Muistatko mitä teit sinä päivänä kun täytit 18 vuotta?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Kokeilin alkoholia ensimmäisen kerran elämässäni. Ok kokemus, ei tosin mitenkään ihmeellinen. Baaris tutun kanssa. Pyörällä kotiin, tuntui oudolta ajaa hiprakassa.

Oli kesäloma lukiosta. Teoriakoe oli sinä aamuna, eikä se mennyt läpi, kun en ollut yhtään lukenut. Tuli ihan mieletön migreenikohtaus, jonka kourissa kärvistelin vielä silloin, kun kaverit tuli hakemaan juhliin. Tokenin siitä kuitenkin ja lähdettiin sitten terassin kautta baariin. Itse baari-illasta en muista mitään, ylläripylläri.

Ken guru
Itse asiassa, nyt muistui mieleen sellainen juttu, mitä en ole vuosiin edes ajatellut, että olin jo pitkään käynyt alaikäisenä yhdessä yökerhossa, siis parisen vuotta, ja kun täytin 18, menin sinne juhlimaan. Poket onnitteli kun kerroin että synttäreitä viettelen, ja olivat että :O, kun kerroin täyttäneeni 18..

Se oli sitä surutonta nuoruus aikaa....:cool:

"xXx"
Muistan. Oli perjantai. Tietysti piti käydä ostamassa juhlajuomaa kaupasta ja muistan kun harmitti kun ei kysytty edes papereita. Mikä sikäli oli outoa kun niitä kysellään vieläkin vaikka olen 28v. Sitten mentiin ekoille laillisille paukuille paikalliseen räkälään - paikka jossa en ole käynyt koskaan myöhemmin. Paikan omistaja tarjosi yhden lonkeron :) Siitä sitten kavereiden kanssa baarikierros, joka uusittiin seuraavana päivänä. Kävin vielä sunnuntaina päiväkaljallakin.. Jossain välissä oli kakkukahvit suvullekin, lahjoja ym. Oli kyllä kiva viikonloppu, ei mitään örvelökännejä edes vedetty vaikka baarissa viihdyttiinki kaksi päivää. Seuraavalla viikolla sain sitten ajokortin, voi sitä ajelun määrää :) Kaiken kaikkiaan hyvä vuosi, todellisuus aikuisuudesta iski vasta vuotta myöhemmin. Ei sillä, en mä silti haluaisi olla nyt 18v, oli se ahdistavaakin aikaa kaikkine suurine päätöksineen elämänsä kulusta (opiskelut, muutot jne).

"Liisukka"
Muistan. Olin sairaana. Kuumetta liki 40, hirveä kurkkukipu, päänsärky jne jne. Vanhemmat oli matkoilla. Suunnitellut 18v pippalot vaihtuivat siis siihen, että makasin koko illan yksinäni sohvalla ja torkuin ja välillä tuijotin itku silmässä telkkaria. Ei ollut yhtään kivaa :(

"vieras"
Muistan. Asuin poikaystäväni kanssa yhdessä. Silloin oli tiistai ja kävin ennen ajotuntia ostamassa tupakkaa ensimmäistä kertaa. Suoritin sinä päivänä autokoulun teoriakokeen ja olin lukiossa. Illalla join pari kaljaa :p Vain pari koska seuraavana päivänä oli inssi. Viikonloppuna oli sitten aikaa juhlimiselle :) Leivoin kakun, (minua vanhemmalla) poikaystävällä oli sitten seuraavana päivänä synttärit. En saanut lahjoja :S

"sarppa"
Pari ystävää tuli käymään minun ja silloisen mieheni luona. Juotiin kakkukahvit. Taisi itse asiassa osua keskelle viikkoa syntymäpäivä.Viikonloppuna sit lähettiin baanalla miehen ja kaverin kanssa.

:/
18vuotis pvnä,olin kauhessa oksennustaudissa ja jouduin ambulanssilla sairaalaan,olin raskaanakin viikolla 32 ja epäivät ensin raskausmyrkytystä. kun tervehdyin käytiin syömässä perheen kans ja inssiä ja teoriakoettakin ptiti siirtää oksentelun takia.en ole juhlinnut kertaakaan baarissa synttäreitä,olen ollut aina raskaana kun synttärit on olut:D ja olen taas kun täytän 24v:D neljäs tulossa.

Muistan istuneeni kotitalon rappusilla auringon paisteessa ja miettineeni elämää. Suunnitellut ja odotetut bileet vaihtuivat odotukseen selviääkö paras ystäväni hengissä (oli teholla jouduttuaan kolariin) vai kuoleeko. Juhlamieli oli kaukana.

"rtee"
Kävin yhden kaverin kans elokuvissa ja sen jälkeen haettiin kaks muuta kaveria mukaan ja käytiin yhdillä baarissa, jossa multa ei kysytty papereita, mutta 22-vuotiaalta kaverilta kysyttiin :D

Yhteistyössä