L
lilliputti
Vieras
Mitä muita makuja niitä oli kuin tuo mustaherukka? Appelsiininmakuinen ainakin, mutta oliko muita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Muistatteko niitä hyviä merkkareita joita ei enään saa mistään?
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Muistatteko niitä hyviä merkkareita joita ei enään saa mistään?
MUISTAN! Ja arvaa alkoko tekeen mieli...
No on.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se taitaa olla metsämarja, jos oikein muistan.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eikös niitä muuten ollutkin mustaherukan makuisena? Muistaako joku?
on kai edelleen, on vaan sokeriton versio nykyään, vai onkos se joku marjasekotus sittenkin, väri on lila kummiskin![]()
![]()
eiks se oo tarpeeks liki?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Muistan![]()
Olin silloin jotain 10v tai allekin.
Muistan myös ne limsapullon korkit; siinä oli sellainen rengas mistä otettiin kiinni ja vedettiin korkin yli.
Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Muistan![]()
Olin silloin jotain 10v tai allekin.
Muistan myös ne limsapullon korkit; siinä oli sellainen rengas mistä otettiin kiinni ja vedettiin korkin yli.
Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No on.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se taitaa olla metsämarja, jos oikein muistan.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eikös niitä muuten ollutkin mustaherukan makuisena? Muistaako joku?
on kai edelleen, on vaan sokeriton versio nykyään, vai onkos se joku marjasekotus sittenkin, väri on lila kummiskin![]()
![]()
eiks se oo tarpeeks liki?![]()
![]()
Itseasiassa, määkin vielä pari kuukautta sitten oletin sen olevan mustaherukkaa, ja join sitä mustaherukkana. Mutta kerran sitten huomasin että hitto, ei se olekaan.
Väri hämää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Muistatteko niitä hyviä merkkareita joita ei enään saa mistään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Muistan![]()
Olin silloin jotain 10v tai allekin.
Muistan myös ne limsapullon korkit; siinä oli sellainen rengas mistä otettiin kiinni ja vedettiin korkin yli.
Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
oliko se joku joke?
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Muistatteko niitä hyviä merkkareita joita ei enään saa mistään?
Juu muistan, tosin meinasin tukehtua sellaiseen salmiakkimerkkariin, ne oli tosi isoja silloin...ja niiiiin hyviä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Muistan![]()
Olin silloin jotain 10v tai allekin.
Muistan myös ne limsapullon korkit; siinä oli sellainen rengas mistä otettiin kiinni ja vedettiin korkin yli.
Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
oliko se joku joke?
joo.. eiks se joke ollu joku mehujää..ja jossain tikuissa oli jotain vitsejä tai arvotuksiakin.. ehkä..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Enpäs tuota muista :ashamed: mutta muistatteko sen purkkajätskin, olisko ollu tikku purkkaa tms... PINKKI
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Muistatteko niitä hyviä merkkareita joita ei enään saa mistään?
Juu muistan, tosin meinasin tukehtua sellaiseen salmiakkimerkkariin, ne oli tosi isoja silloin...ja niiiiin hyviä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Enpäs tuota muista :ashamed: mutta muistatteko sen purkkajätskin, olisko ollu tikku purkkaa tms... PINKKI
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No on.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se taitaa olla metsämarja, jos oikein muistan.Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Eikös niitä muuten ollutkin mustaherukan makuisena? Muistaako joku?
on kai edelleen, on vaan sokeriton versio nykyään, vai onkos se joku marjasekotus sittenkin, väri on lila kummiskin![]()
![]()
eiks se oo tarpeeks liki?![]()
![]()
Itseasiassa, määkin vielä pari kuukautta sitten oletin sen olevan mustaherukkaa, ja join sitä mustaherukkana. Mutta kerran sitten huomasin että hitto, ei se olekaan.
Väri hämää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja liplap:Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:Mutta muistattekos sitä ihanaa vaaleanpunaista puikkojäätelöä, joka ritisi ja ratisi suussa ja tikussa oli aina joku maailmanennätys mainittu??
Mikä tuon jätskin nimi oli??
Enpäs tuota muista :ashamed: mutta muistatteko sen purkkajätskin, olisko ollu tikku purkkaa tms... PINKKI
muistan! nimee ei muista.