Muistatko mitä teit sinä päivänä kun täytit 18 vuotta?

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
svieras
Olin kavereiden kanssa laivalla juhlimassa ja mun isä oli "valvojana". Muistan, että mun isä tarjos mulle mun ekan valkovenäläiseni ja siitä asti mä oon juonut vaan valkovenäläisiä :D

"vieras"
En muista yhtään, vaikka siitä on vasta 5 vuotta :D Oli varmaan ihan tavallinen päivä. Muistan viimeiset synttäripippalot jotka järjestin, mutta en muista oliko ne 16-, 17- vai 18-vuotisjuhlat, eikä niihin tullut kuin kaksi kaveria viimein illalla nopeasti käymään :(

muistoja
Menin siskon ja poikaystävän kanssa juhlimaan ja suutuin ovimiehelle kun onnitteli mua :)

Käyttäydyin sopimattomasti ja vastuuttomasti. Tupakoin ja join. Puristelin erästä miestä. Aamulla oksensin elämäni ensimmäisen kerran viinan vuoksi. Sitä ennen kestin hyvin alkoholia eikä tullut krapulaakaan.

En muista, siitä on niin kauan. Olen syntynyt juuri vapun jälkeen. Sen muistan, että harmitti, etten vielä päässyt muiden kanssa baariin. Se on näköjään ollut keskiviikko, luultavasti olen ollut koulussa, olin lukion toisella luokalla. Ja tavannut poikaystävää illalla.

Sain aamulla kakkua (silloisen poikaystävän, nykyisen mieheni, ja ystäväni tekemänä, pääsin läpi teorian ja inssin siinä päivällä. Illalla mentiin baariin. Se oli keskiviikko, joten meno ei ollut kovin huikea :D Mutta oli mukava synttäripäivä kyllä :)

"vieras"
Olin ensin normi päivän töissä. Työpäivänä päätteeksi käytiin ajelemassa kierros kaljaratikalla vanhempieni, isoveljeni ja hänen vaimonsa, parhaan ystäväni ja yhden perhetuttavamme kanssa.

"hoo"
Siitä on jo viisitoista vuotta....

Paikallisessa pubissa tarjottiin aina 18 v. synttäripäivänä kalja. Oli tavallinen arkipäivä, mutta kävin siellä juomassa siiderin. Muistan, että kynsissäni oli oranssia ja vihreää lakkaa!!!!

Fleur de la Cour
Se oli keskellä viikkoa, muistaakseni tiistaipäivä kun täytin 18, joten juhlat juhlittiin vasta seuraavana viikonloppuna. Muistan kyllä silti, että sain aamulla lahjaksi timanttisormuksen vanhemmiltani sekä kävin koulupäivän jälkeen allekirjoittamassa ajo-opetuslupaperini äitini kanssa. Olin hiukan myöhässä asian kanssa, ajoharjoittelunhan olisi saanut aloittaa jo puoli vuotta ennen, mutta minä vitkuttelin sen kanssa ja aloitinkin sitten vasta kun täytin 18.

Olimme ystäväni kanssa katsomassa poikaystäväni futismatsia, ja kentän laidalla pusikossa joimme kumpainenkin 1,5 litraa Marlin helmeilevää omenaviiniä (YÖK!).

Siitä sitten suuntasimme keskustaan, ja menimme yhteen kaameaan räkälään jonne kaverikin pääsi, hän kun ei vielä ollut 18 v.

Kotiin olimme tulleet jo klo 22 jälkeen, mutta sitkeästi vaadimme bussikuskia ottamaan yömaksun koska on jo yö :snotty:. Sellainen on jäänyt mieleen.

Aamulla mentiin sitten kaameassa krapulassa kouluun. Olimme lukiolaisia ja samalla luokalla tuon ystäväni kanssa.

Sen pituinen se :), Anatolian 18-vuotissynttärit elokuussa 1994.

limpsis
Päivä oli sunnuntai ja aikaa siitä semmoset 14 vuotta jo.
Oltiin tultu edellisenä päivänä kuukauden kestäneeltä reililtä ja olo oli todella ryytynyt.
Ja juuri ja juuri jaksettiin muutaman kaverin kanssa sunnuntai-iltana raahautua Vanhan terassille parille kaljalle.
Ja äkkiä kotio nukkumaan takasin.
Muistaakseni ravintelin puolelta tarjottiin yks juoma 18 veen kunniaks!!

Yhteistyössä