Muilla tytön näköisiä poikia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli ihan sama juttu, pojalla oli pitkät, paksut korkkiruuvikiharaiset hiukset, yhdistettynä tosi söpöön nassuun häntä luultiin jatkuasti tytöksi, siis vaikka oli aivan poikaväreihin puettu. 3-vuotiaana vasta raaskin kiharat leikata, tai poika itse halusi, mutta vieläkin pidän hänellä pidempää kuin nyrhittyä poikamallia hiuksissa. Enää ei niinkään tytöksi luulla, mutta söpöydestä kehutaan vieläkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23525543:

Niin ja tuossa on se missä poika on ehdottomasti tyttö :D

Mulle oli kyllä ainakin ihan selvää että tässä kuvassa on poika. :) Jäi vähän fiilis että kun joku sanoi tytön näköseksi niin muidenkin piti sanoa.... Palsta juu nou... :)

Ei oo koskaan haitannut vaikka ollaan luultu tytöksi. Mun mielestä on ihan "normaalia" et pikkulapsien sukupuoli ei oo aina niin selvä. Tiedän mä pojan näköisiä tyttöjäkin.

Meillä esikoista varsinkin luultiin todella usein pienenä ( alle 3v ) tytöksi, kuopusta harvemmin.
Ja itseasissa esikoista luultiin nyt hiihtolomalla kahdesti!! tytöksi ja poika on kohta jo 9v :D

[QUOTE="hiili";23525638]Mulle oli kyllä ainakin ihan selvää että tässä kuvassa on poika. :) Jäi vähän fiilis että kun joku sanoi tytön näköseksi niin muidenkin piti sanoa.... Palsta juu nou... :)[/QUOTE]

Ai nou :D Eikä sillä ole hitonkaan väliä onko tytön näköinen vai ei. Ensimmäistä kertaa 8 vuoteen vaan kuulin tuon kommentin ja sitä ihmettelin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23525543:

Niin ja tuossa on se missä poika on ehdottomasti tyttö :D

Minusta ihan pojan näköinen, mutta kauniskasvoinen, olet joidenkin vuosien päästä ihmeessä niiden kulmillanne pyörivien teinityttöjen takia. :D

Vanhempaa isoista pojista ja kuopustani luuluvat väliin tytöiksi, kauniit piirteet ja kiharat hiukset. Nyt kyllä näyttävät ihan omiltaa jo, vaikka komeita edelleen.
Se olisi ikävämpi, kun tyttöä/naista luullaan mieheksi.
Joskus en oikeasti ole saanut selvää jostain lihavahkosta lyhythiuksisesta, onko nainen vai mies, siis aikuisesta naisesta.

Kun poika oli taapero niin kyllä sitä joskus tytöksi luultiin. Ei se haitannut vaan oli aika suloista. Kun meillä on myös tyttö niin joku sanoi että teillä on suloiset tytöt :D Pojalla oli taaperona kihara pellavapää ja sirot kasvot. Poika on kyllä perinyt minulta sirommat piirteet ja tyttö on enemmän perinyt isän piirteitä. Hassua että näin monesti on.

Meil on taas "ongelma" toisinpäin.. eli 1v;tä ja 3:vtä tyttöämme luullaan lähes poikkeuksetta pojiksi ku kummallaki on lyhyet hiukset (vai ois puettuina v.punaisiin tai muuten tyttömäisiin vaatteisiin, tosin monesti näil kyl on sinistä tai vihreää/ruskeaa vaatett päällä)

[QUOTE="Kaisa";23526870]Meil on taas "ongelma" toisinpäin.. eli 1v;tä ja 3:vtä tyttöämme luullaan lähes poikkeuksetta pojiksi ku kummallaki on lyhyet hiukset (vai ois puettuina v.punaisiin tai muuten tyttömäisiin vaatteisiin, tosin monesti näil kyl on sinistä tai vihreää/ruskeaa vaatett päällä)[/QUOTE]

Joo ei se tytöksi luuleminen meilläkään vaatetuksesta ole kiinni, on luultu vaikka olisi joku sininen autopaita päällä. Kerran oli Kiss-paita ja maastokuvioiset housut sekä farkkutakki.

