piparminttu: Mä voin kyllä mennä miehen työpaikalle =) silloin vaan kun annan hoitoon pientä,mutta en vielä halua :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Jakeluyrityksen asiakkaita muuten ovat ilmoittajat, eivät lähetyksen vastaanottajat...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:FUCK IT |O he voivat tulla hakemaan mulla löyty tätä roska/paska vaikka kuinka |O
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:FUCK IT |O he voivat tulla hakemaan mulla löyty tätä roska/paska vaikka kuinka |O
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Jakeluyrityksen asiakkaita muuten ovat ilmoittajat, eivät lähetyksen vastaanottajat...
Tosi on. Ne muuten maksaa siitä, että se lehti tai mainos viedään sovittuna päivänä. Esim. joku mainos kun viedään liian aikaisin, ihmiset menee kauppaan ja vinkuu tavaraa, joka ei vielä ole hyllyssä. Tai jos liian myöhään, sesonki ehkä on jo ohi eikä kauppias saa ehkä vuoteen myytyä samaa tavaraa. niinkuin vaikka äitienpäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Jakeluyrityksen asiakkaita muuten ovat ilmoittajat, eivät lähetyksen vastaanottajat...
Tosi on. Ne muuten maksaa siitä, että se lehti tai mainos viedään sovittuna päivänä. Esim. joku mainos kun viedään liian aikaisin, ihmiset menee kauppaan ja vinkuu tavaraa, joka ei vielä ole hyllyssä. Tai jos liian myöhään, sesonki ehkä on jo ohi eikä kauppias saa ehkä vuoteen myytyä samaa tavaraa. niinkuin vaikka äitienpäivänä.
No maksavat kyllä sen verran huonosti, ettei se viestin perillemeno näytä olevan kovin välttämätöntä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ja ne valitettavasti taas harmaat muistaa sen kielenkäytön :kieh:
vaikka ei toisesta tykkää niin ei tarvii ruveta haukkumaan ollenkaan :kieh:
Luepa toi otsikko uudestaan....... enkä muuten haukkunut vaan sanoin mielipiteeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No samaa mieltä.Tai ehkä ne maksavat enemmän, mutta jakaja ei kauheesti nää niitä rahoja.Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:No maksavat kyllä sen verran huonosti, ettei se viestin perillemeno näytä olevan kovin välttämätöntä.![]()