Mua itkettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja elämä on:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja toisilla asiat paremmin.:
Turha sitä on itsesäälissä rypeä!! Itsehän olette lapset hommannut joten eikö teidän ne pidä hoitaakkin, ei se ole sukulaisten velvollisuus niitä vahtia, nehän on teidät pienenä kasvattanut jo. Jos kaverillasi käy niin hyvä tuuri että isovanhemmat hakuavat pitää lapselapsiaan hoidossa niin turha siitäkin on kadehtia.. kaikilla asiat vaan ei ole niin hyvin..
Äläkä roiku siellä facebookissa jos toisten ihmisten asiat kedehdittaa niin suuresti.. tuskin ne kaverisi lapset nyt ihan jokaviikonloppu on hoidossa.

Mikä sut on pilannut noin pahasti?

eihän tuossa ole mistään pilaantumisesta kyse, pelkkää realismia. lastenteko on niitä elämän suuria valintoja. samalla kun saa jotain myös menettää jotain (mm. vapauden mennä ja tulla miten tahtoo ). ihan turha itkeä jälkikäteen jos ei tätä tajunnut ennen lastentekoa miettiä!

Pilalla sieki. MIKSI äitien pitäs lastenteon jälkeen sulkea kaikki paha mieli sisällensä ja olla niinku sitä ei ois? Hitto vieköön, kuuluu ihmisyyteen tuntea erilaisia tunteita! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Miten lastenhoitaja ois voinut maksaa 300e!!! Kauanko se konsertti kestää oikein? Mll:n hoitaja ottaa 5e tunti, vai onko nykysin enemmän? Konserttiin kai kaiken kaikkiaan sais 5-6h menemään, eli maks 60e olis hoito vaikka olis 10h/tunti...

Nykyään mll on aikas kallista.

Miten lastenhoitaja ois voinut maksaa 300e!!! Kauanko se konsertti kestää oikein? Mll:n hoitaja ottaa 5e tunti, vai onko nykysin enemmän? Konserttiin kai kaiken kaikkiaan sais 5-6h menemään, eli maks 60e olis hoito vaikka olis 10h/tunti...

Yhteensä 300 euroa, liput 180 euroa, MLL:n hoitaja 6h 8,20?/t + 5% TEL ja taksit kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos vielä konsertin jälkeen sais tiukkaa piparia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksei mies vois mennä? Sinnehän tuli jotain lisälippujakin myyntiin.

Mä päästäisin miehen menemään...hänenhän ei tarvitse kärsiä siitä että muija on pusannut kersoja...vapaa tekee hänelle hyvää.

Juu. Äiskät tekkee ihan yksin ne lapset. Kyllä ainaki meillä jaetaan lapsesta vastuu kahtia, kumpiki ollaan se tehty eikä kummallakkaan ole erivapauksia lastenhoijon suhteen.

piilota sen kaverin statuspäivitykset, jos tuntuu, että tasaisin väliajoin kyrpii. Ja jos tosiaan olet varma, että tahallansa vittuilee, vietä toki arvokas aikasi sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa on hyvä olla.

Itse asiaan kyllä täydet sympatiani, ymmärrän hyvin, että potuttaa, kun ei lapsenvahtia ole. Vaikka kuinka olisi lapsensa tieten tahtoen maailmaan saattanut, on vanhemmillakin oikeus joskus toivoa omaa aikaa.

Olen kyllä lapseni tehnyt tietäen tilanteen ja tähän ollaan totuttu ja sopeuduttu enimmäkseen. Ei mua harmittaisikaan ellei tuo kaveri tasaisin väliajoin muistuttaisi asiasta (ja nyt on PMS). Harmittaa myös siltä kantilta ettei lapsilla ole sukulaisuussiuteita enempää kun mun puolelta ei ole serkkuja eikä isovanhempia ja miehen sukulaiset asuu Irkuissa. Mutta näillä eväillä mennään, kaikille on annettu eri resurssit.

Ja säkkipillin soittamisesta, ei taida mies sellaista osata. Mulla on Ihana mies joka on paljon lasten kanssa ja komeakin vielä ;)

älä selitä. tuskin ajattelit yhtään järjellä mitä lastenteko tarkoittaa muun elämän kannalta ennen kuin levitit jalkasi. ja nyt sitten surkuttelet ja keräät sääliä. mene pois internetistä, nyt heti!

