Muistatko mitä teit sinä päivänä kun täytit 18 vuotta?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
muistan..
olin ravintolakoulussa tuohon aikaan, ja olin saanut sen perjantaipäivän vapaaksi, en 18v synttäreideni takia, vaan Pappani hautajaisia varten.
päivä siis meni hautajaisissa, sieltä menin kotiin, äidin kanssa juotiin synttärikahvit ja sit lähdin kavereiden kanssa juhlimaan synttäreitäni.En kuitenkaan mitenkään huippuhyvissä fiiliksissä..

Muistan elävästi; menin lasteni isän kanssa kihloihin, ja ravintolailtaa viettämään naapuri cityyn. Oli perjantaipäiväkin sopivasti. Ja saman viikonlopun sunnuntaina oli äitienpäivä, ja KOSKAAN ei ole ollut lapsuuskodoissani niin hiljaisia äitienpäiväkahveja, kun silloin. Äitini ei varmaan vieläkään ole antanut anteeksi moista kihlaushommaa....tosin oltiin oltu yhdessä jo 4 vuotta ennen sitä tapahtumaa, ja sen jälkeenkin vielä 15 vuotta oltiin kimpassa. Se nyt vaan (taas) otti äiteelläni niin koville :D )

Olin kotona, meillä oli sukulaisia juhlistamassa synttäreitäni.
Sinä iltana päätin, että muutan 700km päähän kodistani, niin kamala ilta se oli.
Olin kolmannella kuulla raskaana ja lähdimme vielä ystäväni kanssa ravintolaan syömään illemmalla ex-tempore kun en jaksanut kotona olla.

Se oli viikonloppu koska olin kotona. Tehtiin silloisen poikaystävän ja parhaan ystävän kanssa kakku, josta tuli ihan liian iso ja kummallisen näköinen, mutta se oli hyvää. Käytiin muistaakseni syömässä Santa Fe'ssä ja illemmalla minun vanhempani ja poikaystävän vanhemmat tuli kahville. Sain isältä pullon kuohuviiniä ja korkkasin sen, kun vieraat oli lähteneet.

^vierailija^
En muista siitä päivästä muuta kuin sen että allekirjoitin vuokrasopparin :D

Kaikki kaverit oli minua nuorempia (keväällä täytin, muut kesällä/syksyllä), niin ei ollu mitään baareilua. Muistaakseni kävin kans inssin sinä päivänä, joten päivä meni varmaan autolla ajaessa :)

IhanaValo
Ainakin kävin kavereiden kans syömässä, sit palloiltiin kaupungilla ja kaverit (mukaan lukien nykyinen mieheni) antoivat miulle yhteisesti ostetun medaljonkikaulakorun. Sit vähän myöhemmin kävin ainoan jo 18v. kaverini kans yksillä ja liityin "pussikaljaporukkaan", alaikäisten kavereideni joukkoon :)
Oli hauskaa, kaaduin ja kankku oli pitkään kipee.

Olin silloisessa asunnossamme, telkkarimme oli panttaamossa joten luin kirjaa. Tai yritin, sillä seurassani oli humalainen ja mustasukkainen kihlattuni. Odotin esikoistani, tosin en muista että tiesinkö sitä vielä tuossa vaiheessa vai vasta pari päivää myöhemmin.

Juu, kyllä muistan. Se oli lauantai. Ystävien kanssa juhlittiin ja ne jotka jo täyttäneen 18-vuotta lähti baariin mun kanssa =) Sain muutaman ilmaisen drinkikin. Silloin vuonna jotain oli baareissa tapana tarjota, jos synttäripäivä sattui siksi päiväksi. Hyvä mieli synttäreistä jäi!!

Juu, kyllä muistan. Se oli lauantai. Ystävien kanssa juhlittiin ja ne jotka jo täyttäneen 18-vuotta lähti baariin mun kanssa =) Sain muutaman ilmaisen drinkikin. Silloin vuonna jotain oli baareissa tapana tarjota, jos synttäripäivä sattui siksi päiväksi. Hyvä mieli synttäreistä jäi!!
Niin muuten oli! Minä sain ilmaisia drinkkejä paristakin paikasta kun täytin 20v :D

"vieras"
Muistan. :) Eikä ole vielä kukaan kertonut samanlaista: olin metsässä retkellä! Tarjosin kavereille synttärin kunniaksi keskiyöllä karkkia. Kaverit ihmetteli kovin, mitä mä siellä teen, mutta mitä muutakaan mä oisin tehnyt? Menin sit toisten kavereiden kanssa baariin muutaman päivän päästä.

salaiho harmaana
Olin kipeenä sillon ja oltiin matkalla Ruokolahdelta Tampereelle Tuttu juttu shown kuvauksiin oman ja muutaman muun luokan kanssa. Lastenohjaajaks opiskelin silloin.

Yhteistyössä