Mua saa haukkua,mua saa sakota ja vaikka mitä,mutta mä laitan uudet vaatet ja menen jonnekin,en jaksa

Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:
Jakeluyrityksen asiakkaita muuten ovat ilmoittajat, eivät lähetyksen vastaanottajat...

Tosi on. Ne muuten maksaa siitä, että se lehti tai mainos viedään sovittuna päivänä. Esim. joku mainos kun viedään liian aikaisin, ihmiset menee kauppaan ja vinkuu tavaraa, joka ei vielä ole hyllyssä. Tai jos liian myöhään, sesonki ehkä on jo ohi eikä kauppias saa ehkä vuoteen myytyä samaa tavaraa. niinkuin vaikka äitienpäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
FUCK IT |O he voivat tulla hakemaan mulla löyty tätä roska/paska vaikka kuinka |O

Mutta ei kai ne sua töissä voi väkisin pitää? Soitat pomolle, ja ilmoitat että lopetat. Jos on joku irtisanomis aika niin teet sen. Jos ei ole lopetat heti.
Jos irtisanomisajalla, olet noin voimaton ja loppu, saat varmasti sairaslomaa valehtelematta yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
FUCK IT |O he voivat tulla hakemaan mulla löyty tätä roska/paska vaikka kuinka |O

Tee tämä, mikä sulla on kesken ja lopeta sitten. muuten jos haet töitä jostain muualta, ne saattaa soittaa ja tarkistaa, minkälainen olit edellisessä työssä. Nyt kun teet hyvin ja otat loparit ihan reilusti, saat hyvän työtodituksen, jota sun on hyvä näyttää vaikka työhaastattelussa.

"Työntekijä, joka ei ole noudattanut irtisanomisaikaa, on velvollinen suorittamaan työnantajalle kertakaikkisena korvauksena irtisanomisajan palkkaa vastaavan määrän."
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2001/20010055

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jakeluyrityksen asiakkaita muuten ovat ilmoittajat, eivät lähetyksen vastaanottajat...

Tosi on. Ne muuten maksaa siitä, että se lehti tai mainos viedään sovittuna päivänä. Esim. joku mainos kun viedään liian aikaisin, ihmiset menee kauppaan ja vinkuu tavaraa, joka ei vielä ole hyllyssä. Tai jos liian myöhään, sesonki ehkä on jo ohi eikä kauppias saa ehkä vuoteen myytyä samaa tavaraa. niinkuin vaikka äitienpäivänä.

No maksavat kyllä sen verran huonosti, ettei se viestin perillemeno näytä olevan kovin välttämätöntä.

No maksavat kyllä sen verran huonosti, ettei se viestin perillemeno näytä olevan kovin välttämätöntä.

No samaa mieltä.Tai ehkä ne maksavat enemmän, mutta jakaja ei kauheesti nää niitä rahoja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ja ne valitettavasti taas harmaat muistaa sen kielenkäytön :kieh:
vaikka ei toisesta tykkää niin ei tarvii ruveta haukkumaan ollenkaan :kieh:

Luepa toi otsikko uudestaan....... enkä muuten haukkunut vaan sanoin mielipiteeni.

nimesinkö sinut? en..vaan harmaat. Ja sama mitä otsikossa sanotaan se ei mene yli foorumi tai netikettisääntöjen.

No samaa mieltä.Tai ehkä ne maksavat enemmän, mutta jakaja ei kauheesti nää niitä rahoja. :D

Jos maksavat, maksavat ihan väärälle vastaanottajalle. :kieh:

Yhteistyössä