G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23525543:
Ihan selkeästi poika tässä kuvassa![]()
no on kyl tytön näköne toi sun poukas
Joo ei se tytöksi luuleminen meilläkään vaatetuksesta ole kiinni, on luultu vaikka olisi joku sininen autopaita päällä. Kerran oli Kiss-paita ja maastokuvioiset housut sekä farkkutakki.
Aika usein käytän pojalla myös Unisex-vaatteita, kuten eläinkuvioisia uusretropaitoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527454:Mä oon kuullu NIIN monta kertaa " mä luulin tytöksi kun on pitkä tukka" Ei ne vaatteet vaikuta suuntaan eikä toiseen jos tukka roikkuu selässä.
Joo sen olen huomannut.Varmaan tosiaan nuo pojan kiharat täytyy joskus lyhentää, mutta vielä ei kyllä olla raaskittu.
Minulla ei ole poikaa, tyttäriä on. Nuorinta on monesti luultu pojaksi, etenkin pienempänä.
Eikä siinä mitään, tytär ei ole niin selkeästi tytön näköinen kuin sisarensa. Mutta parikin kertaa on sattunut niin, että joku vieras aikuinen on alkanut tyttöjäni jututtaa. Kysellyt kahdelta vanhemmalta sisarelta heidän nimiään ja sitten pikkuveljen nimeä. Kun tytöt ovat oikaisseet sen pikkusiskoksi on heille sanottu, että kyllä he nyt ovat varmaan väärässä. Selvästihän tyttöni on pikkuveli.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23527556:Meilläkin vieraat joskus korjaa keskimmäistä, että ei sinulla kyllä pikkuveljeä ole vaan sisko.
Tosin keskimmäinen on itsekin sitä mieltä, että nuorin näyttää tytöltäIsoimmat kaverit luulivat yli vuoden, että kyse on pikkusiskosta, vaikka lasta puhuteltiin nimeltään, ja esikoinen korjasi että se on pikkuveli.