Onnea Silver :flower: ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
Rauhallisin mielin vaan! :heart:
Rauhallisin mielin vaan! :heart:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Heidsu:juu ja just negasin.. elikkä jatkuu piina...prkl...
Itse painiskelen saman ongelman kanssa - mulla tuli sitä tuhrua kp 26/30. Nyt on meneillään kp 40/30, ja ainakin perjantaina raskaustesti näytti vielä negaa. Kuukautisiakaan ei kyllä ole kuulunut, ja raskausoireiden määrä kasvaa koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Zora:Hei voisikohan joku veikata, mikä mulla on. Eli tuo palelu ja väsymys jatkuu, ja rinnat on kipeät, ja nyt sitten kesken kaiken kp 22/26 tuli sellaista pientä, rusehtavaa tuhrua/pientä vaaleanpunaista "juttua" ja on menkkaolo, mutta ainakaan vielä ei ole menkat alkaneet. Ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa tullut mitään tuhrua.
Voi että, mahtaa olla ikävää odotella noin pitkään plussaa tai kuukautisia! Tiedän kokemuksesta, miten rassaavaa on, kun kierto venyy, eikä "mikään ole varmaa". Mä en vaan ymmärrä, mikä nämä oireet voi aiheuttaa. Voisiko olla esim tavallista paljon pahempi PMS? Mulla tuo tuhru jäi siihen yhteen pyyhkäisyyn, enää ei ole tullut mitään. Paleltaa kovasti...Alkuperäinen kirjoittaja Leena-Mari:Itse painiskelen saman ongelman kanssa - mulla tuli sitä tuhrua kp 26/30. Nyt on meneillään kp 40/30, ja ainakin perjantaina raskaustesti näytti vielä negaa. Kuukautisiakaan ei kyllä ole kuulunut, ja raskausoireiden määrä kasvaa koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja Zora:Hei voisikohan joku veikata, mikä mulla on. Eli tuo palelu ja väsymys jatkuu, ja rinnat on kipeät, ja nyt sitten kesken kaiken kp 22/26 tuli sellaista pientä, rusehtavaa tuhrua/pientä vaaleanpunaista "juttua" ja on menkkaolo, mutta ainakaan vielä ei ole menkat alkaneet. Ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa tullut mitään tuhrua.
Pidän peukkuja, että plussaisit - ja että plussaisit nopeasti.