Monta lasta, monta isää?

• Viestiketjun aloittaja narsku
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
9 lasta,2 isää. Ja te jotka toisia niin herkästi tuomitsette ette tiedä heidän elämäntarinoita tai heidän elämästä yhtään mitään joten jättäisitte arvostelun vähemmälle.
Tuon on totta, enkä ole ehtinyt ketään täällä mollaamaankaan...pakko silti kommentoida tähän...

Se on totta että elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta 7 lasta 7 isää yhtälö on jo...
*sanaton*

Kun kerran vanhemman tehtävä on näyttää lapsilleen esimerkkiä, niin millaista esimerkkiä antaa tämmöinen äiti...

niin
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
9 lasta,2 isää. Ja te jotka toisia niin herkästi tuomitsette ette tiedä heidän elämäntarinoita tai heidän elämästä yhtään mitään joten jättäisitte arvostelun vähemmälle.
Tuon on totta, enkä ole ehtinyt ketään täällä mollaamaankaan...pakko silti kommentoida tähän...

Se on totta että elämässä sattuu ja tapahtuu, mutta 7 lasta 7 isää yhtälö on jo...
*sanaton*

Kun kerran vanhemman tehtävä on näyttää lapsilleen esimerkkiä, niin millaista esimerkkiä antaa tämmöinen äiti...
jaa a..minun ystävällä on 5, lasta kaikilla 4 eri isät..mitä se sinulle kertoo?
että oho onpas muija ollut horotsu linjalla,niinkö?
ensimmäisen lapsen isä kuoli työtapaturmassa,toinen tappoi itsensä,yksi jätti hänet kun ei halunnutkaan enää lasta yms sitä rataa..ei hänellä helppoa ole ollut.

apuva
Alkuperäinen kirjoittaja Tsiisus sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Enkä ole tyhjätaskuille lapsia tehnyt saan aika hyvin elatusmaksuja.
No sehän se onkin pääasia. Että lapsista on tuloja.
Aika hyvä on "Äidin" peruste...Että ei ole tehnyt lapsia tyhjätaskuille. Annan mun KAIKKI kestää. Hoitoon laittaisin tuollaiset. Anteeksi nyt vaan.

sama
Alkuperäinen kirjoittaja niin:

*sanaton*

ensimmäisen lapsen isä kuoli työtapaturmassa,toinen tappoi itsensä,yksi jätti hänet kun ei halunnutkaan enää lasta yms sitä rataa..ei hänellä helppoa ole ollut.
niin ja nyt ollut siis tuon yhden miehen kanssa ja heillä yksi yhteinen lapsi,mutta kaikki on tuolle miehelle hänen omiaan siittä huolimatta ja lapset sanovat vaikka ovat "vanhoja" häntä isäkseen.

no
Alkuperäinen kirjoittaja niina:
No ei luojan kiitos ole. Minulle ei kyllä koskaan olisi voinut "käydä" mitään tuollaista, koska ihminen on ihan itse oman onnensa seppä ja vastaa myös siitä, kuinka monta lasta ja kenelle niitä tekee. Tai ilmeisesti näin ei ole kaikkien kohdalla kuitenkaan.
Mutta ajattelen että ehkä lapsille olisi parempi kasvaa jonkin muun tyyppisessä kodissa...?

niinniin. no toivottavasti kolahtaa sulla omaan nilkkaan pahat puheet.elämää on vielä jäljellä kaikkea voi tapahtua sinun lapsille esim. niin sitten sä täälä päivittelet ettet ollutkaan "Oman Onnen Seppä" mitä voitat tuolla syyllistämisellä? saa kait jokanen lapsia tehä niin monen ukon kans ku huvittaa..ei se nykyaikana ole mitenkään kummallista :D

[/quote]

Saahan se äiti tehdä mitä huvittaa, mutta pitäisikö välistä miettiä niitä lapsiakin. [/quote]

Ja lapsetko olisi halunnut että äiti tekee abortin?
[/quote]

Tai tupla ehkäisyä jos on kerran helposti hedelmöittyvää tyyppiä.

