V
vieras
Vieras
Nuo opet sitte jaksavat valittaa palkoistaan.. Hyvät palkat ja pitkät lomat. Luulevat aina olevansa oikeassa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on se kumma että hoitajien palkkavaatimukset vihastuttaa... mites on kun esim. paperityöläiset lakkoilee jatkuvasti, eikö se ärsytä?? taidatkin olla jonkun paperityöläisen vaimo... pitäähän sitä ukolla rahaa olla että saa akka lakkaila kynsiä ja levittää revaa kotisohvalla......mieti vähän ennen kuin avaat suus...Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa seurannut:Olen työssäni seurannut kunta-alan palkkakehitystä yli 10 vuotta. Tänä aikana mikään muu naisvaltainen ammattiryhmä ei ole saanut niin hyviä korotuksia kuin hoitoala. He ovat saaneet useita kertoja yleiskorotuksen lisäksi korotuksia hinnoitteluihin. Tämä hinnoittelukorotus nostaa palkkaa ihan kivasti, kun sellainen sattuu kohdalle.
Ymmärrän kyllä, että olisi kiva saada 500 e lisää palkkaa. Niin minustakin olisi ja naapurista. On kuitenkin paljon muiden alojen työntekijöitä, jotka tekevät vaativaa työtä ja palkka on pienempi kuin hoitajalla.
Toki pitää olla huolestunut siitä kuka meidät hoitaa vanhana, sairaina tms. Mutta kiristys sillä, että hoitajat lähtevät pois työstään elleivät saa lisää palkkaa, on jotenkin kyseenalaista.
Kiitos ja mukavaa illan jatkoa!
Alkuperäinen kirjoittaja Pipsa:No tuota.. olen ollut töissä sekä koulussa että sairaalassa. Oma mielipiteeni on se että hoitajilla on aikalailla raskaampi homma, fyysisesti ja psyykkisesti..
Päivän aikana useampikin opettaja istuu 15 min kahvilla IHAN JOKA välitunti..
Hoitaja syö työn lomassa ja monesti pitää se sämpylä laskea pöydälle kun kutsu soi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikki kitisevät hoitajat vaihtoon!!!!!!! varmaan löytyy vielä ihmisiä jotka tekevät työtä sydämestään eikä kitise lisää rahaa!!!!!! jos ei täältä löydy niin sit ulkomailta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kaikki kitisevät hoitajat vaihtoon!!!!!!! varmaan löytyy vielä ihmisiä jotka tekevät työtä sydämestään eikä kitise lisää rahaa!!!!!! jos ei täältä löydy niin sit ulkomailta
Alkuperäinen kirjoittaja Ei mua:Annapa esimerkkejä aloista, joilla tehdään vaativaa/vaativampaa työtä matalammalla palkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ei mua:Annapa esimerkkejä aloista, joilla tehdään vaativaa/vaativampaa työtä matalammalla palkalla.
Kotiäiti, Pph jne jne...
Ja joo joo, ei ole vaativampaa jne...mutta itse voin viiden lapsen kotiäitinä, nyt pph sanoa, että palkankorotus ei todellakaan olis pahitteeksi. Vaativaa työtä lähes ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas, paljonko sairaanhoitajat nyt sitten saa palkkaa? Onko tuo ylempänä mainittu 2500? oikein?
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas, paljonko sairaanhoitajat nyt sitten saa palkkaa? Onko tuo ylempänä mainittu 2500? oikein?
jos itse menisin töihin, saisin vain haaveilla tuosta summasta.. ehkä ne suurin osa hoitajista jotka just jäämässä eläkkeelle ja saa kaikki mahdolliset ikälisät niin saavatkin jotain tuohon suuntaan... mutta se palkka ilman lisiä on tosiaan varmaan tonnin vähemmän reaalissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas, paljonko sairaanhoitajat nyt sitten saa palkkaa? Onko tuo ylempänä mainittu 2500? oikein?
jos itse menisin töihin, saisin vain haaveilla tuosta summasta.. ehkä ne suurin osa hoitajista jotka just jäämässä eläkkeelle ja saa kaikki mahdolliset ikälisät niin saavatkin jotain tuohon suuntaan... mutta se palkka ilman lisiä on tosiaan varmaan tonnin vähemmän reaalissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lh:Kata-76,ei muuten pidä paikkaansa. Olen lähihoitajana vakituisessa työsuhteessa, bruttopalkka 1650. Tule vaikka katsomaan tilinauha.
Nuo hs aritkkelin summat olis just oikeat.
Alkuperäinen kirjoittaja Surina74:Nyt jo aikamoinen pula hoitajista, eikä työn vaativuuteen nähden huono palkkaus ainakaan lisää hoitotyön vetovoimaisuutta! Sijaisiksi otetaan ketä saadaan, itsekin olisin saanut työtä kolmesta sairalasta, vaikkei mulla ole kokemusta sairaalassa työskentelystä, ainoastaan avohoidon puolelta...
Kertokaapa, mistä revitään työntekijöitä hoitotyöhön, kun väestö vanhenee, potilaat yhä huonokuntoisempia ja hoitajia jää eläkkeelle ja uusia työntekijöitä ei saada! Kyllä palkka on yksi iso plussa, jos yritetään houkutella työntekijöitä alalle.
Että kannattaa pysyä terveenä, ettei joudu hoitoon sairaalaan, jossa työskennellään henkilökuntavajauksella!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onhan päivänselvää, että kun 100-vuotiaita pidetään miljardeja maksavin lääkkein,hoidoin ja tutkimuksin hengissä, ei mikään määrä hoitajia riitä. Tilanne täysin järjetön. Kuolema on nykyajan ihmisille vieras käsite, ei normaalia elämää.
Mielestäni siis 99½ % sairaanhoidosta on täysin turhaa ja itsekästä maailman saastuttamista. Se ½ %, johon kuuluu juuri lasten rokottaminen tai neuvolakäynnit, siihen riittäisi muutama prosentti tällä hetkellä töissä olevista sairaanhoitajista.
Vaikka joka toinen suomalainen nainen alkaisi sairaanhoitajaksi, ei heitä ole kohta tarpeeksi, kun ihmiset pidetään toisesta päästä ikuisesti hengissä konein miljardein, ja samaan aikaan lapsiperheet ovat köyhempiä kuin koskaan. Siihen ei tule mikään raha suomessa riittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:Alkuperäinen kirjoittaja Lh:Kata-76,ei muuten pidä paikkaansa. Olen lähihoitajana vakituisessa työsuhteessa, bruttopalkka 1650. Tule vaikka katsomaan tilinauha.
Nuo hs aritkkelin summat olis just oikeat.
No, sitten joku lähihoitaja saa sinua enemmän palkkaa!!! Sitähän se keskiarvo on, että jos joku saa enemmän ja joku vähemmän niin keskiarvollisesti sinä saisit tämän ja tämän verran palkkaa! Ei se keskiarvo tarkoita sitä että KAIKKI saa tuon verran palkkaa! Se on vaan ainoa tapa verrata eri alojen palkkoja keskenään.