Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain.
mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden kesken
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain.
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain.
en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia..![]()
Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain.
en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia..![]()
Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?
äh.. en saa päähäni.. mut aika varma oon et jotain muuta ku ritari ässää.. tyyliin jotain barbeja tai simmosta..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti.![]()
niitä pitkiä snöre nauhoja on vielä mut mä oon löytäny tosi harvoista kaupoista ja vaan sitä mansikan makusta,
Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Nyt täytynee mennä maate ja todeta että mennyt ei enää palaa... Ikävä kyllä! Tää oli kyllä kiva ketju, tuli oikein hyvä mieli. Hyvät yöt kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain.
mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden kesken
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaapöllö:muistan noi inhottavat limsapullot, oli aika usein laastari sormessa, sekä ne tripmehut.
muistaako kukaan 'juicy' purkkaa levyinä (en muista miten kirjotettiin) ei muuten nykypurkista enää saa yhtä hyviä palloja kuin ennen, ai niin ja muistan kun isäni söi aina stimorol purkkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.