muilla mies reissuhommissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissumiehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reissumiehen vaimo

Vieras
onkos täällä muita kenellä mies esim reissuhommissa? Meillä mies juuri aloitti reissuhommat ja näemme 2-4 viikon välein.Kahean suuri muutos ollut elämässä tämä miehen pitkä poissaolo kotoa, mutta olen huomannut että tämä pitkä välimatka ja ero miehestä on tehny tosi hyvää minulle ja miehelleni.Ollaan tavallaan palattu takaisin niihin aikoihin kun seurustelua aloiteltiin ja rakastuttiin.yli 10 vuotta tiiviistä yhdessä oloa on takanapäin.Mites muilla? onko "ero" ja välimatka tehny hyvää vai onko tunteet viilentyny?

eikö sinua hirvitä, että mies menis vieraisiin, se kun tuntuu olevan aika yleistä noissa hommissa. tosin kyllähän sitä halutessaan pystyy toista pettämään vaikka kuinka asus jatkuvasti saman katon alla. ei sitä toista pysty niin tarkoin vahtimaan, että jos toinen haluaa, niin khyllä se ennättää jossain välissä käydä kuksimassa vierasta.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
eikö sinua hirvitä, että mies menis vieraisiin, se kun tuntuu olevan aika yleistä noissa hommissa. tosin kyllähän sitä halutessaan pystyy toista pettämään vaikka kuinka asus jatkuvasti saman katon alla. ei sitä toista pysty niin tarkoin vahtimaan, että jos toinen haluaa, niin khyllä se ennättää jossain välissä käydä kuksimassa vierasta.

Mua ei ainakaan hirvittäny. Mun mies oli meinaan monesti reissuhommissa niin keskellä korpea (esim rakentamassa kesämökkejä) ja teki niin pitkää päivää, että pääsi sitten kotonakin käymään, että ei se olis ehtinyt eikä jaksanut.

Kieltämättä sillon, kun asu kaupungissa reissumiesten vuokrakämpässä vähän aikaa, tääkin ajatus kävi mielessä. Mutta usein niissä kämpissä asuu monta ukkoa samassa, erittäin harvoin ehtivät ja jaksavat missään baareissa notkumaan jne. Eli varmaan paremmat edellytykset pettämiselle on monella ihan kotioloissa...

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:

kyllä se alussa varsinkin pelotti ja joskus pelottaa vieläkin..ja on muutama nainen sitä yrittäny iskeäkin.Mutta mies on erittäinen tietoinen siitä että minä myös käyn baareissa :-) eli samat pelot hänelläkin on.

ja sitä piti vielä sanoa..onhan se totta että kun on muutaman lapsen tehny ja ne on jälkensä jättäny kroppaan jne.. ja ikääkin on jo sen 30+ ni jos vastaan kävelee parikymppinen blondi pystyrintoineen ni aika houkuttelvaa se varmasti on ja varmasti mies sellasen perään kattoo..mutta jso se kaiken mitä meil on tuhoaa yhden varvin takia ni sen ku menee ja tekee..ja olen nii pitkän matkan päässä et tulisin hulluks jos koko aika miettisin et ketä se siel hoitelee :-)

Alkuperäinen kirjoittaja reissumiehen vaimo:
ja sitä piti vielä sanoa..onhan se totta että kun on muutaman lapsen tehny ja ne on jälkensä jättäny kroppaan jne.. ja ikääkin on jo sen 30+ ni jos vastaan kävelee parikymppinen blondi pystyrintoineen ni aika houkuttelvaa se varmasti on ja varmasti mies sellasen perään kattoo..mutta jso se kaiken mitä meil on tuhoaa yhden varvin takia ni sen ku menee ja tekee..ja olen nii pitkän matkan päässä et tulisin hulluks jos koko aika miettisin et ketä se siel hoitelee :-)
se on totta, että jos koko ajan miettii ja pelkää, että mitä mies siellä reissunpäällä touhuaa, niin hulluksi varmaan tulee. se kai vain on sitten luotettava, mä en vaan tiedä olisko minusta tuohon.

Yhteistyössä