siinä nurista jos ei koskaan nää. PErse ylös penkistä ja yhteisiä menoja kustantamaan, niin näättekin joskus.

Mä olen tällä hetkellä vielä äitiyslomalla ja kuten aikaisemmin sanoin, tulot on niin hyvät että vähemmälläkin oltaisi hyvin toimeentulevia. Mies on itse ihan ehdottomasti sitä mieltä että olen kotona lasten kanssa. Olen ollutkin töissä eikä se miehen työmäärään vaikuttanut millään tavoin. Mutta kiitos neuvosta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äireeeeeeeeee:

Mä olen tällä hetkellä vielä äitiyslomalla ja kuten aikaisemmin sanoin, tulot on niin hyvät että vähemmälläkin oltaisi hyvin toimeentulevia. Mies on itse ihan ehdottomasti sitä mieltä että olen kotona lasten kanssa. Olen ollutkin töissä eikä se miehen työmäärään vaikuttanut millään tavoin. Mutta kiitos neuvosta!

Sepä se, töissä olen minäkin vaan ei se mun työssä käyminen miehen töitä vähennä.

Yhteistyössä