Moniko on lukenut Hesarin ahdistelujutun kokonaisuudessaan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En syyllistänyt uhreja, toimittaja Milka Rissanen lähti baanalle yksin. Mutta syytän kyllä Milkaa huonosta agendajournalismista.
Sovitaanko, että seuraavan kerran elokapinan riehuessa Helsingissä minä lähden polttamaan kumia heidän keskelleen. Jos joku edes koskettaa autoani, kirjoitamme yhdessä artikkelin siitä, kuinka autoilijat jalankulkijoiden uhrina kohtaavat väkivaltaa Helsingissä.
 
vierailija
En syyllistänyt uhreja, toimittaja Milka Rissanen lähti baanalle yksin. Mutta syytän kyllä Milkaa huonosta agendajournalismista.
Sovitaanko, että seuraavan kerran elokapinan riehuessa Helsingissä minä lähden polttamaan kumia heidän keskelleen. Jos joku edes koskettaa autoani, kirjoitamme yhdessä artikkelin siitä, kuinka autoilijat jalankulkijoiden uhrina kohtaavat väkivaltaa Helsingissä.
Kähmittiinhän myös kuvaajaa jolla ei ollut punaista mekkoa yllä. Oikeastiko nainen ei saa yksin lähteä rimpsalle koska miehet ei osaa käyttäytyä? Naisethan oli loppu illan yhdessä. Pitääkö naisen ottaa mies mukaan voidakseen olla rauhassa kourijoilta?
 
vierailija
En syyllistänyt uhreja, toimittaja Milka Rissanen lähti baanalle yksin. Mutta syytän kyllä Milkaa huonosta agendajournalismista.
Sovitaanko, että seuraavan kerran elokapinan riehuessa Helsingissä minä lähden polttamaan kumia heidän keskelleen. Jos joku edes koskettaa autoani, kirjoitamme yhdessä artikkelin siitä, kuinka autoilijat jalankulkijoiden uhrina kohtaavat väkivaltaa Helsingissä.
Eli sotatoimittajat vähän niinkuin "hakee sotaa"..? Ja jos joku toimittaja kuolee, siitä kirjoittaminen on sit huonoa agendajournalismia..?
 
vierailija
Kähmittiinhän myös kuvaajaa jolla ei ollut punaista mekkoa yllä. Oikeastiko nainen ei saa yksin lähteä rimpsalle koska miehet ei osaa käyttäytyä? Naisethan oli loppu illan yhdessä. Pitääkö naisen ottaa mies mukaan voidakseen olla rauhassa kourijoilta?
Seuralainen ei sekään auta välttämättä. Mulla oli kaksi miesseuralaista ja silti kähmittiin.
 
vierailija
Mies tulee paikalle kertoon mitä vikaa nainen on tässä tehnyt. Ainahan se niin tekee.
Ei tällä palstalla terveet kirjoita. Kun katson maanantaiaamuna klo 10:30 ensimmäisen sivun ketjujen otsikoita, ei hyvältä näytä. Joku valittaa otsikossaan uudesta islamiuskoisesta modesta, joka poistaa hänen ”asialliset” ketjunsa.
Eilen minun lauluääni haukuttiin tällä palstalla lyttyyn, kun leikkisästi mainitsin laulavani kotona naapureideni iloksi. Youtube soittaa parhailla Benny Goodman ikivihreitä.
Aamun uutisia en ole vielä vilkaissut. Lentosuukkojani taas ihanalle Joe Bidenille. Olisi ihana laulaa ja tanssia kanssasi conflettisateessa. Hieno ura takana, ja ihana vapaus edessäsi perheesi kanssa. Lupaan pidättäytyä kähmimiseltäni.
 
