Muita jotka luulevat/ toivovat olevansa NYT raskaana?


Silver: Olisiko nyt silti voinut käydä niin, että raskaana olisin? Toisaalta ilman ehkäisyä tapahtunut puuhailu ei ollut millään tavalla "otollinen ajankohta" Joo tiedän siihen ei ole luottaminen...

Pitäisköhän meidänkin vaikka ottaa kumit käyttöön ja 'jättää' vahingossa joskus pois jos vaikka tärppäis :) Aika epätodennäköistä meillä.. :D :LOL:
 
Minäkin ilmoittaudun joukkoon. Tämä on ensimmäinen kiertoni ilman ehkäisyä. Nyt on menossa kp 29/28 eikä tätiä vielä kuulu. Tein kp 26/28 testin, joka oli roskishaamu (tiedän, ei tarkoita mitään) ja seuraavana päivänä negan. Oireita on ollut jo reilun viikon, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Alamaha on koholla, kovempi kuin silloin kun menkkojen vuoksi on turvonnut, välillä etoo ja tulee syötyä tosi vähän. Maha turpoaa päivän mittaan, aamulla on aika normaali. Lisäksi iltaisin palelen tosi paljon ja päivisin on ollut pientä huimausta.
Eilen tuntui siltä, että menkat olisi alkaneet ja piti mennä vessaankin tarkistamaan, mutta se olikin vaan kirkasta limaa.
Jännäilen nyt vielä viikonlopun, jos ei menkat ala niin testaan maanantaina. Luulisi kuitenkin että toi toissapäiväinen testi olisi jo näyttänyt plussaa jos olisin raskaana? Testi oli Acon 10.
 
no nyt mulla siis menossa kp45 no joskus ollu tosi epäsäännöllisetkin mutta nyt edelliset kahet menkat ollu sit säännölliset..et yleensä kierto ollu 28-30päivää...nyt ei tosiaan mtn kuulu..rinnat on kyllä kipeät vai kuvittelenko?! noo jospa testailisin tässä taas..millon ?

onkos muilla tullu tärppejä? :flower: :hug:
 
Täällä kp 22/26. Viluttaa hirveästi ja lämmöt on ylhäällä (37c), koskaan ennen ei ole ollut näin kylmä ilman kuumetta (olo on kuin olisi n. 38-39 astetta kuumetta). Olen koko ajan ihan jäässä. Samoin väsymys on uskomatonta. Tuntuu pientä tosi lievää jomotusta alavatsassa ja painon tunnetta alavatsassa (vähän niinkuin virtsarakossa oikeestaan, siellä kohdilla). Miltäs kuulostaa?
 
kiharapää, kiitos vastauksesta. Oireet on kyllä lupaavat, mutta jotenkin pelottaa, että mieli on vaan kehittänyt erilaisia raskausoireita... olen vähän pessimisti :ashamed: . Tässä tilanteessa alkaa kuuntelee kroppaansa ihan hysteerisesti, tiedättekö mitä tarkoitan.. ? Jokainen nippailu pannaan merkille jne..
 
Hei voisikohan joku veikata, mikä mulla on. Eli tuo palelu ja väsymys jatkuu, ja rinnat on kipeät, ja nyt sitten kesken kaiken kp 22/26 tuli sellaista pientä, rusehtavaa tuhrua/pientä vaaleanpunaista "juttua" ja on menkkaolo, mutta ainakaan vielä ei ole menkat alkaneet. Ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa tullut mitään tuhrua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zora:
Hei voisikohan joku veikata, mikä mulla on. Eli tuo palelu ja väsymys jatkuu, ja rinnat on kipeät, ja nyt sitten kesken kaiken kp 22/26 tuli sellaista pientä, rusehtavaa tuhrua/pientä vaaleanpunaista "juttua" ja on menkkaolo, mutta ainakaan vielä ei ole menkat alkaneet. Ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa tullut mitään tuhrua.
Itse painiskelen saman ongelman kanssa - mulla tuli sitä tuhrua kp 26/30. Nyt on meneillään kp 40/30, ja ainakin perjantaina raskaustesti näytti vielä negaa. Kuukautisiakaan ei kyllä ole kuulunut, ja raskausoireiden määrä kasvaa koko ajan.

