Montako sairautta löytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyttää jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyttää jo

Vieras
Siis kyselläänpä montaako erilaista pitkäaikaissaurautta perheestänne löytyy? Ja montako henkilöä?

Meillä 4 henkilöä ( mamma ja 3 teiniä ) ja on rytmihäiriöitä, migreeniä, vaikeahoitoista migreeniä, epilepsiaa, atopiaa ja nyt uusimpana rasitusastma. Ja migreeniä lukuunottamatta kaikki lapsilla, jokaisella jotakin. Mitähän vielä puuttuu...

Junnu on terve kuin pukki, jos ei laktoosi-intoleranssia lasketa sairaudeksi. Mulla on astma, siitepölyallergia, koira-allergia, nivelreuma ja uusimpana ilona kiertäjäkalvosimen oireyhtymä.

Lisäys vielä: likalla ei tietääkseni ole tällä hetkellä mitään sairautta. Diagnooseja kyllä iso liuta, mutta ne eivät ole sairauksia.

Mulla atopia,pujoallergia,kilpirauhasen autoimmuunimuoto,keliakia,epäilyksenä fibromyalgia, vanhin lapsi ihan terve, keskimmäisellä atopia ja lehmänmaitoallergia, nuorimmaisella atopia ja lehmänmaitoallergia.

*muoks* Unohdinpa laittaa itselleni listaan myös lievänkroonisen gastriitin...

Totta, että mitään vakavaa ei ole, kaikkien kanssa pärjätään ihan hyvin. Väsyttää vaan se, että lähes kaikki puhjenneet noin 2,5 vuoden aikana ja voitte vaan kuvitella, miten paljon on istuttu lääkärissä, sairaalassa, polilla, kokeissa, kontroleissa jne. On oltu aivosähkökäyrissä, mangneettikuvissa, sydänfilmissä, leikkauksessa, rasituskokeissa... Tuntuu, että aina kun yhdet tutkimukset saadaan "loppuun" niin jollekin tulee jotain uutta. Mutta onnellinen toki olen, ettei kenelläkään lapsistani ole mitään vaarallista sairautta, siitä olen hyvin kiitollinen.

Meillä minä, lapsi + mies, joka asuu meillä vain n.puolet viikosta
Minä: kohonnut verenpaine joka lääkityksellä kurissa, suonikohjut hoidettu vaahtohoidolla ja tukisukilla nyt mennään
Lapsi + mies: terveitä kuin pukit
=)

Yhteistyössä