Monta lasta, monta isää?

• Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Kun kerran vanhemman tehtävä on näyttää lapsilleen esimerkkiä, niin millaista esimerkkiä antaa tämmöinen äiti...
Miksi aina äiti, entä jokaisessa kolossa kyrpäänsä uittava isä?
Sama juttu, tässä ketjussa puhuttiin äideistä.
Ja neljä on kuitenkin eri kuin seitsemän, siihen minä tässä tartuin. =)

En ymmärrä
Kun kerran vanhemman tehtävä on näyttää lapsilleen esimerkkiä, niin millaista esimerkkiä antaa tämmöinen äiti...
Hmm, miksi naiset sitten alistuvat olemaan se "jokainen kolo", oikein sarjassa?

No tuota...
Jotain se kertoo harkinnan puutteesta ja ajattelemattomuudesta, mielestäni.
Ihan samalla tavalla kertoo harkinnan puutteesta ja ajattelemattomuudesta väkivaltaiseen suhteeseen jäävien ratkaisut, kuin myös "kyllä tää lapsi korjaa suhteen"-ratkaisut, listahan on loputon.
Nimenomaa. Ja lapsi kärsii molemmissa tapauksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä:

Tirsk. :D

En ymmärrä
Koska naiset on typeriä, ja jonkunhan se vastuu on kannettava.
Näinpä. Ja jotkut ovat typeriä seitsemän kertaa, jotkut ymmärtävät vähemmälläkin.

OMG
anna mun kaikki kestää :LOL: aivan eihän se äiti ole mistään vastuussa vaan se väkisin työntyvä kulli :LOL:

Minä olen niin monenlaista parisuhdetta kyllä nähnyt, että osaa olla hyvin kiitollinen, että olen kerralla löytänyt itselleni sopivan puolison joka on musta samaa mieltä.

Esim mutsini teki oikein kun erosi hakkaavasta alkoisästäni, ja samanmoisesta isäpuolestani, sisarpuolet on ihan ok, eli kiva kun hankki kuitenkin ne, vaikka elämä oli muuten ihan päin persiitä.

En ymmärrä
Näinpä. Ja jotkut ovat typeriä seitsemän kertaa, jotkut ymmärtävät vähemmälläkin.
Ja jotkut on niin typeriä, että jäävät huonoon suhteeseen.
Ja jotkut tuntuvat olevan huonojen suhteiden magneetteja. Ja niihin pitää sitten vielä niitä lapsiakin tehdä kärsimään.

L
Vaikka lie vielä niille seisemällä isällä jokaisella seisemän lasta ei naisille?! siinä olisi soppaa kerrakseen. selvitellä kuka on mitenkin sukua. Jotenkin vastuutonta ja suorastaan rietasta nykyään joidenkin elämä. perusarvot kuntoon, lapsille turvallinen ehyt elämä ja perusta!!!!!!!!!

Yhden suhde yhteen.

Mitä sitä nyt monilla miehellä kun ne lapset voi tehdä yhdellekin? :LOL: Tai no ainakin uskoisin, että meidän isännältä tarvittaessa löytyy paukkuja sitä kakkostakin varten, jos semmoinen mielitään joku päivä hankkia, ettei siis tarvitse lähteä naapurista desi mitan kanssa lainaamaan kuten sokeria. :D ;) Noh, vitsit vitsinä.

3 lasta ja 3 isää

esikoisen isän kanssa olimme olleet yhdessä 3v ennen pojan syntymää, ja olimme vielä 2v sen jälkeen, kunnes vihdoin älysin lähteä..ikävä kyllä vasta silloin, kun olin aina ajatellut etten yhksi halua ja haluan useamman lapsen samalle isälle..toisin kävi, onneksi tajusin et tärkeämpää on selvitä hengissä ja suoda lapselle turvallinen lapsuus (mies alkoholisoitui ja muuttui väkivaltaiseksi työttömäksi joutumisen seurauksena raskausaikana ja lapsen syntymän jälkeen..)

sitten olin yhna parivuotta, kunnes tapasin keskimmäisen isän ja tulin raskaaksi (vahingossa, mutta iloinen vahinkohan tuo sittemmin on ollut :heart: ) mies häipyi, ja sai mennäkkin, minä olin päätökseni tehnyt enkä ole sitä ikinä katunut.

sitten päätin viettää loppuelämäni yksin, mut kuinkas sitten kävikään..nyt yhteiseloa takana 8v ja nuorimmainen on 4v :heart:

olen tehnyt vääriä päätöksiä elämässä, ja ikävä kyllä lapset on joutuneet siitä kärsimään..ei kotona, vaan esim koulussa, kun "oikeaa ja hyvää" elämää elävät 9v lapset koulussa haukkuivat poikaa ja pahoittivat sen mielen sanomalla et siskoksi et tuota saa sanoa kun teillä on eri isät, meillä on oikeat sisarukset, mut sulla ei..mut, ehkä mä en sellaiseen elämään olisikaan halunnut jämähtää, jos lapset sellaiseksi olisi muuttuneet..

tytöntyllerö
Alkuperäinen kirjoittaja OMG:
anna mun kaikki kestää :LOL: aivan eihän se äiti ole mistään vastuussa vaan se väkisin työntyvä kulli :LOL:
Tietysti äitikin on vastuussa, mutta miksi aina nainen on se horoperse? Miksi naisella pitäisi olla korkeampi moraali, kuin miehellä? Miksi miehellä on oikeus olla viettiensä orja?
Siksi, koska jonkun täytyy olla järkevä. Ihan siksi vain. Lasten takia jonkun täytyy ajatella alapään lisäksi aivoillaankin.

Ja jotkut tuntuvat olevan huonojen suhteiden magneetteja. Ja niihin pitää sitten vielä niitä lapsiakin tehdä kärsimään.
Niin ovat, mutta minkäs sille voi? Hyvin harva ihmien oikeasti käyttää harkintakykyään, kun päättää ruveta lisääntymään vaaleanpunaisetlasit silmillään. Toiset ymmärtää muutaman kerran jälkeen, ja toiset ei.

Yhteistyössä