Mua saa haukkua,mua saa sakota ja vaikka mitä,mutta mä laitan uudet vaatet ja menen jonnekin,en jaksa

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
jos tää on sitä lehden jako hommaa, nii ota hatkat vaa :D nii minäki teksin :whistle:

HYJ HELVETTI,mikä homma ,mä olen ihan IDIOTTI,MIKS SINNE MENIN YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK |O :xmas:

mä tiedän... kaveri kokeili sitä hommaa kans viikon ja ihan sairasta puuhaa :D

jos tää on sitä lehden jako hommaa, nii ota hatkat vaa :D nii minäki teksin :whistle:

HYJ HELVETTI,mikä homma ,mä olen ihan IDIOTTI,MIKS SINNE MENIN YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK |O :xmas:

mä tiedän... kaveri kokeili sitä hommaa kans viikon ja ihan sairasta puuhaa :D

MÄ SOITAN HUOMENNA JA SANON ETTEN JAKSANUT LOPPUN ASTI |O |O onneks mies taas nyt jaaka mä pyysin että hän vie yhdeen taloon mistä on tullut valituksia vaikka kuinka etten mä osaa heitä niitä mainoksia |O :kieh: :kieh: :kieh: ÄÄÄÄRSYYTTTTÄÄÄÄÄÄ :kieh:

MÄ SOITAN HUOMENNA JA SANON ETTEN JAKSANUT LOPPUN ASTI |O |O onneks mies taas nyt jaaka mä pyysin että hän vie yhdeen taloon mistä on tullut valituksia vaikka kuinka etten mä osaa heitä niitä mainoksia |O :kieh: :kieh: :kieh: ÄÄÄÄRSYYTTTTÄÄÄÄÄÄ :kieh:

Hankkiudu sairaaksi. Sano että nilkka muljahti.

Toinen vaihtoehto: hitaudesta työsuhteista työntekijää ei voi rankaista. Ilmoita, että et ehtinyt jakaa, kun oli liian vähän aikaa ja liikaa töitä.

Tai soita niille ja sano, että eksyit, että et tiedä mihin ne mainokset pitää viedä.

Mä yritin kans toissa syksynä vai oliko keväänä mut kuiteskin yhen päivän jaoin lehtiä ja mulle riitti, ei ollut mun homma ollenkaan, ensiksikin helkutin huonosti äijä makso ja sai kauhean ison alueen. Mä totesin vaan sille ukolle että nyt mulle riitti hommaa uus tilalle, mä en jatka enää. Ja oli kyse ilmaisjakelulehdestä.

Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:

Toinen vaihtoehto: hitaudesta työsuhteista työntekijää ei voi rankaista. Ilmoita, että et ehtinyt jakaa, kun oli liian vähän aikaa ja liikaa töitä.

Juu mutta pitäisi sairaus todistuskin lähetä heille ja valehdella en halua kenelle,mä vaan sanon suoraan etten jaksanut liian raskas työ,mä aloitin jo aamulla ja vieläkin 7 iso taloa pitäis hoita |O ei ei ei

Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:

Juu mutta pitäisi sairaus todistuskin lähetä heille ja valehdella en halua kenelle,mä vaan sanon suoraan etten jaksanut liian raskas työ,mä aloitin jo aamulla ja vieläkin 7 iso taloa pitäis hoita |O ei ei ei

Mene mieluummin pyytämään työterveyshoitajalta/lääkäriltä työuupumukseen perustuvaa sairaslomaa. Luulen, että haluttuun lopputulokseen pääsemiseksi, eli sairasloman saamiseksi, olisi parasta itkeä voimattomasti ja kertoa kaikenmoisista kivuista.

http://www.heikniemi.net/kirj/jur/tyo/tspaatt.html

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
ja ne valitettavasti taas harmaat muistaa sen kielenkäytön :kieh:
vaikka ei toisesta tykkää niin ei tarvii ruveta haukkumaan ollenkaan :kieh:

Luepa toi otsikko uudestaan....... enkä muuten haukkunut vaan sanoin mielipiteeni.

ööö... Itse jaoin viime vuonna koko kevään ja kesän... Musta siinä ei ole mikään muu vittumaista kun se lajittelu... 10 eri mainosta ja piti saada aina pinkkaan... Mä jaoin jopa välillä kahta aluettakin. Paska palkka siinä on Totta, mutta kyllä se asenteesta paljon lähtee että jaksaako sitä vai ei. Kuntoilusta se ainakin meni :) Asennetta vaan niin kyllä senkin tekee, ja kuin hyvä olo onkaan sen jälkeen kun työ on tehty vaikka alkuun ottikin päähän.

Ja jos et savanna jaksa / viitti niin lopeta se työ rehellisesti... meinaan asiakkaat odottavat sitä lehteä ja valittavat TODELLA helposti.

Mainosten jako on naurettavan pienipalkkaista hommaa ja hankalaa, kun ei ole siihen tarkoitettuja työtiloja. Postilta saa paremman palkan, ei nyt mitään superhyvää, mutta kuitenkin. Eikä se ole vaikeaa, paitsi alussa ehkä on paljon muistettavaa.

Lajittelukin sujuu, kun on kunnon lajitteluhyllyt ja sydeemit.

Joskus kyllä on töitä tehtävä vaikka ei pidäkkään raha se on jstain saatava.En itsekkään työstäni joka päivä pidä.Eikä palkkanikaan ole suuri.Mutta ei sitä niin vain oteta lopputiliäkään.Mutta sinä teet kuten parhaaksi näet.

Yhteistyössä