T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kolmen. Kaksi ekaa lasta on saman miehen kanssa saatuja, erosivat. Kolmannen isä kuoli ja nyt on naimisissa neljännen lapsensa isän kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:Emily oo tehnyt 4:lle eri miehelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Eikö:Emily oo tehnyt 4:lle eri miehelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Mäkihyppääjä:Mitä sillä on väliä kenen tai monenko kans on lapsia, kunhan niitä on tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ainiin ja voisi vielä lisätä aloitukseen että tähän listaan ei sitten mitään ehkäisystä piittaamattomia sossupummi-äitejä vaan ihan normaaleja joilla vaan sattumoisin mennyt elämä toisin kuin on suunniteltu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mun isän mummo 1920-luvulla:4 lasta, neljälle eri miehelle. Eikä kertaakaan aviossa. Mutta siitä huolimatta kunnioitettu yhteisön jäsen. *nostaa hattua isän mummolle*
Alkuperäinen kirjoittaja ko:Mites sitten, kun toisen iskä tapaa lastaan ja toisen ei ja kolmannen millon muistaa, soittelee jne. Miten toimitte, kun lapset kyselee, miks mun iskä ei.... Tiedän, ei kuulunu kysymykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kolmen. Kaksi ekaa lasta on saman miehen kanssa saatuja, erosivat. Kolmannen isä kuoli ja nyt on naimisissa neljännen lapsensa isän kanssa.
Niin tätä jotkut ei tajua, että elämä heittelee. Joidenkin mielestä varmaan yhden lapsen eronneen äitin ei saisi enää ruveta uuteen parisuhteeseen eikä saada lisää lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huru-ukko:Mä oon siittänyt 6:lle eri muijalle muksun
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen:Tiedän naisen, jollaon seitsemän lasta neljän eri miehen kanssa. Hauskaa tapauksessa on vielä se, että nainen on suomalainen, mutta kaksi isistä on mustaihoisia, yksi kiinalainen ja yksi turkkilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Alkuperäinen kirjoittaja Huru-ukko:Mä oon siittänyt 6:lle eri muijalle muksun
Huh
Alkuperäinen kirjoittaja Huru-ukko:Mä oon siittänyt 6:lle eri muijalle muksun
Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Itselläni on kolmen eri miehen kanssalapsia. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi,että jonkun mielestä se nyt oli mitenkään tavatonta.Mitään elatus sähellyksiä ei ole,kun en ole koskaan keneltäkään mitään pyytänyt.Niin ja lapset ovat tekemisissä isiensä kanssa.
Itsellänikin on hyvät välit kyseisiin herroihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja Huru-ukko:Mä oon siittänyt 6:lle eri muijalle muksun
Huh, onpa siinä elareiden maksua kerrakseen
Alkuperäinen kirjoittaja Aitisaurus:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kolmen eri miehen kanssa on jo aika saavutus, surullinen..![]()
![]()
![]()
voi herranjeesus sentään....surullinen miksi ja kenen puolesta?