vierailija
Ei tällä palstalla terveet kirjoita. Kun katson maanantaiaamuna klo 10:30 ensimmäisen sivun ketjujen otsikoita, ei hyvältä näytä. Joku valittaa otsikossaan uudesta islamiuskoisesta modesta, joka poistaa hänen ”asialliset” ketjunsa.
Eilen minun lauluääni haukuttiin tällä palstalla lyttyyn, kun leikkisästi mainitsin laulavani kotona naapureideni iloksi. Youtube soittaa parhailla Benny Goodman ikivihreitä.
Aamun uutisia en ole vielä vilkaissut. Lentosuukkojani taas ihanalle Joe Bidenille. Olisi ihana laulaa ja tanssia kanssasi conflettisateessa. Hieno ura takana, ja ihana vapaus edessäsi perheesi kanssa. Lupaan pidättäytyä kähmimiseltäni.
Miksi naisoletettu haluat kansanvaihdon tänne? Laula, lentosuukottele ja tanssi islam-Suomessa niin olet hyvin pian päätä lyhyempi kuin ennen.

Etkö oppinut maailmanmatkoillasi murjaaneista mitään?

Onko säkissä kiva kulkea helteellä?
 
vierailija
Onko oikeasti noin vaikeaa pysyä asiassa?
Ei ole. Olen vai jo sitä ikäkaartia, että saan olla jo rauhassa. Viime kesänä sattui kotikulmillani tosi härski tapaus, mutta olen jo terapoinut itseni. Jatkossa noudatan neuvoa etten ikinä vastaa juoppojen miesten ulkonäkökommentteihin.
Eilen Prismassa sattui sydäntäni särkevä episodi. Nuorelta mieheltä jäi ruokaostokset kauppaan, koska pankkikortti oli hukassa. Hän kysyi onko minulla pay-sovellus. Mietin illalla menikö taas taivasosuuteni, kun en noudattanut Jeesuksen oppeja.
Ehkä pitäisi ladata tuo värkki, ja saisin syntini anteeksi.
Korjaan samalla edellisen viestini virheen. Ihmettelen syvästi palstakärpäsen juttujeni raivokasta lukemista. Luo lapsikulta läksysi, ja jätä meidät palstamammat huomiotta.
(konfettisateessa)
 
vierailija
Miksi naisoletettu haluat kansanvaihdon tänne? Laula, lentosuukottele ja tanssi islam-Suomessa niin olet hyvin pian päätä lyhyempi kuin ennen.

Etkö oppinut maailmanmatkoillasi murjaaneista mitään?

Onko säkissä kiva kulkea helteellä?
Ei toki. Googletin tietoa maksutavasta, jota nuori mies ehdotti illalla kaupan kassan tiskillä.
Liity 325 miljoonan PayPal-käyttäjän maailmanlaajuiseen yhteisöön
Harmittaa kun en vain maksanut miehen ostoksia enempää kyselemättä.
Minulla on kaapissani leiskuvan punainen mekko ysäriltä, jos Joe Bidenin tukijoukko huomaa viestini.
Joku, kai sinä, murjoi laulutaitoni tällä palstalla. Sisareni oli lähettänyt viikko sitten viestin, joka jäi huomaamatta tällä palstalla notkumisen takia. Hän lähetti linkin Youtubeen, jossa kylän väki laulaa 1950-luvun koululauluja. Siitä on jo monta vuotta aikaa, kun viimeksi kävin tilaisuuden pihapiirissä. Olen kaikkiin uskontoihin ja elämänkatsomuksiin suvaitsevainen laitapuolen körttinä. Sama juttu musiikin suhteen. Muistan kun isäni kutsui kylään kesällä kauan sitten seudulla soittaneen hanuristi Veikko Ahvenaisen.
Ala sinäkin miettiä omaa taustaasi. Lapsuuden kokemukset viitoittavat ihmisen elämän suunnan. Videon perusteella huomaan, että kotikyläni on siellä lapsuutensa viettäneille erityisen rakas. Jos tämä palsta olisi edes hitusen ihmismäinen, liitäisin videon tilaisuudesta viestiini.
 

Yhteistyössä