Aika usein käytän pojalla myös Unisex-vaatteita, kuten eläinkuvioisia uusretropaitoja.

Joo ei se tytöksi luuleminen meilläkään vaatetuksesta ole kiinni, on luultu vaikka olisi joku sininen autopaita päällä. Kerran oli Kiss-paita ja maastokuvioiset housut sekä farkkutakki.

Aika usein käytän pojalla myös Unisex-vaatteita, kuten eläinkuvioisia uusretropaitoja.

Mä oon kuullu NIIN monta kertaa " mä luulin tytöksi kun on pitkä tukka" Ei ne vaatteet vaikuta suuntaan eikä toiseen jos tukka roikkuu selässä.

Joo ei tosiaan oo vaatteista kiinni.
Esikoisella 8v oli päällä Addun siniset Chelsea verkkarit, en ihan uskois tytön päältä tollasta Englannin fudisfani vaatetta löytyvän :laugh:

Niin ja tukka on siis olkapäille asti.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;23527454:
Mä oon kuullu NIIN monta kertaa " mä luulin tytöksi kun on pitkä tukka" Ei ne vaatteet vaikuta suuntaan eikä toiseen jos tukka roikkuu selässä.

Joo sen olen huomannut. :D Varmaan tosiaan nuo pojan kiharat täytyy joskus lyhentää, mutta vielä ei kyllä olla raaskittu.

Eikä se aina ole hiuksista TAI vaatteista kiinni :D Meidän poikaa luullaa tytöksi, oli päällä sitten stereotyyppisen poikamaiset tai neutraalit vaatteet, ja vaikka ne pitkät enkelikutrit on jo leikattu. Minustakin poika itseasiassa näyttää nyt jopa enemmän tyttömäiseltä, kun pitkä tukka leikattiin pois :D

Minulla ei ole poikaa, tyttäriä on. Nuorinta on monesti luultu pojaksi, etenkin pienempänä.
Eikä siinä mitään, tytär ei ole niin selkeästi tytön näköinen kuin sisarensa. Mutta parikin kertaa on sattunut niin, että joku vieras aikuinen on alkanut tyttöjäni jututtaa. Kysellyt kahdelta vanhemmalta sisarelta heidän nimiään ja sitten pikkuveljen nimeä. Kun tytöt ovat oikaisseet sen pikkusiskoksi on heille sanottu, että kyllä he nyt ovat varmaan väärässä. Selvästihän tyttöni on pikkuveli.:ashamed:

Minulla ei ole poikaa, tyttäriä on. Nuorinta on monesti luultu pojaksi, etenkin pienempänä.
Eikä siinä mitään, tytär ei ole niin selkeästi tytön näköinen kuin sisarensa. Mutta parikin kertaa on sattunut niin, että joku vieras aikuinen on alkanut tyttöjäni jututtaa. Kysellyt kahdelta vanhemmalta sisarelta heidän nimiään ja sitten pikkuveljen nimeä. Kun tytöt ovat oikaisseet sen pikkusiskoksi on heille sanottu, että kyllä he nyt ovat varmaan väärässä. Selvästihän tyttöni on pikkuveli.:ashamed:

Meilläkin vieraat joskus korjaa keskimmäistä, että ei sinulla kyllä pikkuveljeä ole vaan sisko.

Tosin keskimmäinen on itsekin sitä mieltä, että nuorin näyttää tytöltä :D Isoimmat kaverit luulivat yli vuoden, että kyse on pikkusiskosta, vaikka lasta puhuteltiin nimeltään, ja esikoinen korjasi että se on pikkuveli.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;23527556:
Meilläkin vieraat joskus korjaa keskimmäistä, että ei sinulla kyllä pikkuveljeä ole vaan sisko.

Tosin keskimmäinen on itsekin sitä mieltä, että nuorin näyttää tytöltä :D Isoimmat kaverit luulivat yli vuoden, että kyse on pikkusiskosta, vaikka lasta puhuteltiin nimeltään, ja esikoinen korjasi että se on pikkuveli.

:D

Yhteistyössä