Yhteensä 300 euroa, liput 180 euroa, MLL:n hoitaja 6h 8,20?/t + 5% TEL ja taksit kotiin.

No jos on varaa maksaa 180e lipuista niin ei kai se reilut 60e hoitajasta voi enää olla se este.... '

:hug: Ymmärrän sua ap. :) Älä välitä asiattomista kommenteista. Oltiin itse samanlaisessa tilanteessa kesällä -eikä menty konserttiin. Meillä sentään on pari ihmistä, joilta saattoi kysyä, kun aina lupaavat ottaa lasta hoitoon. Koskaan vaan ei sovi silloin, kun olisi tarve.

Eihän se kaatanut maailmaa, mutta kieltämättä tuli mieleen, että olisi kerrankin kiva ollut päästä. Eipä ole taidettu missään konsertissa kahden miehen kanssa käydä sitten lapsen syntymän, ja eskarilainen toi jo on.

Alkuperäinen kirjoittaja ppp:
Olen kyllä lapseni tehnyt tietäen tilanteen ja tähän ollaan totuttu ja sopeuduttu enimmäkseen. Ei mua harmittaisikaan ellei tuo kaveri tasaisin väliajoin muistuttaisi asiasta (ja nyt on PMS). Harmittaa myös siltä kantilta ettei lapsilla ole sukulaisuussiuteita enempää kun mun puolelta ei ole serkkuja eikä isovanhempia ja miehen sukulaiset asuu Irkuissa. Mutta näillä eväillä mennään, kaikille on annettu eri resurssit.

Ja säkkipillin soittamisesta, ei taida mies sellaista osata. Mulla on Ihana mies joka on paljon lasten kanssa ja komeakin vielä ;)

älä selitä. tuskin ajattelit yhtään järjellä mitä lastenteko tarkoittaa muun elämän kannalta ennen kuin levitit jalkasi. ja nyt sitten surkuttelet ja keräät sääliä. mene pois internetistä, nyt heti!

Sinulle joka kirjoitit tämän, mietipä asiaa tältä kantilta: miten haluaisit elämäsi elää jos sinulla ei olisi ketään lähisukulaisia, siis ei äitiä, ei isää ei sisaruksia? Haluaisitko elää elämäsi ihan yksin, vain ystävät tukena? Vai haluaisitko oman perheen ?

Minä halusin oman perheen ja ihanan perheen sainkin, se on minulle tärkeintä maailmassa -niin tietysti kaikille- mutta minulle se on KAIKKI. Mutta ilmeisesti ei saisi harmitella mitään asiaa kun sen perheen on kerran saanut....?

Kyllä mä tästä yli pääsen, älkää pelätkö ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaana:
Sitten FB:ssa yksi kaveri jolla lapset joka viikko isovanhemmilla hoidossa, tasan tarkkaan vittuillessaan laittaa statuspäivityksen jossa sanoo että 'pakko kai se on konserttiin lähteä kun isovanhemmat ottaa lapset yökylään'.

Taidat olla aika paranoidi, jos ajattelet kaverisi sulle vittuillakseen kirjoittaneen noi. Eikö sillä ole facebookissa ketään muita kavereita, vaan tekee päivitykset sua varten?

Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkit ei mee aina tasan:
Alkuperäinen kirjoittaja nytharmaana:
Sitten FB:ssa yksi kaveri jolla lapset joka viikko isovanhemmilla hoidossa, tasan tarkkaan vittuillessaan laittaa statuspäivityksen jossa sanoo että 'pakko kai se on konserttiin lähteä kun isovanhemmat ottaa lapset yökylään'.

Taidat olla aika paranoidi, jos ajattelet kaverisi sulle vittuillakseen kirjoittaneen noi. Eikö sillä ole facebookissa ketään muita kavereita, vaan tekee päivitykset sua varten?

Siksi että se kirjoitti tuon HETI kun oli nähnyt mun päivityksen jossa harmittelin ettei päästä. Mutta voihan se olla ettei sen ollut mulle tarkoitus vittuilla. Mutta siltä pääsee useinkin tälläisiä 'tahattomia' möläytyksiä IRL, ehkä se on vain niitä ihmisiä joilla ei ole tilannetajua.

Kuumimmat

Yhteistyössä