Pidän peukkuja, että plussaisit - ja että plussaisit nopeasti. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Leena-Mari:
Alkuperäinen kirjoittaja Zora:
Hei voisikohan joku veikata, mikä mulla on. Eli tuo palelu ja väsymys jatkuu, ja rinnat on kipeät, ja nyt sitten kesken kaiken kp 22/26 tuli sellaista pientä, rusehtavaa tuhrua/pientä vaaleanpunaista "juttua" ja on menkkaolo, mutta ainakaan vielä ei ole menkat alkaneet. Ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa tullut mitään tuhrua.
Itse painiskelen saman ongelman kanssa - mulla tuli sitä tuhrua kp 26/30. Nyt on meneillään kp 40/30, ja ainakin perjantaina raskaustesti näytti vielä negaa. Kuukautisiakaan ei kyllä ole kuulunut, ja raskausoireiden määrä kasvaa koko ajan.

Pidän peukkuja, että plussaisit - ja että plussaisit nopeasti. :)
Voi että, mahtaa olla ikävää odotella noin pitkään plussaa tai kuukautisia! Tiedän kokemuksesta, miten rassaavaa on, kun kierto venyy, eikä "mikään ole varmaa". Mä en vaan ymmärrä, mikä nämä oireet voi aiheuttaa. Voisiko olla esim tavallista paljon pahempi PMS? Mulla tuo tuhru jäi siihen yhteen pyyhkäisyyn, enää ei ole tullut mitään. Paleltaa kovasti...
 
mul on vähän samat ongelmat ku muillakin... nyt menossa kp 44/24 ja menkkoja ei kuulu ja testit näyttää vaan negaa... toivoisin sen olevan myöhäinen plussa mut sais kyllä sit jo tulla tai sais ne menkat alkaa...
 
saanko liittyä seuraanne?
teillä kuulostaa olevan paljo samanlaisia oireita ku mulla.
ekaks mulla oli viimeset menkat 15 päivää myöhässä mut raskaanakaan en ollu. testit näytti negaa vaikka mahasta nippaili ja paleli. soitin tk:hon ja siellä hoitsu sano et jos oikeen stressaa tai vaan oottaa raskautumista ni kroppa rupee pihtailee ja menkkoja ei tuu koska halu lapsen saantiin "on liian kova".
toiseks, etten vaan turhaan lannista tai loukkaa ketään, tiedän myös tapauksen jossa kaveri testas 5 negaa ja oli kuiteski jo raskaana. pissaan ei vaan erittynyt tarpeeksi raskaushormonia..
itelläni on tällä hetkellä tilanne päällänsä. eli lämmöt koko ajan 37c ja rapiat, alavatsaa nippailee satunnaisesti ja nenä on tukossa(kuulemma luetellaan raskausoireeksi). epäsäännöllisen kierron uhrina turhauttavat päivät. eli kp30/28-45...
 
DoB
Nyt ois kp25/28 ja samat tuntemukset jatkuu, plus että kahvi ei mene enää alas ja jotenkin ällöttää koko ajan. Ajattelin että tekisin testin viikonloppuna, mitenhän sitä jaksaa odottaa sinne asti :D Musta oikeesti tuntuu niin kovasti, että oon raskaana :p
 
Nyt on menkat jo viikon myöhässä ja oireet senkun jatkuvat. Pitäisi vissiin varata aika testeihin. Parempi mennä lekurille suoraan eikä pelleilä apteekin testeillä, niin saa heti selvyyden sitten. :|
 
taas täällä.. menkat päivän kaks myöhäs, tosin joskus eli tosi harvoin sekasi kierto.
Rinnat kipeämmät kuin koskaan, alavatsaan pistelee ihan niinkuin menkat alkais, vessassa saa olla koko aika, pahaa oloa välillä ja väsyttää..
oon koittanu tän kierron ajan pysytellä poijes täältä etten kuvittele oireitani.. :LOL: enkä tosin raskautta ehtiny miettiä.. muutakun nytten kun aloin miettii oireitten syytä. sas nähä miten käy.. vkl aattelin testailla jos ei menkat oo tosissaan alkanu..
 

Yhteistyössä