Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Itselläni on kolmen eri miehen kanssalapsia. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi,että jonkun mielestä se nyt oli mitenkään tavatonta.Mitään elatus sähellyksiä ei ole,kun en ole koskaan keneltäkään mitään pyytänyt.Niin ja lapset ovat tekemisissä isiensä kanssa.
Itsellänikin on hyvät välit kyseisiin herroihin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Itsellä ainakin olisi todella suuri kynnys alkaa tekemään sisarpuolia lapsilleni.
Niimpä niin! Niin kuin yleensäkkin elämässä, asiolla on monenlaisia taustoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Itselläni on kolmen eri miehen kanssalapsia. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi,että jonkun mielestä se nyt oli mitenkään tavatonta.Mitään elatus sähellyksiä ei ole,kun en ole koskaan keneltäkään mitään pyytänyt.Niin ja lapset ovat tekemisissä isiensä kanssa.
No mun mielestä on aika outoa toimintaa jos syynä vaikka se että nainen ei vaan osaa asettua paikoilleen, ja haikailee aina uutta alkua uuden miehen kanssa. Mutta en tiedä jos muita syitä sitten. Itsellä ainakin olisi todella suuri kynnys alkaa tekemään sisarpuolia lapsilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Niimpä niin! Niin kuin yleensäkkin elämässä, asiolla on monenlaisia taustoja.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Itselläni on kolmen eri miehen kanssalapsia. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi,että jonkun mielestä se nyt oli mitenkään tavatonta.Mitään elatus sähellyksiä ei ole,kun en ole koskaan keneltäkään mitään pyytänyt.Niin ja lapset ovat tekemisissä isiensä kanssa.
No mun mielestä on aika outoa toimintaa jos syynä vaikka se että nainen ei vaan osaa asettua paikoilleen, ja haikailee aina uutta alkua uuden miehen kanssa. Mutta en tiedä jos muita syitä sitten. Itsellä ainakin olisi todella suuri kynnys alkaa tekemään sisarpuolia lapsilleni.
Mistä päättelet,että on kyse siitä,että nainen ei halua asettua aloilleen tai haikailee toisen perään?
Tekstistäsi voi lukea rivienvälistä,että nainen jolla on usemman kumppanin kanssa lapsia on vähintäänkin horo ja vastuutun.
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen:Tiedän naisen, jollaon seitsemän lasta neljän eri miehen kanssa. Hauskaa tapauksessa on vielä se, että nainen on suomalainen, mutta kaksi isistä on mustaihoisia, yksi kiinalainen ja yksi turkkilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja itse:on ne äidit joilla on lapsia eri miehille? kukaan heistä ei kirjoita täällä..kaikki kirjottaa vaan jonkun toisen puolesta että tietää jonkun jolla on..kummallista..
Alkuperäinen kirjoittaja itse :minulla neljä lasta ja kaikilla eri isät ja minua surettaa tämä asia..hävettää..mutta onko se aina äidin vika jos näin on!! voihan niissä miehissäkin olla vikaa..minä olen omasta mielestä maailman kunnollisin ihminen, en käy kapakoissa ja rakastan lapsiani yli kaiken ja olen heidän kanssa AINA olematta yhtään itsekäs..mikä tietysti olisi hieman tervettäkin olla edes joskus vähän itsekäskin..mutta älää aina tuomitko sitä ÄITIÄ jolla on lapsia eri miehille sillä entäs jos ne miehet onkin olleet niitä paskoja..
Alkuperäinen kirjoittaja Näin kävi:Mullakin kolme lasta ja niillä eri isät. En seurustele niistä kenenkään kanssa.
Joku tuolla mietti, että kun lapset ovat eriarvoisessa asemassa. Meidän perheessä aikuiset ovat pyrkineet säilyttämään lasten tasa-arvoisuuden ja mihin ei olosuhteiden takia pystytä, kun isä vaikka asuu kaukana, niin toisen isä kompensoi tilannetta. Taloudellisesta näkökulmasta taas jos joku lapsista jää isänsä toimesta vähemmälle, korvataan sitä sitten vähän mun pussista tai erityishuomiolla. Meillä kyllä 5v ikäerojakin, eli ihan kisaamassa nuo ei keskenään ole. Ei kai kukaan pidä lapsiaan eriarvoisina ja aika nuija isä saa olla jos opettaa omalle lapselleen sisarusten välistä eriarvoisuutta, eihän se omankaan lapsen etu ole.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Itse olen toista kertaa naimisissa, eka avioliitosta minulla kaksi lasta ja nyt vielä yksi yhteinen saatiin. Jos mieheni kuolisi tai ero tulisi niin en todellakaan tekisi enää yhtään muksua!!!
Nytkin olen jo menossa sterilisaatioon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Itse olen toista kertaa naimisissa, eka avioliitosta minulla kaksi lasta ja nyt vielä yksi yhteinen saatiin. Jos mieheni kuolisi tai ero tulisi niin en todellakaan tekisi enää yhtään muksua!!!
Joo, kyllä kahden miehen lapset vielä menee, vaikka sekään ei aina toteudu mukavasti. Enemmän isiä on minusta vain itsekästä tai huonoa elämänhallintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tai..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Itse olen toista kertaa naimisissa, eka avioliitosta minulla kaksi lasta ja nyt vielä yksi yhteinen saatiin. Jos mieheni kuolisi tai ero tulisi niin en todellakaan tekisi enää yhtään muksua!!!
Joo, kyllä kahden miehen lapset vielä menee, vaikka sekään ei aina toteudu mukavasti. Enemmän isiä on minusta vain itsekästä tai huonoa elämänhallintaa.
Huonoa elämänhallintaa olisi ollut jos olisin antanut elämäni mennä päin helv***** erotessani ex-miehestäni 25-vuotiaana. Olisi varmaan pitänyt tyytyä ajatukseen,että ei enää lisää lapsia, muuten olen huono ihminen... Itsekästä, että vanhemmat lapseni saivat ja saavat vieläkin lisää ihania pikkusisaruksia ja lopulta ihanan, huolehtiva isäpuolen? Juupa juu taas!