K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta taas on kiinnostavaa että te fanit roikutte täällä missä lähinnä antifanitetaan ja juorutaan.
Olen kiinnostunut ilmiöistä. Alunperin päädyin keskustelupalstoille, koska olin kiinnotunut ilmiöstä nimeltä Käärijä mutta nykyään käyn täällä, koska antifanius kiinnostaa. Siitä ei ole tehty paljoakaan suomalaista tutkimusta, vaikka aihetta on sivuttu monissa muissa tutkimuksissa. Antifanius tarvitsee syntyäkseen poikkeuksellisen suuren ja nopeasti rakentuneen suosion, mutta täällä Suomessa ilmiöt häviävät nopeasti. Käärijän antifanius näyttää olevan paljon vakiintuneempaa ja rakenteellisempaa kuin muiden artisitien, ja koska artisti pysyy pinnalla, pysyy myös antifanius pinnalla. Roikun täällä tasan niin kauan, kunnes ilmiö laantuu.

Olen kiinnostunut ilmiöistä. Alunperin päädyin keskustelupalstoille, koska olin kiinnotunut ilmiöstä nimeltä Käärijä mutta nykyään käyn täällä, koska antifanius kiinnostaa. Siitä ei ole tehty paljoakaan suomalaista tutkimusta, vaikka aihetta on sivuttu monissa muissa tutkimuksissa. Antifanius tarvitsee syntyäkseen poikkeuksellisen suuren ja nopeasti rakentuneen suosion, mutta täällä Suomessa ilmiöt häviävät nopeasti. Käärijän antifanius näyttää olevan paljon vakiintuneempaa ja rakenteellisempaa kuin muiden artisitien, ja koska artisti pysyy pinnalla, pysyy myös antifanius pinnalla. Roikun täällä tasan niin kauan, kunnes ilmiö laantuu.
Jo on selitykset.

Muutoin kuin et Erika puolustanut Olgaa, ja toi taas esiin kuinka hänen täytyi peittää pehvansa viisuissa.
Musta on ihanaa, kun naiset puolustavat toisiaan. Se jos mikä osoittaa rohkeutta ja lojaalisuutta. Miten ihmeessä lapset traumatisoituvat bikinien yläosasta, kun näkevät samaa uimarannoilla kesäisin lähes päivittäin? Se traumatisointi taitaa tulle niille, joille paljas pinta on ylipäätään ongelma ja samalla he ovat myös kaksinaismoralisteja, kun eivät kritisoi miehiä samasta asiasta.

Niin eivät olleet Leijonien toive vaan tulivat toisen artistin kutsumana. Erika olisi voinut laittaa edes ne Suomi-bikinit kanssa päälle, tämä oli Leijonien juhla.
Mietipä nyt sitä mahdollisuutta että on myös toivottu just tiettyjä biisejä. En pitäisi sitä ollenkaan mahdottomana ajatuksena. Pukkareissa on aivan hyvin voinut soida Ruoska ja Petshop sen Supermarion ym. ohella.

Yhteistyössä