A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ehkä tässä on ongelmana VÄSYMYKSENI. En siis jaksa ajatella muuttoa, enkä muutoksia, enkä mitään ylimääräistä. Ehkä syy on puhtaasti siinä.
Mies vannoo, että hoitaa kaiken...ei se varmaan ihan niinkään mene kuitenkaan, mut toki ihanaa, et ajattelee noin.
Mies saa kyllä pitää reippaan isyysloman sit muuton alla, jos siihen mennään, en ala ison mahan kanssa yksin jauhamaan...muita apulaisia ei ole mahis saada, täällä kun ei ole pahemmin kavereita meillä.
Kuulostaa kyllä olevan tässä tuo syy. Itse muutimme ulkomailta takaisin Suomeen, kun lapsi oli 1v8kk ja toinen mahassa eli olin myös raskaana, ja koko ajatus tuntui monta kuukautta todella raskaalta (vaikka meillä sentään täällä Suomessa odotti valmis oma koti, johon vain tulimme takaisin).
Minkäikäisiä muuten muut lapsesi ovat? Saisitko heille kuitenkin hoitajaa siellä nykyisessä kodissanne helposti niin, että muuttopakkaamiset yms. olisi helpompi hoitaa esim. yhden viikonlopun aikana ihan rauhassa?
Miten tän nyt muotoilisin, etten tulis heti tunnistetuksi...
Lapsia on enemmän kuin 4 ja vanhin on vajaa 10v ja nuorin on tasan vuoden. Nämä talousvaikeudet ovat väsyttäneet meidät molemmat ja toki tässä voi muutenkin olla väsymystä ilmassa monen pienen kanssa, raskaana...että ei lienee ihmekään, jos tuntuu mahdottomalta näinkin iso muutos? :ashamed:
Jos kuvittelen, että olisin ihan virkeä ja pirteä, olisin varmaan jo muuttanut, heh...taitaa siis syy olla puhtaasti tässä.
Muuttoapua ei ole mahdollisuus täällä päässä ainakaan saada, että minun vastuulle kaikki pakkaaminen jäisi ja miehen ois oltava sit lasten kanssa.
Mut miehen isyysloma on työn puolesta mahdollinen kuitenkin.
Eikä tämä pakkaaminen tapahtuisi viikonlopussa mitenkään, kuukaudessa ehkä...:ashamed: