Muistaako kukaan TRIP-MEHUA sellaiseessa kolmion muotoisessa tetrassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:
Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain :).
en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia.. :whistle:
Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?
äh.. en saa päähäni.. mut aika varma oon et jotain muuta ku ritari ässää.. tyyliin jotain barbeja tai simmosta.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:
Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain :).
en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia.. :whistle:
Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?
äh.. en saa päähäni.. mut aika varma oon et jotain muuta ku ritari ässää.. tyyliin jotain barbeja tai simmosta.. :whistle:
näköjään ainakin 101 dalmatialaistarroja ollu jossain.. :whistle:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=77508654
 
äitee jo
Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:
Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti. :)
niitä pitkiä snöre nauhoja on vielä mut mä oon löytäny tosi harvoista kaupoista ja vaan sitä mansikan makusta,
 
Kotipsykologi
Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:
Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti. :)
niitä pitkiä snöre nauhoja on vielä mut mä oon löytäny tosi harvoista kaupoista ja vaan sitä mansikan makusta,
mä niitä tässä just kerran maistoin ja ihettelin et oliko ne musta tosiaan lapsena hyviä.. :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Joo,mä muistan nuo. Just muuten itekkin muistelin niiden nimeä,ei muista millään. Sit tuli mieleen pari jätskiä olisko ollu Lipsi ja Mac tai jotain sinnepäin,vai mainitsiko joku ne jo

 
tere
Minä alan olla jo sellainen keski-ikäinen ja minun pitäisi muistaa mutta kun en muista. Luulen kyllä tietävänikin mistä se johtuu, minun lapsuudenkotiini ei koskaan ostettu mitään juomia lapsille. Oli vain äitin tekemää mehua.
 
mymmyryy harmaana
Muistaako kukaan semmosia salmiakkiautoja (nyt en tarkoita vanhoja autoja, joita saa edelleen). Ne oli ohuempia ja parempia, kuin vanhat autot. Ja kiskalla myytiin irtsarit semmoisiin paperitötteröihin. Ja ne makso pari penniä/kpl.
 
mymmyryy harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:
Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:
Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain :).
mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden kesken
Peesi, meilläkin näitätarroja kerättiin.
 
vieras
Irtisten ostaminen oli hauskaa: 'Viidellä pennillä kakkosta, ja sitten markalla viittätoista...' Ja jonoa kerääntyi.

Muistan kun salmiakkijauhoa sai pienissä tuopeissa. Jätskialtaasta on jäänyt mieleen joku jätskivene ja pinkki Finger-mehujää, joka oli käden muotoinen. Se maksoi 2,50mk. Jätskissä oli varmaan etusormi pystyssä eikä keski kuten muistelen:)

Muistatteko rullapurkkaa? Pitkä rullallinen pinkkiä purkkaa muovilaatikossa. Kilpailtiin, kuka vetää eniten rullasta suuhun samalla kertaa. Sitten oli purkkaa, joka oli hammastahnatuubia pienemmässä, mutta malliltaan samanlaisessa purkissa.

Karkeissakin oli joku vastaava raeversio, joka poksahteli suussa. Se oli kiva kaataa lavuaariin paukkumaan.
 
harmaapöllö
muistan noi inhottavat limsapullot, oli aika usein laastari sormessa, sekä ne tripmehut.
muistaako kukaan 'juicy' purkkaa levyinä (en muista miten kirjotettiin) ei muuten nykypurkista enää saa yhtä hyviä palloja kuin ennen, ai niin ja muistan kun isäni söi aina stimorol purkkaa.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja harmaapöllö:
muistan noi inhottavat limsapullot, oli aika usein laastari sormessa, sekä ne tripmehut.
muistaako kukaan 'juicy' purkkaa levyinä (en muista miten kirjotettiin) ei muuten nykypurkista enää saa yhtä hyviä palloja kuin ennen, ai niin ja muistan kun isäni söi aina stimorol purkkaa.
juicyahan saa kai nykyäänkin?eikös se ole se keltainen paketti ...en tosin mausta tiedä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Black Pete!! Ne oli sit hyvii!!
 

Yhteistyössä