MAM2, mä tiedän tuon testikammon!! Oon itse ollut samanlainen, mieluummin elää ihanassa toiveikkuudessa vielä edes päivän tai pari, kuin pilaa sen negalla... nega on aina jotenkin niin lopullinen, vaikka miten tietää,että uusia kiertoja ja uusia mahdollisuuksia tulee.
Mulla maha kipeytyi siirrosta lähes pahemmin kuin punktiosta, näin se on mennyt joka kerta. Tällä kertaa olen ottanut tosi lunkisti eli jättänyt suosilla kaikki liikuntaharrastukseni tauolle, mikä kyllä totisesti ei ole mulle helppoa!!
syssyllä on kyllä jännät paikat, voi että miten ihanaa jos olisi tärpännyt!
Täällä menossa vasta pp3 / dpo6, ja tietystikään ei mitään mainittavia oireita (mitä nyt megalomaaninen v***us jonka laitan Lugejen piikkiin...) Jännä miten lääkkeiden aiheuttamat oireet vaihtelee kierrosta toiseen, esim. Pregnyl useimmiten tekee nännit tosi araksi mutta tällä kertaa ei yhtään. Ja näytti jo poistuneen elimistöstä, tein eilen testin ja se oli puhdas nega (mulla siis tällainen typerä tapa, että hyvissä ajoin ennen oikean plussan mahdollisuutta tarkistan ettei Pregnyl enää kummittele testeissä).
Mukavaa torstaita kaikille, kohtahan se taas on pitkä ja ihana viikonloppu!!