Monien lasten (4+) äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta 5:n äiti ja kaikki säälivät minua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta 5:n äiti ja kaikki säälivät minua

Vieras
Tulipa mieleeni tuosta 4:n lapsen äidit ketjusta, että te joilla on siis 4 tai enemmän lapsia ja esim kuumeilette lisää tai olette vaikka raskaana ja teillä ei ole uskonnollista syytä että lisäännytte "ahkeraan" ;) niin onko teiltä kyselty tai ihmetelty tai onko päästelty sammakkoja suusta muiden ihmisten toimesta?

Koska itse odotan viidettä ja masu pullahti ulos tosi aikaisin ja samalla pullahti myös naapureidenkin silmät. Töissäkin esimies sanoi että eikös teillä niitä lapsia ole jo ennestäänkin liikaa... Siis excuse mua mutta miten niin liikaa... Huoh.

meillä ei ole kuin 4 lasta :D
mutta...meille on kerrottu ettei meidän yksin tarvi maata kansoittaa, kysytty eikö meillä ole tv:tä ( ei ole :D ) ym..muuta yhtä fiksua.
Joku joskus kehui että onpa lapsilla nätit vaatteet ja puhtaita, vaikka niitä on noin monta :o

ja emme siis edusta mitään uskontokuntaa

mies on supersiittäjä ym... "Vieläkö meinasitte" on tullut joka kerta ja useamman suusta kolmannen lapsen odotusaikana/synnyttyä....Onko teillä mikä ehkäisynä?Oliko suunniteltu?mm. tämmöisiä kannustavia kommentteja tullu,joku jopa suoraan kysyny uskonnollisesta vakaumuksestamme ja ei,todellakaan se ei ole syy miksi meillä on monta lasta.
Jos vielä saadaan lisää,niin vaihdan kyllä kastepappia --kuopuksen ristiäisiin kun pappi tuli ja kätteli vanhempani ym. vieraat niin sanoi että "täällä sitä TAAS nähdään,mites siitä on taitaa vain vuosi olla kun viimeksi samoissa merkeissä tavattiin" ja muutenkin viljeli koko ajan tuota "taas" sanaa...

Yhteistyössä