Muita joilla on "lapsivapaa viikonloppu" tulossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Ei oo, enkä mä osais olla noista 2 yötä erossa. Ja muutenkin on tulossa kiva viikonloppu, perjantaina on rakenne ultra :heart: Lauantaina istutaan iltaa muutaman kaverin kanssa ja sunnuntaina näkee muutaman rakkaan sukulaisen keitä näkee tosi harvoin. Jee =)

Lapsille tekee hyvää tavata isäänsä, useemminkin sais hakee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Meillä tulee vuoroviikkosysteemi. :whistle: Tosin ei välttämättä ihan kalenteriviikoittain tulevan exän työn vuoksi mutta niin että päivät menee aika tasan.
Kaipa mä siihen totun.

Ei oo, enkä mä osais olla noista 2 yötä erossa. Ja muutenkin on tulossa kiva viikonloppu, perjantaina on rakenne ultra :heart: Lauantaina istutaan iltaa muutaman kaverin kanssa ja sunnuntaina näkee muutaman rakkaan sukulaisen keitä näkee tosi harvoin. Jee =)

Varmasti. Toivottavasti on heilläkin kiva viikonloppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Meillä tulee vuoroviikkosysteemi. :whistle: Tosin ei välttämättä ihan kalenteriviikoittain tulevan exän työn vuoksi mutta niin että päivät menee aika tasan.
Kaipa mä siihen totun.

Meillä oli hetken viikko-viikko-härpäke.

kyllä siihen tottuu kun on pakko. ja lapsillekin tekee hyvää näkeä isänsä. :D
meillä rakenne-ultra torstaina, toivottavasti pieni suostuu näyttää jalkoväliä myös. :D :whistle:

Ok. Mä olen nyt vähän innostunut noista kyselemään kun asia on ajankohtainen itselle... Torstaina pitäisi tehdä paperit.

Mulle olis sopinut jatkaakin, mutta... Ehkä olis jatkunutkin, jos ex joskus olis suostunut jonkinlaisen kirjallisen tapaamissopimuksen tekemään. Mutta ihan ok. näinkin, näkee edes tuon joka 2 vkl, useammin olis parempi.

Mulla oli just vapaa viikonloppu.. Olin hyvän ystäväni luona, jolla oli syntymäpäivä lauantaina. Juotiin muutama lasi hyvää punaviiniä, valvottiin luvattoman pitkään ja keskusteltiin henkeviä.

Ensi viikonlopun pyhitän muksuille ja nuoremmalle pikkuveljelleni, joka tulee vkonlopuksi tänne lapsuudenkotiimme =)

Mulle olis sopinut jatkaakin, mutta... Ehkä olis jatkunutkin, jos ex joskus olis suostunut jonkinlaisen kirjallisen tapaamissopimuksen tekemään. Mutta ihan ok. näinkin, näkee edes tuon joka 2 vkl, useammin olis parempi.
Meillä tulee kirjallinen sopimus siten että päiviä tulee suunnilleen yhtä paljon molempien luona. Rankalta se tuntuu olla niin paljon erossa lapsista mutta toisaalta yhtä rankalta se tuntuu tuosta tulevasta exästä... Ja ehkä se oma aikakin tulee ihan tarpeeseen. :whistle:

Meillä tulee kirjallinen sopimus siten että päiviä tulee suunnilleen yhtä paljon molempien luona. Rankalta se tuntuu olla niin paljon erossa lapsista mutta toisaalta yhtä rankalta se tuntuu tuosta tulevasta exästä... Ja ehkä se oma aikakin tulee ihan tarpeeseen. :whistle:

Oma-aika tulee aina tarpeeseen.. Mä kävin silloin exän viikoilla aina tapaas lapsia, mut vastavuoroisesti hän ei sitten käyny, kun lapset oli mulla. Asia olis voinu olla eri, jos ex olis joskus elänyt arkea lastensa kanssa, eikä vaan viikonloopuja.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

kyllä siihen tottuu kun on pakko. ja lapsillekin tekee hyvää näkeä isänsä. :D
meillä rakenne-ultra torstaina, toivottavasti pieni suostuu näyttää jalkoväliä myös. :D :whistle:

No tottakai noikin isällään sitten olis varmaan useestikkin jos tilanne olis se.

Sitä samaa mäkin koitan silmät sirrillään tihrustaa :D

Yhteistyössä