Muistaako kukaan TRIP-MEHUA sellaiseessa kolmion muotoisessa tetrassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistan =) Yhdistyy tuo muisto mummolassa vietettyihin kesäpäiviin. Käveltiin mummon kanssa kauppa-autolle ja sain trip-mehun. Lopuksi se piti polkasta ja poksauttaa jalalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Eikös niitä muuten ollutkin mustaherukan makuisena? Muistaako joku?

on kai edelleen, on vaan sokeriton versio nykyään, vai onkos se joku marjasekotus sittenkin, väri on lila kummiskin ;)
Se taitaa olla metsämarja, jos oikein muistan. :)

eiks se oo tarpeeks liki? :whistle: :D
 

Yhteistyössä