MUITA HYVIÄ TILAAJALAHJOJA ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:35 TuhmaHauva kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:32 ja mitä vielä kirjoitti:
Ahneita akkoja ootte.Kaikki vaan ilmattex ja sitte on hyvä olla.Huoh

Ne tilaajalahjat mitään ilmasia oo, maksatetaan lehden tilaushinnassa...
Parempaa loppu päivää siulle :whistle:

No kyllä ne ilmaisia s.aatana on.Lehdestähän sä ämmä maksat.Skoolille ei jää mitään hintaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:43 ja mitä vielä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:35 TuhmaHauva kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:32 ja mitä vielä kirjoitti:
Ahneita akkoja ootte.Kaikki vaan ilmattex ja sitte on hyvä olla.Huoh

Ne tilaajalahjat mitään ilmasia oo, maksatetaan lehden tilaushinnassa...
Parempaa loppu päivää siulle :whistle:

No kyllä ne ilmaisia s.aatana on.Lehdestähän sä ämmä maksat.Skoolille ei jää mitään hintaa.
no mitä sitte? :whistle: Ons se jotenkin sulta pois jos joku tilaa lehden ja saa tilaajalahjan päälle? :D

Ei oo multa pois, mutta tuohan on moraalisesti täysin arveluttavaa toimintaa.Tilaat lehden vain saadaksesi lasikipon.Ahne ämmä oot.Mitä vielä saisit ilmattex????Huhuu tietääkö joku???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:50 ja mitä vielä kirjoitti:
Ei oo multa pois, mutta tuohan on moraalisesti täysin arveluttavaa toimintaa.Tilaat lehden vain saadaksesi lasikipon.Ahne ämmä oot.Mitä vielä saisit ilmattex????Huhuu tietääkö joku???

Eikös se ole lehdeltä arveluttavaa lahjoa että saisi lukijoita.... *heittää vettä jo kihisivän kuumalle kiukaalle* :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:54 Huopatossu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:53 Udenforstående kirjoitti:
viitsiikö joku oikeesti tilata lehtiä, et saa mariskoolin tms??? mä ainakin ostaisin sen skoolin ja jättäisin lehden tilaamati...
Peesaus tälle

No , mutta kun nää akat on niin ahneita, että niiden täytyy saada lehdet ja skooli..ilmattex..ilmattex

no okei mä tunnustan tilaneeni kerran vauva lehden ku sai kassin ja sit ku sain vihdoin sen kassin oli tosi järkky... lehteäkään en lukenu vaan lahjoitin tilauksen ja karmean kassin siskolleni...

mulla on reilu 10 mariskoolia ja kaikki on ostettu ihan itse... en viittis sitte millään tilata jotai lehteä, et saisin ilmasee mariskoolin... tietty ellei ole varaa (ÄLKÄÄ SUUTTUKO) ostaa noita mariskooleja, ni ehkä sitte... mut toisaalta sen saa melkee samalla rahalla kun ton lehen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:56 ja vielä mitä kirjoitti:
\
\
viitsiikö joku oikeesti tilata lehtiä, et saa mariskoolin tms??? mä ainakin ostaisin sen skoolin ja jättäisin lehden tilaamati...
Peesaus tälle

No , mutta kun nää akat on niin ahneita, että niiden täytyy saada lehdet ja skooli..ilmattex..ilmattex

Ja kato kun myy sen skoolin ja lehdet lukemisen jälkeen, niin johan nettoo.
Haittaako sinua ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 15:04 äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 14:56 ja vielä mitä kirjoitti:
\
\
Peesaus tälle

Ja kato kun myy sen skoolin ja lehdet lukemisen jälkeen, niin johan nettoo.
Haittaako sinua ;)

Ja vielä tunnustit ahneutes ämmä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 15:03 Udenforstående kirjoitti:
no okei mä tunnustan tilaneeni kerran vauva lehden ku sai kassin ja sit ku sain vihdoin sen kassin oli tosi järkky... lehteäkään en lukenu vaan lahjoitin tilauksen ja karmean kassin siskolleni...

mulla on reilu 10 mariskoolia ja kaikki on ostettu ihan itse... en viittis sitte millään tilata jotai lehteä, et saisin ilmasee mariskoolin... tietty ellei ole varaa (ÄLKÄÄ SUUTTUKO) ostaa noita mariskooleja, ni ehkä sitte... mut toisaalta sen saa melkee samalla rahalla kun ton lehen...

Ootkos ajatellut että me kaikki ei asuta mariskoolikauppojen lähellä, eli toisin sanoen asuteen niin tuppukylässä että hyvä kun löytyy siwa, niin miten kätsää on saada tilaajalahjaksi skooli niin ei tarvi lähteä satojen kilometrien päähän sellaista ostamaan?!

meidän siwassa myydään ainakin mariskooleja!!! ja jos on OIKEEN kohtelias, voi käydä marimekon sivuilla ja TILATA lähimmästä liikkeestä!!! vaikka tulee postimaksut päälle ei maksa kuitenkaan hirveesti! nyttekki siel on -20? alea... www.marimekko.fi sieltä valitset MYYMÄLÄT ja katot lähimmän puljun...

vaikka mulla liike löytyy ihan läheltä, olen tilannut toiselta paikkakunnalta vaatteita ja ne on lähetetty kotiin!!!

tossakin voi käyttää mielikuvitusta, kun nykyään saa lähes kaiken tilattua kotiin... EI PAHALLA!!!!!<br><br>

Yhteistyössä