Juuri näin
Alkuperäinen kirjoittaja no:
No ei luojan kiitos ole. Minulle ei kyllä koskaan olisi voinut "käydä" mitään tuollaista, koska ihminen on ihan itse oman onnensa seppä ja vastaa myös siitä, kuinka monta lasta ja kenelle niitä tekee. Tai ilmeisesti näin ei ole kaikkien kohdalla kuitenkaan.
Mutta ajattelen että ehkä lapsille olisi parempi kasvaa jonkin muun tyyppisessä kodissa...?

niinniin. no toivottavasti kolahtaa sulla omaan nilkkaan pahat puheet.elämää on vielä jäljellä kaikkea voi tapahtua sinun lapsille esim. niin sitten sä täälä päivittelet ettet ollutkaan "Oman Onnen Seppä" mitä voitat tuolla syyllistämisellä? saa kait jokanen lapsia tehä niin monen ukon kans ku huvittaa..ei se nykyaikana ole mitenkään kummallista :D
Saahan se äiti tehdä mitä huvittaa, mutta pitäisikö välistä miettiä niitä lapsiakin. [/quote]

[/quote]

Tai tupla ehkäisyä jos on kerran helposti hedelmöittyvää tyyppiä.[/quote]

Jos niitä vahinkoja on enemmän kuin yksi niin voisi olla hyvinkin suositeltava vaihtoehto käyttää vaikka kierukkaa ja vielä kondomiakin.

niina
[/quote]

[/quote]

kamala:( täälä haukutaan vaikka ei tiedetä niitä taustoja.Kattokaan nyt!

hassua
Alkuperäinen kirjoittaja Ou nou:
Herrajumala mitä porukkaa täällä on
4 lasta 4 eri isälle ja 7 lasta 7 eri isälle. Mikä ihme teitä oikein vaivaa? Onpa asten sitten kiva selitellä että tuon isä on se ja se ja tuon taas se.
Joo. Ja eilen kun ihmettelin kyseistä asiaa, niin olin ihmiseten mielestä julma ja tunteeton.

niina
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Saahan se äiti tehdä mitä huvittaa, mutta pitäisikö välistä miettiä niitä lapsiakin.

[/quote]

Tai tupla ehkäisyä jos on kerran helposti hedelmöittyvää tyyppiä.[/quote]

Jos niitä vahinkoja on enemmän kuin yksi niin voisi olla hyvinkin suositeltava vaihtoehto käyttää vaikka kierukkaa ja vielä kondomiakin. [/quote]

tämä nainen on itse päättänyt olla käyttämättä ehkäsyä,itse päättänyt että pitää lapset.varmasti ollut raskasta yksin seitsemän lapsen kans.nostan hattua tällä äidille joka on jaksanut yksin ja kantanut vastuun seurauksista jättää ehkäsy pois. tämä äiti on kuitenki kantanut vastuun teostaan vaikka varmasti on ollut raskaita päiviä!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:

*sanaton*

Hmmm...ennemminkin tulle mieleen, että miksi näin käy, onko vika miestyypin valinnassa. Epävakaa on epävakaa.
Tuolle ensimmäiselle ei nyt mitään voi :/ .

tämä nainen on itse päättänyt olla käyttämättä ehkäsyä,itse päättänyt että pitää lapset.varmasti ollut raskasta yksin seitsemän lapsen kans.nostan hattua tällä äidille joka on jaksanut yksin ja kantanut vastuun seurauksista jättää ehkäsy pois. tämä äiti on kuitenki kantanut vastuun teostaan vaikka varmasti on ollut raskaita päiviä!

Niin no...järjen köyhyyttä jos ei ehkäisyä käytä.
Lapset siitä kärsivät.
Vaikka nyt pikkulapsina eivat asiaa vielä ilmeisesti ajattele, niin takuulla aikuisuuden kynnyksellä pistää miettimään asioita...

Yhteistyössä