mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden keskenAlkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain .
mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden keskenAlkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain .
äh.. en saa päähäni.. mut aika varma oon et jotain muuta ku ritari ässää.. tyyliin jotain barbeja tai simmosta..Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia..Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain .
näköjään ainakin 101 dalmatialaistarroja ollu jossain..Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:äh.. en saa päähäni.. mut aika varma oon et jotain muuta ku ritari ässää.. tyyliin jotain barbeja tai simmosta..Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Muistatko mitä niissä tarroissa oli kuvattuna?Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:en muista sitä, mutta niitä oli muitakin simmosia purkkia mis oli tarra ympärillä.. simmosia pieniä suorakulmion mallisia..Alkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain .
niitä pitkiä snöre nauhoja on vielä mut mä oon löytäny tosi harvoista kaupoista ja vaan sitä mansikan makusta,Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti.
mä niitä tässä just kerran maistoin ja ihettelin et oliko ne musta tosiaan lapsena hyviä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:niitä pitkiä snöre nauhoja on vielä mut mä oon löytäny tosi harvoista kaupoista ja vaan sitä mansikan makusta,Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Yksi mikä oli hauskaa puuhaa oli solmia lakunarua pieneksi solmunauhaksi...tosin sitä on kyllä vielä tänäkin päivänä kaupan hyllyssä ja lisäksi joku mansikanmakuinen tms. Täytyneekin joku pv ostaa niin menee ilta rattoisasti.
=)Alkuperäinen kirjoittaja äitee jo:Nyt täytynee mennä maate ja todeta että mennyt ei enää palaa... Ikävä kyllä! Tää oli kyllä kiva ketju, tuli oikein hyvä mieli . Hyvät yöt kaikille!
mä en ihan sitä muista, mutta äiti aina kertoo tarinaa kun meni kipsalle ja kysyi et mitä noi pennin nallekarkit maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
mä muistan jotai karkkeja mut joku muistikuva on et olis ollu purkkkaa ja niissä kääreissä olis ollu markkaAlkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
Joo,mä muistan nuo. Just muuten itekkin muistelin niiden nimeä,ei muista millään. Sit tuli mieleen pari jätskiä olisko ollu Lipsi ja Mac tai jotain sinnepäin,vai mainitsiko joku ne joAlkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Peesi, meilläkin näitätarroja kerättiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jessenia:mä muistan noi oli tosi suosittuja mun kavereiden keskenAlkuperäinen kirjoittaja äiteee jo:Muistaako kukaan Ritäri Ässä-purkkaa....purkan ympärillä oli aina tarra... Itselläni taitaa olla läjä noita tarroja vielä tallessa jossain .
Mä muista ostaneeni pennin nallekarkkeja Kumpulan maauimalasta. Vielä minäkin jotain muistanAlkuperäinen kirjoittaja Aamu Uninen:Muistaako teistä kukaan, kun kaupasta sai pennin karkkeja?
juicyahan saa kai nykyäänkin?eikös se ole se keltainen paketti ...en tosin mausta tiedäAlkuperäinen kirjoittaja harmaapöllö:muistan noi inhottavat limsapullot, oli aika usein laastari sormessa, sekä ne tripmehut.
muistaako kukaan 'juicy' purkkaa levyinä (en muista miten kirjotettiin) ei muuten nykypurkista enää saa yhtä hyviä palloja kuin ennen, ai niin ja muistan kun isäni söi aina stimorol purkkaa.
Black Pete!! Ne oli sit hyvii!!Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.
Black Pete patukka. Eikö..?Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:Mulla on viime päivinä tullut mieleen sellaiset r-kioskilta ostetut oranssit salmiaikki/lakupatukat. Olivat littanoita ja se salkkari sellaista hieman sitkeää. Muistaako kukaan niitä. Oisko ollut merirosvon kuva siinä paperissa.