Muilla tytön näköisiä poikia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän poikaa (nyt 4 v) on luultu tytöksi. On vähän yli leukalinjaan loiva kihara vaalea tukka, edestä lyhennetty sekaiseksi. Ollaan luultu tytöksi mm. tällaisissa kamppeissa:

- punaiset poikien malliset shortsit
- turkoosi paita ja maastokuviohousut (poikien malliin leikattu)

Muita vaatetuksia en muista.
Muutaman kerran on kommentoitu, että kun on niin sirot kasvonpiirteet. Ja kauniit kasvot.

Minun poika on oikeasti kaunis, siis muidenkin kuin minun mielestä.

No ehkäpä se onkin juuri siinä. Siis että kun lapsi on kaunis, niin silloin hänessä on tyttömäisiä piirteitä. Jos itse puhun kauneudesta, niin näen sen tyttömäisenä ja söpöydestä/komeudesta puhuttaessa enempoi poikamaisena.

Kuvan poika on ihan mielettömän kaunis. Ja olisin luullut häntä tytöksi, ellet olisi kertonut, että pojasta on kyse. Tutulla on itseasiassa hyvin samannäköinen tyttö ja pikavilaukselta oisin voinut väittää kuvan lasta tuoksi tytöksi.

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://static3.channels.com/thumbnails/Diana-de-Sousa-Esa-ja-Fiskars-sakset-e13160943.jpg&imgrefurl=http://www.channels.com/episodes/13160943&usg=__FxVUeBRB9VaquGjrpDsosFgFu10=&h=576&w=720&sz=79&hl=fi&start=53&zoom=1&tbnid=JqoPvWzicrY2QM:&tbnh=157&tbnw=209&ei=d0OdTfWWG4PzsgaCltT5Dw&prev=/search%3Fq%3Dsakset%26hl%3Dfi%26biw%3D1280%26bih%3D849%26gbv%3D2%26tbm%3Disch0%2C1425&itbs=1&iact=hc&vpx=147&vpy=339&dur=1598&hovh=201&hovw=251&tx=147&ty=103&oei=WEOdTdGHDIrKsgbH3bHvDw&page=3&ndsp=23&ved=1t:429,r:6,s:53&biw=1280&bih=849

Näillä voi aloittaa.

[QUOTE="vieras";23528535]Nyt tulee varmaan palstakakkaa niskaan, mutta minusta ihan TAVALLISEN näköinen poika. Ei ruma, ei kaunis.[/QUOTE]

No ei tietenkään tule, koska jokaisella on oma makunsa. Se ettet sinä pidä lasta kauniina, ei loukkaa minua mitenkään.

[QUOTE="kaunisajatus";23528207]Poika on ihan sinun näköisesi :)

tota sun pikkukuvaa ja lapsen kuvaa katsoessa näen kyllä niin suuren yhdennäköisyyden äidin ja pojan ulkonäön välillä että ei ihme että veikataan tytöksi: usein kun käy niin että jos lapsi näyttää äidiltä se on heti oletettavasti tyttö ja jos taas isältä se on poika. Olen huomannut.[/QUOTE]

Ihana kuulla että pojasta voi löytää minun näköäni!! Se on minusta kiva juttu, vaikkakin sattumaa, en ole pitänyt salaisuutena että poika on saanut alkunsa luovutetulla munasolulla. =)

Poika on ihan miehen näköinen, siis todella paljon, ollaan vertailtu pojan kuvia miehen kuviin samanikäisenä, ja samaksi voisi luulla.

Meillä kaikilla kolmella on kyllä hiustenväri (siis oma) täysin sama, silmät ovat myös saman näköiset. Eli siis miehestä ja minustakin löytyy vähän samoja piirteitä.

Jos saataisiin toinen lapsi, hän voisi olla taas sitten ihan eri näköinen, (luovuttajan) Luulen kyllä ettei enää jaksa ruveta yrittämään, tuskin se enää kerralla onnistuu kuitenkaan.

Ihana kuulla että pojasta voi löytää minun näköäni!! Se on minusta kiva juttu, vaikkakin sattumaa, en ole pitänyt salaisuutena että poika on saanut alkunsa luovutetulla munasolulla. =)

Poika on ihan miehen näköinen, siis todella paljon, ollaan vertailtu pojan kuvia miehen kuviin samanikäisenä, ja samaksi voisi luulla.

Meillä kaikilla kolmella on kyllä hiustenväri (siis oma) täysin sama, silmät ovat myös saman näköiset. Eli siis miehestä ja minustakin löytyy vähän samoja piirteitä.

Jos saataisiin toinen lapsi, hän voisi olla taas sitten ihan eri näköinen, (luovuttajan) Luulen kyllä ettei enää jaksa ruveta yrittämään, tuskin se enää kerralla onnistuu kuitenkaan.

No en olisi ikuna arvannut tuon yhdennäköisyyden perusteella :) Sattumaa tai sitten miehessäsi ja sinussa on enemmän yhteisiä piirteitä kuin itse huomaatkaan (meillä näin, muiden mielestä olemme saman näköisiä ja minusta ei oikeastaan olla :).

Varmasti vaikuttaa myös opitut ilmeet ja eleet mitkä poika on näemmä sinulta omaksunut. Kuvienn perusteella kun olisin vannonut biologisen ykseyden.

Yhteistyössä